Ga naar inhoud
  • 0

Mijn passat begint te roesten!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!


Fopperr

Vraag

Gisteren tijdens t poetsen zag ik een heel klein puntje roest.... dacht eerst dat t viezigheid was.... maar er zaten ook al van de lakblaartjes omheen :shock:

 

Ben bij de stealer in Vreden geweest en die zei dat ik geen garantie meer had maar gingen kijken wat ze met coulance kunnen doen..

 

Mocht dit niet gebeuren... wat is de beste manier om dit probleem tegen te gaan? Het is een heel klein puntje bij de rechter portier voor en heel klein links achter...

post-10440-1423826014,5928_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ben bezig geweest met PON nederland over me achterklep die door roest .

Dacht ook dat het carrosserie allemetalen delen waren .

Maar onder carrosserie verstaan ze de balken ( draagende gedeelte van de auto )

Maar de 3 jaar zijn net om dat is wel triest hoor dat ze daar dan niks aan doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dit mag echt niet bij een VW van 3 jaar!

Mischien eens een lakdiktemeter op de deur zetten, heeft mischien wel eens schade gehad...........

Daar heeft die beste man inderdaad naar gekeken... 117 rondom... Alleen motorkap was 160... Dus lijkt mij een fout van vw...

 

Naja, we zien wel hoe t gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ha kerel,

 

Dat kan natuurlijk echt niet met een auto van die leeftijd. Als je 't hard maakt (dmv rechtsbijstand) dan heb je een heel goede kans. Je mag toch verwachten dat een dergelijk product niet in die tijd gaat roesten...In ieder geval coulance!

 

Succes!

Ha ronald,

 

Dat ga ik idd maar eens doen.. Heb rechtsbijstand dus... Afmaken die handel:wink:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die van mij begint ook roest blaren te vormen maar dan op de achterklep bij de kenteken verlichting ik zag hier ergens op het forum dat iemand dit met garantie heeft laten maken.. iemand die weet hoe je dat moet aanpakken? lijkt me toch niet normaal dat een vw passat uit jullie 2006 al begint te roesten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is mooi!

Is ook te gek voor woorden dat er in eerste instantie nee word gezegd.

Vraag me alleen nog steeds af hoe het uberhaupt kan gaan roesten daar...........(krijg Mondeo visioenen over goedkopere afdichtingskit die ze gebruikt hadden in de deuren..... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zo lees net je topic, wat een gedoe man. eerst roepen dat het geen garantie is en later weer terug draaien phfff wat gezeik. hoop dat ze het naar jou eisen/wensen oplossen. want op zo'n auto mag je toch een beetje kritisch zijn :wink: is geen warm broodje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

okee ben bij de dealer langs geweest die deden helemaal neit moeilijk hebben foto;s gemaakt en mijn gegevens genoteerd gaat een lak claim opmaken. die word 9 van de 10 keer goed gekeurd en dan word hij of opnieuw gespoten en wanneer de roest heel erg is ook aan de binnen kant kan het zijn dat ik een nieuwe achter klep krijg dus mooi geregeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hola,

 

Ik had al een pb gestuurd naar Roeland over z'n roest bij de kenteken verlichting.

Nu bleek ik ook roest op deze plek te hebben en ben ik gister bij de dealer geweest die mij vandaag weer naar een ander filiaal gestuurd had.

Daar aan gekomen weer foto's gemaakt lakdikte gemeten daarna is de beste man gaan kijken of dit bekend is bij VW ik hem verteld dat ik op internet al het één en ander had gelezen over dit probleem.

Hij kon dit beamen en woensdag 10-08-11 wordt de achterklep onderhanden genomen bij M. de koning in krimpen a/d ijsel waar ze een eigen schade herstel afdeling hebben.

Het gedeelte bij de kenteken verlichting wordt hersteld en de kenteken unit's worden vervangen omdat dit het zwakke punt is op doorlekken.

Moet zeggen dat alles tot nu toe netjes en snel gegaan is.

Ben wel benieuwd wat ze zeggen van de Guyke mod die bij de kenteken verlichting gestoken zit, zal daar nog wel een opmerking over krijgen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben wel benieuwd wat ze zeggen van de Guyke mod die bij de kenteken verlichting gestoken zit, zal daar nog wel een opmerking over krijgen denk ik.

Denk je?

Volgens mij kan dat ze geen bal boeien.

Die lampen zien ze daar overigens niet voor het eerst. :wink:

Doe Rene daar maar de groeten van die zeikerd met die zwarte 3c.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben wel benieuwd wat ze zeggen van de Guyke mod die bij de kenteken verlichting gestoken zit, zal daar nog wel een opmerking over krijgen denk ik.

Denk je?

Volgens mij kan dat ze geen bal boeien.

Die lampen zien ze daar overigens niet voor het eerst. :wink:

Doe Rene daar maar de groeten van die zeikerd met die zwarte 3c.

 

Zal ik doen zodra die klaar is :D waar ik mee zat is dat de lampen op de kenteken velichting aangesloten zitten.

Volgens Gyuke kunnen ze gewoon de stekker los wippen en de unit's verwisselen zonder ook maar iets te knippen o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Voor roest om de kentekenverlichting was volgens mij een regeling. Even langs de dealer gaan en navragen.

 

Klopt, zie viewtopic.php?f=195&t=39711

 

Het is een TPI, dwz dat het een bij de importeur bekend probleem is. Gewoon naar de dealer gaan en aanmelden, een dealer die wat dichter bij PON staat wil volgens mij wel wat beter helpen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou ja Martijn,

 

Sinterklaas rijdt ook geen Passat....

 

Ze komen de wagen niet bij je thuis ophalen maar ik moet zeggen dat mijn complete achterklep is vervangen en dat heeft mij 3 ritten naar de dealer gekost. Met andere zaken zoals de pompverstuivers ben ik minder goed geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden