BARRY_TDI Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Bedachtte??? Serieus gast? Gaan ze zo nog zeggen dat er een taalbarriëre is tussen NL en B. 1
BARRY_TDI Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 En bedachte is wel goed?Nope niet goed.Ik bedacht me is wel goed.
wulfke Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 In de titel staat geen passat b6 (meer)Dat is een andere aanbieder volgens mij. Maar ook hier is het bovenste deel van de intro afbeelding wel de set die ik zou moeten hebben.
rob 44 Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Mannen,de Belgische taal staat vol met Franse woorden dat is de enige taalbarriere toch? Ik haat dat persoonlijk omdat men het altijd over die chauvinistische Walen heeft hehe; Ok begin me maar uit te kafferen van stomme hollander heheheh
®win Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Hollander = inwoner van provincies Noord Holland of Zuid Holland. Dus helaas kwalificeer je niet voor 'stomme hollander'. 2
rob 44 Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Hollander = inwoner van provincies Noord Holland of Zuid Holland. Dus helaas kwalificeer je niet voor 'stomme hollander'. Zeg dat maar tegen de rest van belgie,Hollender zoals ze me hier 10 km van de Nederlandse grens noemen,je bent de enige denk ik
dieselaar Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Nope niet goed. Ik bedacht me is wel goed. Daarom vroeg ik dat ook.
-=mYst=- Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Zeg dat maar tegen de rest van belgie,Hollender zoals ze me hier 10 km van de Nederlandse grens noemen,je bent de enige denk ik Ach Rob, aan zo 'n Hollander krijg je zoiets toch niet uitgelegd, die moeten dat zelf ondervinden. Elke Belg noemt elke Nederlander 'n Hollander 2
dieseltje Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Vandaag weer een doosje van Ali binnen gekregen. nog 2 zijn er onderweg.... 1
roelh Geplaatst 12 januari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Vandaag weer een doosje van Ali binnen gekregen. nog 2 zijn er onderweg.... Und wat heeft u gekregen?
dieseltje Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 heb een complete set luchtroosters voor 3C binnen in pianolak uitvoering voor de verkoop. 2
roelh Geplaatst 12 januari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 heb een complete set luchtroosters voor 3C binnen in pianolak uitvoering voor de verkoop.Beetje goedkoop aan het inkopen en verkopen. Kriebel voor bedrijfje of puur voor af en toe? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
dieseltje Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 puur voor af en toe. Moet wel mijn mod potje op pijl houden
-=mYst=- Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 heb een complete set luchtroosters voor 3C binnen in pianolak uitvoering voor de verkoop. ik vond het al zo gek toen ik de advertentie voorbij zag komen
wulfke Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 heb een complete set luchtroosters voor 3C binnen in pianolak uitvoering voor de verkoop.Maak je der ineens een compleet set van met achterste rooster erbij incl verlichting - daar ga je wel geïnteresseerden voor vinden.
STA Geplaatst 12 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 (aangepast) Vandaag m'n led achterlichten binnen gehad, ben benieuwd of het past en of het werkt. Morgen ff proberen! Vandaag ook nog 3x tempered privacy glass protector besteld voor een iphone 5,6s en een samsung s5. 12 januari, 2016 aangepast door STA
roelh Geplaatst 12 januari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2016 Vandaag m'n led achterlichten binnen gehad, ben benieuwd of het past en of het werkt. Morgen ff proberen! Vandaag ook nog 3x tempered privacy glass protector besteld voor een iphone 5,6s en een samsung s5. Ben benieuwd naar je foto's, je led lichten dan Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 1
STA Geplaatst 13 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2016 Net even de achteruit rij licht vervangen voor de led die ik gister heb binnen gehad. Ik had ze feller verwacht, komt dat omdat niet de "cree" types zijn?? Groet STA
dieselaar Geplaatst 13 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2016 Gisteren het eerste Ali pakket binnen gekregen. 8 dagen vind ik best vlot. Nu nog 4 stuks onderweg. 1
roelh Geplaatst 13 januari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2016 Net even de achteruit rij licht vervangen voor de led die ik gister heb binnen gehad. Ik had ze feller verwacht, komt dat omdat niet de "cree" types zijn?? Groet STA Zijn zeker niet echt fel. Cree is dus noodzakelijk als ik het zo bekijk? Zijn meteen stukje duurder ook Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Flying Dutchman Geplaatst 13 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2016 Net even de achteruit rij licht vervangen voor de led die ik gister heb binnen gehad. Ik had ze feller verwacht, komt dat omdat niet de "cree" types zijn?? Groet STA Wacht dacht je???? Ik ben nu 2x me plaat verloren! Ik koop maar eens een fatsoenlijke?
STA Geplaatst 13 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2016 Wacht dacht je???? Ik ben nu 2x me plaat verloren! Ik koop maar eens een fatsoenlijke? Mooi he de plaat houder Helaas heb ik em zo gekocht van de vorige eigenaar. Toen ik dat 2tje zag wilde ik het eigenlijk niet eens meer kopen haha. Groet STA
Aanbevolen berichten