Ga naar inhoud

Post hier je oldtimer!


Passat_73

Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijne ligt nu in dozen in de kruipruimte... :wink:

 

Heb mezelf nog de hele winter aan tijd geschonken. Probeer hem nu volgend voorjaar ergens op de weg te hebben.

 

Zojuist nog even een achterspoiler gescoord voor het dingetje. Zelfde als wat er al op zat, maar dan z.g.a.n. Wilde perse deze erop, omdat die spoiler destijds bij aflevering gemonteerd is, en dus ook op de aankoopfactuur erbij staat. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat je hier ziet is nog niks. Ik ben de kokerbalken aan het vervangen, maar het leuke bij zo'n kever is dat je elke keer weer wat anders tegenkomt. Kost dus nog meer tijd en spullen. Maar ja, het is de hobby he. :D

 

Nou DrLow. Kan er van meespreken. :cry:

 

We zijn 7 jaar bezig geweest met onze 412. Volgend voorjaar gaat hij naar de rdW. Ik wens je dus alle sterkte. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook ik weet wat het is... Nu bijna 2 jaar verder en 20,000 euro lichter :(

Dat overtreft ruimschoots de toenmalige nieuwwaarde.

 

Ja voor dat geld kon je er vroeger 5 nieuwe bestellen ;)

Ik moet ook eerlijk toegeven dat het veel duurder is uitgevallen dan gecalculeerd van te voren. Als ik het had geweten, was ik er niet aan begonnen, maar ja als je eenmaal bezig bent is er geen weg terug meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben zelf een Mustang van 68, maar die zullen we niet zo snel weg doen.

 

Dan ken jij Piet Jaarsma in Hartwerd ook vast wel ;)

 

yep

heb er begin dit jaar nog een startrelais opgehaald. en ben op zijn meeting geweest met american fords. met wat eten en muziek.

woon je er vlakbij?

we komen met de ford alleen voor de apk in de garage (tot nu toe...) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dr Low; leuk project! Er gaat veel tijd in zitten, maar als je straks rondtuft in je Kever ben je alle ellende vergeten!

 

Trouwens ook een fervent Budel-ganger of niet?

 

Ik ben nog nooit op Budel geweest :embarassed: Heb de kever sinds vorig jaar en ben ook nog niet zo lang Luchtgekoeld fan. Maar volgend jaar probeer ik er wel heen te gaan, als ik niet hoef te werken :? . De kever komt straks alleen buiten als de zon schijnt, en anders in de garage bij de verwarming en onder een doekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij zijn de afgelopen 2 jaar eigenlijk ook niet geweest.... :embarassed::embarassed:

 

maar er komen nog zat edities.

 

Bij deze wat filmpjes van de sprint; altijd één van de hoogtepunten wat mij betreft! De meeste van deze oudjes houdt niemand van hier bij denk ik.

 

[align=center]

[/align]

 

(Let overigens maar niet op die irritante omroeper met zn "jajajajajajajajajaja"......)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben op zijn meeting geweest met american fords. met wat eten en muziek.

woon je er vlakbij?

we komen met de ford alleen voor de apk in de garage (tot nu toe...) :D

 

Haha, ik was er ook! Ja, ik ken Piet persoonlijk heel erg goed. We zijn ook samen naar de autorai geweest dit jaar. Mijn Kadett gaat ook naar Piet voor het onderhoud en APK.

Over de Kadett gesproken: ik kon wel janken vandaag!!!

Kijk maar eens op www.kadett.johanklijnstra.nl en dan bij het laatste nieuws :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik was er ook! Ja, ik ken Piet persoonlijk heel erg goed. We zijn ook samen naar de autorai geweest dit jaar. Mijn Kadett gaat ook naar Piet voor het onderhoud en APK.

Over de Kadett gesproken: ik kon wel janken vandaag!!!

Kijk maar eens op www.kadett.johanklijnstra.nl en dan bij het laatste nieuws :(

 

erg toevallig

 

Past mooi een Mostard Yvonne achter de Kadett. Denk dat een Constructam net ff te zwaar is.

 

Al een keer in Tijnje geweest? Opelmuseum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden