Ga naar inhoud

Post hier je oldtimer!


Passat_73

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Zou graag wel willen weten of hier nog mensen in een oude auto dus die een oldtimer hebben.

 

Misschien jullie ook wel?

 

Dus een auto ouder van 25 jaar. Van de jaren 70

Begin 80er jaren , 60er jaren maakt allemaal niks uit.

 

Maakt niks uit wat voor merk!

 

Dus ik zou zeggen post eventueel wat info en foto's enzovoord!

 

Ben benieuwd wie hier allemaal in een oudje rijden :)

 

Ook even de Titel aangepast! :!: (Was eerst wie een Passat type 1 in het bezit had)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaaaaa, zo-eentje had ik er vroeger ook, alleen toen had je nog geen digitale camera's....dus heb geen foto's.

 

Ik had precies dit model zoals hierboven in het donkerblauw. ëen punt zesje, ik schat zo'n 80 pk, max 170, fietsbandjes eronder, niks ABS, ESP, WIV ( = weet-ik-veel).

 

Echt een wereldauto, liep altijd, snel, veilig (voor toen dan...) en comfortabel. Ij wordt gewoon helemaal nostalgisch!! :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik ook gehad. Ik weet nog dat ik m kocht bij autobedrijf Noppert in Enschede. Een zwarte GLI (jawel!!). Liep echt als de brandweer, maar de auto's wogen toen ook niks. Helaas heeft bij de mijne toen de roestduivel nogal toegeslagen. Ook ik heb geen foto meer (digitaal). Ga nog eens zoeken in de oude doos en dan evt. scanne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik wist dat het ervan kwam,maar was echt van Abarth....heb die (inderdaad) spatbordranden 1 x vaker gezien bij een type 1 en die was ook van Abarth....stond er bij hem en bij mij namelijk op dus dan ga ik er maar vanuit dat het zo is....

Ik dacht tot die tijd ook dat Abarth alleen Fiat deed maar schijnbaar dus niet...

 

Maargoed hier gaat het topic niet over (SORRY)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden