Ga naar inhoud
  • 0

Opties die missen


Koen87

Vraag

Ik heb een nieuwe Passat Variant Highline, maar bepaalde 'opties' werken niet of vind ik niet in het menu?

 

- Coming home & Leaving Home staan beide op 30sec in het instellingen menu. Als ik de auto ontgrendel beginnen de lichten te branden, is OK. Als ik thuiskom, zet ik hem in de P-stand, duw op de sleutel zodat de motor uitvalt maar de lichten gaan dan ook meteen uit. Ik stap uit, doe hem op slot, geen enkel licht gaat aan.. Waar is de coming home functie dan?

 

- Ik dacht dat het bij de Highline zo was dat als je hem in achteruit zet, de spiegels naar beneden klappen? Dit doet hij niet en vind ik ook niet in het instellingen menu.

 

- Bandenspanning zou je normaal kunnen controleren op de boordcomputer, ik vind dit helemaal nergens? V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb een nieuwe Passat Variant Highline, maar bepaalde 'opties' werken niet of vind ik niet in het menu?

 

- Coming home & Leaving Home staan beide op 30sec in het instellingen menu. Als ik de auto ontgrendel beginnen de lichten te branden, is OK. Als ik thuiskom, zet ik hem in de P-stand, duw op de sleutel zodat de motor uitvalt maar de lichten gaan dan ook meteen uit. Ik stap uit, doe hem op slot, geen enkel licht gaat aan.. Waar is de coming home functie dan?

 

 

V

 

Ik heb mijn lichtschakelaar altijd helemaal naar rechts staan dus op aan en dan werk coming home altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een nieuwe Passat Variant Highline, maar bepaalde 'opties' werken niet of vind ik niet in het menu?

 

- Coming home & Leaving Home staan beide op 30sec in het instellingen menu. Als ik de auto ontgrendel beginnen de lichten te branden, is OK. Als ik thuiskom, zet ik hem in de P-stand, duw op de sleutel zodat de motor uitvalt maar de lichten gaan dan ook meteen uit. Ik stap uit, doe hem op slot, geen enkel licht gaat aan.. Waar is de coming home functie dan?

 

 

V

 

Ik heb mijn lichtschakelaar altijd helemaal naar rechts staan dus op aan en dan werk coming home altijd.

+1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

- Ik dacht dat het bij de Highline zo was dat als je hem in achteruit zet, de spiegels naar beneden klappen? Dit doet hij niet en vind ik ook niet in het instellingen menu.

 

 

Draai je spiegelverstelknop naar R (rechterspiegel) en probeer het is weer , alleen je rechterspiegel klapt naar beneden bij het achteruit rijden, misschien ook wel je linkerspiegel, maar dat weet ik niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij de 3C werkt het neerklappen van de spiegel enkel maar wanneer je ook de memory stoel hebt.

En ook zou je dan memory spiegels moeten hebben om dit alles werkende te krijgen.

En idd werkt het neerkleppen pas wanneer de spiegelknop op R staat.

 

En dat van coming home is idd te maken met het groot licht seinen, bij de 3C kan je dit instellen dmv "new" of "old" aan te vinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vanaf 2009 werkt CH alleen bij aanraken van het grootlicht. Dat is wel aan te passen met VCDS zodat ie het altijd doet.

 

Heb je daar misschien een beschrijving van welke map/byte? Werkt dat ook op een passat cc van 2010?

 

In module 09 - central electronics (boordnet) - daar in byte 23 bit 5 ( Coming home old / new)

Old : comming home via lichtsensor

new : aanzetten via seinen van grootlicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
koen rij eens even lang dreke die zit in huldenberg , dan komt da wel in orde

en eveneens die 100 andere mods ook die je dan nog te wachten staan :mrgreen:

groeten guy

 

Oh dat is gewoon gemeen, en nog vlak voor het eindejaar ook, Koen gaat maar een kale kerstboom hebben :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Licht schakelaar in Auto zetten en seinen met grootlicht CH brandt dan.

Je moet memory spiegels hebben om die functie te gebruiken.

Achteruit ingeschakeld, knop in R, dan spiegel afstellen, dan uit achteruit spiegel gaat weer terug, achteruit inschakelen, spiegel daalt tot laatste ingestelde waarde. ALS je de juiste spiegels hebt. (dit was even uit het bolletje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden