Ozzy Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 (aangepast) Volgens het t&t systeem is er al 1 order na 3 dagen hier in Nederland binnen gekomen. Met een beetje geluk heb ik het vanmiddag of morgen binnen. 8 januari, 2016 aangepast door Ozzy40 1
wulfke Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 vandaag de knoppen voor de zetelverstelling binnen gekregen maar ze passen niet op mijn zetels. De titel niet goed gelezen en niet goed naar de plaatjes gekeken, schijnen te passen voor de B7 ipv B6. Dus als een B7 rijder interesse heeft laat maar iets weten. Zou wel een mooie upgrade geweest zijn maar helaas dus. http://nl.aliexpress.com/item/Chrome-Seat-Adjustment-Switch-For-VW-Passat-B6-2006-2010/1731982785.html
®win Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 Peter, staat volgens mij juist in de link: B6 2006-2010. Kun je niet contact opnemen met de afzender? wellicht stuurt hij de juiste na.
wulfke Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 Peter, staat volgens mij juist in de link: B6 2006-2010. Kun je niet contact opnemen met de afzender? wellicht stuurt hij de juiste na. titel is dan niet juist want de afbeelding van de knoppen is hetgeen ik ontvangen heb - de foto van de gemonteerde knoppen is niet zoals bij mijn zetel.
Flying Dutchman Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 titel is dan niet juist want de afbeelding van de knoppen is hetgeen ik ontvangen heb - de foto van de gemonteerde knoppen is niet zoals bij mijn zetel. maar dan is de aanbieder toch verantwoordelijk. in de uitgebreide omschrijving staat ook B6.
Petroman Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 Ik heb geen 2din maar als ik dit zie dan gaat dat niet lang meer duren. 1
BARRY_TDI Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 Ik heb geen 2din maar als ik dit zie dan gaat dat niet lang meer duren. Alleen deze gaat niet passen, is voor 3C
gti-mkv Geplaatst 8 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 januari, 2016 (aangepast) http://nl.aliexpress.com/item/Chrome-Seat-Adjustment-Switch-For-VW-Passat-B6-2006-2010/1731982785.html[/url] Welke bedieningsknoppen zijn het allemaal? 8 januari, 2016 aangepast door gti-mkv
wulfke Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 Welke bedieningsknoppen zijn het allemaal? na verder onderzoek zijn ze misschien passende voor de B7 maar zoals ik meestal zie zijn deze eigenlijk voor Audi
Schippersss Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 Apart dan, dat ze zo worden aangeboden :/
Petroman Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 @@Petroman past niet Wim Ik had alleen op passat gezocht. Nog niet op model maar er zal er ook wel een zijn die wel past in een 3BG. Ik was met name verrast door de prijs.
Ozzy Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 @@wulfke Bezwaar (dispute) openen, met een beetje geluk krijg je je geld terug.
dieseltje Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 @@Petroman verwacht niet een hoge kwaliteit en als je de radio importeert mag je nog even ca 50 euro aan invoer en BTW betalen. en je koopt eigenlijk zonder garantie. Als hij stuk is en opgestuurd moet worden ben je ca 100 euro aan verzendkosten (retour) kwijt.
Petroman Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 (aangepast) @@Petroman verwacht niet een hoge kwaliteit en als je de radio importeert mag je nog even ca 50 euro aan invoer en BTW betalen. en je koopt eigenlijk zonder garantie. Als hij stuk is en opgestuurd moet worden ben je ca 100 euro aan verzendkosten (retour) kwijt. @@dieseltje, je hebt zeker gelijk. Maar het ziet er wel erg aanlokkelijk uit. 9 januari, 2016 aangepast door Petroman 1
Ozzy Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 Heb een filmpje van die radio's/navi's bekeken en ik moet zeggen... Ik zou me rns510 er niet voor uit halen. Als ik een 3BG had, dan was het een ander verhaal.
Ozzy Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 (aangepast) High Quality Black Car Cargo Trunk Bag Hook Holder Hanger For VW For Passat B6 CC For Jetta For MK5 For Audi A4http://s.aliexpress.com/N3e2qye2(from AliExpress Android)3-1-2016 besteld, zojuist ontvangen. 9 januari, 2016 aangepast door Ozzy40 1
wulfke Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 @@wulfke Bezwaar (dispute) openen, met een beetje geluk krijg je je geld terug. heb een bericht achter gelaten voor de verkoper ik zou eigenlijk deze moeten hebben, op de intro foto de bovenste opstelling maar vrees dat ze terug dezelfde "verkeerde" knoppen zullen sturen of de voorlaatste foto bij de andere foto's als je naar onderen scrolt http://nl.aliexpress.com/item/VW-Volkswagen-modified-chrome-seat-adjustment-knob-button-Button-Switch-For-Tiguan-CC-Passat-B7/1647031704.html
rob 44 Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 (aangepast) High Quality Black Car Cargo Trunk Bag Hook Holder Hanger For VW For Passat B6 CC For Jetta For MK5 For Audi A4 http://s.aliexpress.com/N3e2qye2 (from AliExpress Android) 3-1-2015 besteld, zojuist ontvangen. Daar kun je toch geen chocola van maken van die mensen hun vertaling,ik dacht dat het om een stamkroeg bar mensen als ze zat zijn houder ging 9 januari, 2016 aangepast door rob 44
STA Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 vandaag mn 1ste Alie E pakket binnen gehad van de 4, de Shark vin levertijd een klein weekje. Volgende week in kleur laten spuiten bij de spuiter.
roelh Geplaatst 9 januari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 vandaag mn 1ste Alie E pakket binnen gehad van de 4, de Shark vin levertijd een klein weekje. Volgende week in kleur laten spuiten bij de spuiter.Ben heel benieuwd. Hier op mijn 3bg was de shark vin kut. Heb het geld terug gekregen. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
RohanV6 Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 Ben heel benieuwd. Hier op mijn 3bg was de shark vin kut. Heb het geld terug gekregen. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Heb ook een shark Fin voor mijn 3B via Aliexpress gekocht, ziet er op het eerste gezicht wel netjes uit. Zal mijn bevindingen hier ff plaatsen als ik 'm erop heb zitten. Sent from my iPhone using Tapatalk
rob 44 Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 (aangepast) Zover ik weet is het rns dievengilde gek op die sharkfin.....dan weten ze zeker dat er de goeie radio inzit. Tis om die reden dat er bij mij geen opkomt,alleen de venster kapot zou al erg kut zijn; Maar bij een 3b zullen ze wel niet zo snel toeslaan denk ik? 9 januari, 2016 aangepast door rob 44
RohanV6 Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 Waarom zouden ze bij een 3B niet toeslaan? Als er een dikke Pioneer radio in zit die ze willen hebben, dan halen ze die er gewoon uit hoor. Sent from my iPhone using Tapatalk
rob 44 Geplaatst 9 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2016 (aangepast) Tja idd,het is gewoon bekend dat ze rondrijden in sommige buurten en kijken naar de haaienvin op het dak, En ze zullen eerder de oem eruit halen dan de dikke pioneer omdat die meer opbrengen in de regel 9 januari, 2016 aangepast door rob 44
Aanbevolen berichten