Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Mijn oom woont ook in duitsland, en als ik dat zo hoor zou ik bijna ook een dikke boerderij kopen daar. Kan ik mijn gateways gewoon bij de dealer halen hehe

Dat zal zeker schelen... maar een dikke boerderij is in de bewoonde gebieden in Dld ook nog wel redelijk duur hoor. Niet veel minder dan de huizen aan de grens iig.

 

Maar het heeft veel andere voordelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren een klein vraagje.

Ik heb iets gekocht bij ali en betaalt met ideal.

Nu heb ik in een dispute een overeenkonst berijkt dat ik een refund aan vraag via ali.

Nu krijg ik allemaal emails dat ik moet inloggen en accounts aanmaken om me geld te krijgen.

Dit is voor mij de eerste keer. Klopt dit of moet ik gewoon wachten tot het terug gestort wordt.

De aanvraag staat in de ali app als afgehandelt maar nog geen euro's ontvangen.

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren een klein vraagje.

Ik heb iets gekocht bij ali en betaalt met ideal.

Nu heb ik in een dispute een overeenkonst berijkt dat ik een refund aan vraag via ali.

Nu krijg ik allemaal emails dat ik moet inloggen en accounts aanmaken om me geld te krijgen.

Dit is voor mij de eerste keer. Klopt dit of moet ik gewoon wachten tot het terug gestort wordt.

De aanvraag staat in de ali app als afgehandelt maar nog geen euro's ontvangen.

Niet intrappen!

 

Is het besluit van Ome Ali dat je refund krijg, dan krijg je dat gewoon terug gestort op je rekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dispute houd in dat Ali jullie beide de kans geven om er samen uit te komen, mocht dit in een bepaalde tijd niet gebeuren dan gaat Ali zich er mee bemoeien. Bewijs word er dan aan beide kanten gevraagd, komen jullie er dan nog niet uit dan neemt Ali een beslissing. Maar ik heb nog niet meegemaakt dat het zover zou komen. Die Chinezen zijn als te dood voor negatieve feedbacks.

 

Ben een A5 status koper, dus aardig wat gekocht op Ali

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fakra DAB+ antenne

Deze?

https://nl.aliexpress.com/item/DAB-antenna-aerial-2320-2345-Mhz-with-Fakra-A-female-jack-connector-3m-cable/32677059601.html

post-24177-0-42119800-1487681322_thumb.jpg

Voordeel lijkt me dat je hem net zoals de gps antenne gewoon ergens kan plakken. Maar hoe is het ontvangst dan?

 

of deze?

https://nl.aliexpress.com/item/DAB-Digital-Radio-Screen-Antenna-Aerial-Fakra-connector-DAB1/32670646604.html

post-24177-0-12328100-1487681485_thumb.jpg

Voordeel lijkt me dat hij achter het raam zit waardoor het ontvangst misschien beter is dan de bovenstaande. Ander voordeel is dat hij, als de kabel het redt, netjes in het midden achter de achteruitkijkspiegel geplakt kan worden.

 

of deze?

https://nl.aliexpress.com/item/Car-Window-Glass-Mount-DAB-Digital-Car-Radio-Aerial-Antenna-Fakra-Right-Angle/32662795299.html

post-24177-0-90414200-1487681545_thumb.jpg

Voordeel? Misschien ontvangst? Makkelijke montage? Lijkt me eigenlijk een lelijk ding, maar misschien is het ontvangst wel supergoed?

 

Of een hele andere? :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Tarabass Waarom geen originele VW antenneversterker met scheidingsfilter voor DAB? Die werkt op de originele antenne in de ruit... Dan hoef je niets te plakken op je ruiten.

 

post-13946-0-76812500-1487687538_thumb.jpg

 

grtz, dre

aangepast door dreke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nieuwe raamschakelaars binnengekregen. Werkt de schakelaar voor de centrale vergrendeling niet. Bericht gestuurd. Kijken hoe we het gaan oplossen.

 

verstuurd vanaf mijn Galaxy S7 Edge

Dit moet ik wel zeggen deze schakelaar heb ik als een set gekocht en is echt shit kwaliteit van ze .

 

Spiegel schakelaar lijkt op een heel oud skelet die overal kraakt, en normaal kun je met 1 haal de ramen dicht doen en nu met deze niet.

 

Sommige dingen zijn shit van ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Tarabass Waarom geen originele VW antenneversterker met scheidingsfilter voor DAB? Die werkt op de originele antenne in de ruit... Dan hoef je niets te plakken op je ruiten.

 

attachicon.gifDAB antenneversterker.JPG

 

grtz, dre

 

Heej, waar kan ik dat ding vinden en wat kost het?

Heb nu een raamplakantenne (mooi voor scrabble) maar de ontvangst is niet denderend bij ons in de regio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk binnen.

Dadelijk kijken of de staging functie ook werkt.

c7b8924cff5974e7259a93accd0814e4.jpg

 

En er is meer binnen gekomen.

68c5ff8539508642ecbd0e3a08861586.jpg

 

Nu nog wachten op de blende.

De blende van Vw base heb ik gecanceld, die werd maar niet verstuurd.

Wat een pannenkoeken zijn dat!

 

Overnieuw besteld bij een andere.

 

Gr Edwin.

aangepast door wallyxr7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk binnen.

Dadelijk kijken of de staging functie ook werkt.

c7b8924cff5974e7259a93accd0814e4.jpg

 

En er is meer binnen gekomen.

68c5ff8539508642ecbd0e3a08861586.jpg

 

Nu nog wachten op de blende.

De blende van Vw base heb ik gecanceld, die werd maar niet verstuurd.

Wat een pannenkoeken zijn dat!

 

Overnieuw besteld bij een andere.

 

Gr Edwin.

De kent verlichting heb ik 4 lagen zwart gespoten. Anders geeft het een bak licht man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima setje!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Volgens mij pakte ik de link die jij laatst ergens plaatste. Of je gaf er commentaar op. Dat iedereen die bij ali heeft besteld voor een habbekrats. Ik moet de eerste keer ooit aan de binnenkant (buitenkant zelfde) gaan beginnen met modden. Maar dan heb ik dit setje alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden