Diver Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 Als er bij mij wat uit China komt moet ik het op halen bij de Primera, maar komt er wat uit België van Wulfke, brengen ze het aan de deur. grtz Jan
roelh Geplaatst 31 januari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 Ik krijg, indien het past, allemaal door de brievenbus en anders is er vaak wel een buurvrouw in de fut thuis. Ideaal dus Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 1
Vdub Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 Ik weet niet of het voor jou echt zo droevig is. Die bezorgers verdienen echt geen r*k, als gevolg van het feit dat wij steeds minder willen betalen voor verzending. Wij betalen nog steeds wat PostNL etc vragen.. de postzegels worden elk jaar fors duurder.. ik betaal doorgaans voor de meeste pakket 8,60(incl handtekening), als PostNL daarvan dan 8 euro zelf houd en 60ct voor de bezorger tja..
Ozzy Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 De meeste pakketjes moest ik bij de supermarkt hier ophalen, maar 1 van de 5 pakketten kreeg ik aan de deur geleverd, terwijl dat ook free shipping was.
Schippersss Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 Idd, bakje voor in de arm steun is gewoon thuis bezorgd. 1
passat b6 marko Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 Ik heb tot nu toe alle pakketjes gewoon aan de deur gehad
-=mYst=- Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 ik welgeteld ééntje, bij al de rest was er niemand thuis en dus moest ik naar het postkantoor... Eén pakket ben ik zelfs twee keer kunnen gaan ophalen
STA Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 ik heb ook tot nu toe alles aan de deur gehad, zelf een pakketje met een waarde van 1,54eu haha
Diver Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 ik welgeteld ééntje, bij al de rest was er niemand thuis en dus moest ik naar het postkantoor... Eén pakket ben ik zelfs twee keer kunnen gaan ophalen Werd het in delen geleverd dan :mrgreen: Jan
Gast Fappie Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 vriend van mij is de zelfstandig pakketbezorger en als zoals het er nu uit ziet kan het niet lang meer duren en heel NL moet er aan geloven. Ze maken het de zelfstandige steeds moeilijker om ook maar iets aan centjes over te houden. Hij maakt soms dagen van smorgens 7.00 tot 21.00 uur.
BARRY_TDI Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 @-=mYst=- Ik heb uw koffie zet voor in de auto gevonden! http://dennisdeal.com/Huis-Tuin-Keuken/MiniPresso-GR-Espresso-maker/ Link aliexpress http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=638&initiative_id=AS_20160131121234&SearchText=mini+espresso+machine Wel veel duurder
-=mYst=- Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 @-=mYst=- Ik heb uw koffie zet voor in de auto gevonden! http://dennisdeal.com/Huis-Tuin-Keuken/MiniPresso-GR-Espresso-maker/ Link aliexpress http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=638&initiative_id=AS_20160131121234&SearchText=mini+espresso+machine Wel veel duurder haha ja die kende ik dus al, maar dan moet je wel nog steeds warm water meenemen erin (is 'n soort van thermos). Het zou 'n geïntegreerde oplossing moeten zijn (nu ik er over denk... zowel bier als koffie zijn, louter chemisch gezien, altijd oplossingen!)
BARRY_TDI Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 haha ja die kende ik dus al, maar dan moet je wel nog steeds warm water meenemen erin (is 'n soort van thermos). Het zou 'n geïntegreerde oplossing moeten zijn (nu ik er over denk... zowel bier als koffie zijn, louter chemisch gezien, altijd oplossingen!) Het is ook nooit goed genoeg voor jou he
jaap Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 haha ja die kende ik dus al, maar dan moet je wel nog steeds warm water meenemen erin (is 'n soort van thermos). Het zou 'n geïntegreerde oplossing moeten zijn (nu ik er over denk... zowel bier als koffie zijn, louter chemisch gezien, altijd oplossingen!) Zoiets Kris? http://skodadop.com/en/rapid-/interer-rapid/dorozhnaya-kofevarka-original-skoda-000069641c.html 1
-=mYst=- Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 Het is ook nooit goed genoeg voor jou he Ik moet natuurlijk wel het hoogstaande niveau waarvoor ik bekend sta kunnen ophouden he
®win Geplaatst 31 januari, 2016 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2016 vriend van mij is de zelfstandig pakketbezorger en als zoals het er nu uit ziet kan het niet lang meer duren en heel NL moet er aan geloven. Ze maken het de zelfstandige steeds moeilijker om ook maar iets aan centjes over te houden. Hij maakt soms dagen van smorgens 7.00 tot 21.00 uur. Yep, terug naar vooroorlogse verhoudingen met dagloners die lange dagen harde arbeid verrichtten voor een paar grijpstuivers. 1
wulfke Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 (aangepast) heb me aan deze gewaagd, zullen wel zien wat er gaat komen en of ze foutloos gaan werken. http://nl.aliexpress.com/item/2x-High-Power-S25-1156-80W-P21W-CREE-XBD-LED-Reverse-Light-Backup-BA15S-Led-Reverse/32505455702.html?detailNewVersion=1 Vandaag dus de dag, pakket in ontvangst mogen nemen met hierin 2 joekels van led lampen. Ineens ook gemonteerd, contact opgezet en .... niks dan ineens herinnerde ik me dat ik eens ingesteld had dat de verlichting in de klep niet meer werkt wanneer deze open staat. Klep dan dicht gedaan en ... had idd beter de zonnebril op gezet want zie nog bolletjes voor m'n ogen. Wat een bak licht en .. dit allemaal zonder fouten in de teller. Denk dat als ik in het donker gewoon achteruit rij dat geen enkel tegenligger dit zal merken dat ik achteruit rij de lampen zijn wel even onderweg geweest maar werden blijkbaar via Singapore verzonden met wat tussenstoppen erbij. al bij al een maandje onderweg. Het was het wachten wel waard. En ze staan ondertussen ook in promotie 3 februari, 2016 aangepast door wulfke 1
Ozzy Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 (aangepast) Vandaag dus de dag, pakket in ontvangst mogen nemen met hierin 2 joekels van led lampen. Ineens ook gemonteerd, contact opgezet en .... niks dan ineens herinnerde ik me dat ik eens ingesteld had dat de verlichting in de klep niet meer werkt wanneer deze open staat. Klep dan dicht gedaan en ... had idd beter de zonnebril op gezet want zie nog bolletjes voor m'n ogen. Wat een bak licht en .. dit allemaal zonder fouten in de teller. Denk dat als ik in het donker gewoon achteruit rij dat geen enkel tegenligger dit zal merken dat ik achteruit rij de lampen zijn wel even onderweg geweest maar werden blijkbaar via Singapore verzonden met wat tussenstoppen erbij. al bij al een maandje onderweg. Het was het wachten wel waard. En ze staan ondertussen ook in promotie Heb je 'm al op contact gezet (en in de achteruit gezet)? 3 februari, 2016 aangepast door Ozzy40
wulfke Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 Heb je 'm al op contact gezet (en in de achteruit gezet)? euhm Wat een bak licht en .. dit allemaal zonder fouten in de teller. Denk dat als ik in het donker gewoon achteruit rij dat geen enkel tegenligger dit zal merken dat ik achteruit rij zonder het contact op te zetten werken de achteruitrijlichten zowieso niet... en ik geef aan dat ze een bak licht geven... dus ja ik heb het contact aan gehad en hem in z'n achteruit gelegd, dus ze hebben gebrand en heb geen geel lampje in m'n teller gezien. zal eens een foto maken als het wat donkerder is buiten. 3
Ozzy Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 Oh wacht... Dat was ik even vergeten haha 1
wulfke Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 Even een paar foto's genomen nu het wat donkerder is 4
wulfke Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 Hier nog even wat foto's van de lampjes zelf 3
BARRY_TDI Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 Ik heb eergisteren een 2TB USB stick 2.0 besteld voor €11,24 Kijken of het wat is
Schippersss Geplaatst 3 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 3 februari, 2016 Even een paar foto's genomen nu het wat donkerder is 2016-02-03 18.14.05_800x450.jpg2016-02-03 18.14.22_800x450.jpg2016-02-03 18.14.46_800x450.jpg Mooi, deze besteld als drl voor de CC.
Aanbevolen berichten