Ga naar inhoud
  • 0

Het winterbanden topic!


Grafix

Vraag

Heren,

De winter zit er weer aan de komen. Dat betekend ook dat de winterbanden weer gemonteerd gaan worden.

Nu leek het mij handig om wat ervaringen uit te kunnen wisselen met de mede-forumers.

Met welke banden rijden jullie, welke goede/slechte ervaringen hebben jullie met bepaalde merken?

 

M'n winterbanden zitten na enkele winters weer op hun limiet en het is weer tijd voor vers rubber.

Nu kwam ik zojuist uit bij Nankang Snow SV-2 heeft iemand deze al ooit op de wagen gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Laat die Nanwanggangkang voor wat ze zijn en laat een paar NokianWR D3 monteren.

Uitstekende prijs-prestatie verhouding en in scandinavie hebben ze verstand van winters! :mrgreen:

 

de continentals zijn ook heel goed, denk alleen een beetje boven budget als ik je nangkanggank keuze overdenk....

 

http://www.nokiantyres.com/tyre?id=2141 ... kian+WR+D3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb al diverse merken w/banden gehad. Met conti TS830 op 16" heb ik de beste ervaringen.

gaan er eind deze week weer onder :wink:

 

Ja die hebben het minst last van binnen staan ?? Geen plat vlakje :lol: (geintje raymond :wink: )

 

Maar mooi plaatje Rolf !!! Zucht.... ging het maar weer sneeuwen hier !!!

 

Ik heb ze er ook weer onder zitten, Goodyear ultragrip voor en Conti wintercontact achter en vind de Conti`s ook iets lekkerder dan de Goodyears al zijn die ook heel lekker qua comfort maar geven wat meer geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zijn dat 15 inch banden of zo...das wel goedkoop!

 

Denk het wel.. net effe gekeken en 205-55-16 koste gewoon minimaal 90 eu per stuk (a merk banden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik rij met Conti TS830P de beste winterband die ik ooit onder een auto heb gehad. Ik reed daarvoor jarenlang met Michelin Alpin maar die Conti's zijn echt een klasse beter. Weinig afrol geluid, super grip in de regen en natuurlijk ook in de sneeuw. Ik vind zelf de grip in de regen heel belangrijk want zo vaak sneeuwt het hier niet. Die Nankang's zou ik laten staan dat is echt geen goede band. Ga dan voor een B merk zoals Hankook of Vredestein daar zul je veel meer plezier aan beleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Laat die Nanwanggangkang voor wat ze zijn en laat een paar NokianWR D3 monteren.

Uitstekende prijs-prestatie verhouding en in scandinavie hebben ze verstand van winters! :mrgreen:

 

de continentals zijn ook heel goed, denk alleen een beetje boven budget als ik je nangkanggank keuze overdenk....

 

http://www.nokiantyres.com/tyre?id=2141 ... kian+WR+D3

 

+1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden