Ga naar inhoud

marcels

Members+
  • Aantal items

    242
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

2 Neutral

Over marcels

  • Verjaardag 08-06-1973

Profile Information

  • Geslacht
    Not Telling
  • Plaats
    rotterdam
  • Interests
    duiken,auto's,boten,motoren
  1. ik had ook last van een knak geluid het bleek dus dat mijn bijrijders deur niet goed vast zat De bouten van de scharnieren aangedraaid en weg geluid
  2. update, Motorsteunen zijn het niet geen geluid waargenomen bij het bewegen van het blok ook niet met optrekken met de handrem erop . Het geluid hoor ik ook als ik over een vluchtheuvel ga op lage snelheid, maar dan is het wel minder dan met optrekken of remmen. Vanavond eens de rubbers inspuiten en kijken of de veerpoot nog goed vast zit daar lijkt het geluid vandaan te komen maar ja geluidjes zijn altijd lastig.
  3. motor steunen zijn het denk ik ook niet. Als ik de auto laat uitrollen dus niet rem en ik trek dan op hoor ik de tok niet, rem ik hoor ik het geluid en dan met optrekken ook weer. Het lijkt net of er ergens een bout niet goed vast zit o.i.d. maar ik heb alle bouten van de draagarmen en subframe nagekeken. Misschien dan maar toch de draag arm rubbers vervangen de achterste was compleet iets van 150 euro ofzo deze zit in een alu blok
  4. ja dat heb ik ook wel eens gehad maar dat is het ook niet heb net mijn zomer wielen erop zitten en het geluid is er nog steeds. Bij de dealer zeiden ze dat het een draagarm rubber is maar ik kan daar niets van spelling aan ontdekken.
  5. vond de titel juist wel leuk het is echt bij het remmen en optrekken niet met sturen en een homokneet ratelt.
  6. Hola, Tijdens het optrekken en remmen hoor ik rechtsvoor elke keer een klik en een klak Alle rubbers heb ik bekeken van onderaf en ook alles zit vast heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn
  7. marcels

    Passat

    Heb maar 1 vraag waarom ?????????? koop dan een audi of zie ik dat verkeerd
  8. vocht zet niet uit door warmte lucht daar integen weer wel daar zit het verschil met dus met stikstof deze veranderd dus niet van volume door invloed van de temp. Dus in de zomer of winter zal je altijd met de zelfde bandenspanning rijden met stikstof gevulde banden terwijl zuurstof in de winter minder volume heeft dan in de zomer. Je band zal nooit helemaal gevuld zijn met stikstof maar het kleine beetje zuurstof wat er nog in de band zit is te verwaarlozen en zal de bandenspanning niet beinvloeden.
  9. Lijkt me niet echt handig als de pdc aanschakelt bij lage sneheid. Als je dan in de file rijd wordt je helemaal gek van dat ding.
  10. Als je een paar weken wacht dan zal Dreke wel laten zien hoe die dit gedaan heeft
  11. Ik ben bij carsupport geweest om de veren te laten monteren. dit op advies van de eigenaar daar omdat de 3c vanaf fabriek verlaagt is. Het ziet er daar niet uit als een garage wat het eigenlijk ook niet is het is een veren fabriek met 1 brug. Ze maken en ontwikkelen alle veren daar dus zelf speciaal voor campers, de eigenaar heeft me alles laten zien over hoe en wat. Na een uurtje was ik klaar en kosten me destijds iets van 150 euro incl. montage. Zeker een aanrader melding van het passat forum vondt hij ook zeer interessant
  12. marcels

    vage storing??

    Thx Dit maakt het wel weer een stuk duidelijker. ik had wel op de site van Gerrit gekeken maar alleen naar de fout code 379 en daar kwam ik eigenlijk niet veel verder mee. Nu maar eens kijken wanneer ik de moed kan verzamelen om de turbo uit elkaar te halen Zou ik dat ding ook in de ultrasoon kunnen gooien?
  13. marcels

    vage storing??

    de turbo druk is uitgelezen vlak nadat de storing zich voor gedaan heeft. Als de klep niet soms vast kan zitten door kleven o.i.d. wat zou het dan kunnen zijn? Is de turbo dan toch gewoon vervuild? en moet ik deze dan reiningen op advies van een diesel specialist met 1 of ander schoonmaak middel?
  14. marcels

    vage storing??

    De turbodruk is uit gelezen geweest deze was niet te hoog. Wat er ook nog aan gehaald was dat de klep die op de turbo zit, als de turbo de druk moet afblazen soms vast zit. Hierdoor kan het ook zijn dat de motor in nood loop gaat. Misschien toch maar een keertje langs de dealer om uit te laten lezen o.i.d.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden