Ga naar inhoud

Volkswagen

Members+
  • Aantal items

    1069
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Volkswagen

  • Verjaardag 22-07-1990

Profile Information

  • Plaats
    Friesland

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Volkswagen's Achievements

0

Community reputatie

  1. Is een speciale trekker voor... Eventueek kan je hem misschien met een schroevendraaier opwippen?! Anders moet je hem starten, dat is ook nog een mogelijkheid maar daar ben ik niet helemaal voor! Heb je geen Mobiliteitsgarantie meer van de dealer?
  2. Ik zal je 1 ding vertellen, het zijn OF je deurpanelen, OF je waterbak OF je spiegel! En ja, dan kan er zomaar een paar liter in je auto komen.. (ervaring?! Ja!) Zo'n 40 liter...
  3. ECU gaat wel vaker defect bij deze autos! heb een adresje voor je voor een andere ECU, niet te duur.. ecu kost bij de stealer 1200 euro ex. Eventueel kan je ook 1 van de sloop halen, sleutels zijn in te leren via Vagcom. (deze nog wel)
  4. Meten is weten, ga maar eens meten wat in mijn vorige post staat. Dan heb je duidelijkheid.
  5. Edit: Pak de alarmlichtschakelaar uit de middenconsole. Zoek dmv een schema, of door te testen met de multimeter het signaal van de knipperlichten links en rechts op. Dit is als het goed is een constante spanning zolang de knipperlichten aan staan. Valt deze spanning heel snel weg, dan moet je het ergens anders zoeken. Blijft deze spanning er wel op staan, dan ben je er van verzekerd dat de hendel en dus ook de aansturing v/d knipperlichten correct werkt. Dan ga je weerstand meten over de massa v/d stekker en een goed massapunt in de auto. Wanneer deze ook goed is, dan moet je er vanuit gaan dat het knipperlicht probleem zich in het relais bevind. Valt de stuurstroom weg, dan moet je het in de kabelboom van de hendels zoeken.
  6. Haal maar even een nieuw knipperlichtrelais (alarmlichtschakelaar)
  7. Heey blastaway, Vanmorgen de ex 3BG van je maar eens compleet gepoetst en schoongemaakt... Hij staat nu te wachten op een nieuwe eigenaar! Hoe bevalt de 3C?
  8. hahaha ! Ik ken hem al, mooie wagen... Helemaal met een goede meguars beurt... veel plezier ermee!
  9. Vieze schade... Kan ook komen door de tandempomp die achterop je kop zit, brandstof in de olie. (vacuum en brandstofpomp in 1) Deze worden bij dealers ook heel erg veel vervangen, en als dit niet opgevallen is krijg je dit vrij snel. Dit is ook bijna niet te zien aan het oliepijl.
  10. Tis niet zo leuk als het lijkt, zo'n Pakket kost 10000 euro, dat is opzich niet zo raar. MAAR, een kenteken erop krijgen betekent BTW / BPM aftikken en je bent zo weer 20000 verder. IK vraag me nu eigenlijk af of kje niet met het kale carresorie erheen kan voor een chassis nummer.
  11. Jups, ik wacht op reactie.. Wou wel eens weten wat een Passat variant 2.0 TDI 140 PK highline moet kosten.
  12. Slechte leveringen, vaak verkeerd.. Maar toch kan het soms binnen 1 week, en anders een week of 6-8.
  13. Zeerslechte ervaringen, ga voor de lol eens searchen op www.audiforum.nl dan weet jij genoeg..
  14. Ik vermoed dat je koppeling niet vrij komt. Hierdoor blijft de motor de bak aan drijven, en krijg je de versnellingsbak heel moeilijk in de versnelling. Oorzaak kan dan zijn, plakkende koppeling of iets met je hydrolische koppelingssysteem. (druklager, koppelingsgaffel) kan van alles wezen. maargoed, je hebt garantie.. gewoon retour afzender!
  15. PPO rijd bij ons op school een passat al tijden op. Dat is een 110 PK VP motor. Ook de pomp blijft goed. PPO (Puur plantaardige olie) is vrij duur op het moment, bij goede inkoopkanalen 1 euro de liter inclusief BTW 19%. Het lijkt mooier dan dat het is, en je auto stinkt naar Fred Kroket... PD motoren worden ook wel omgebouwd naar PPO. Het enige wat je nodig hebt zijn dikkere brandstoftoevoer leidingen en een warmtewisselaar onder de kap. Verder een Dubbel brandstof filter en klaar is kees. Er zijn bedrijven die complete set´s verkopen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden