Ga naar inhoud
  • 0

Ondergrill met chromen lamellen voor 3C?


Bootje_Ronald

Vraag

Beste allemaal,

 

Ik ben op zoek naar een nieuwe, ORIGINELE VW ondergrill met chromen lamellen. Na het schadeherstel kreeg ik de 'standaard' highline versie, maar de mijne had nog een extra pakket, waar ook de chromen ondergrill in zat. De juiste ondergrill zou worden besteld, maar blijkt niet meer leverbaar bij VW?

 

Wie oh wie/ waar oh waar...Voor de duidelijkheid even een foto bijgesloten, en nee, liever geen after market plakstrips... :wink:

 

post-12305-1423826167,0996_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je een individual auto hebt, is de grille dan niet Donker Chroom? Dat was volgens mij het verschil met de 'reguliere' Passats. Is wel vet! En dit is geen Mat Chroom zoals bij de R36!

Volkswagen-Passat_Individual_Design_Package_2006_800x600_wallpaper_02.jpg

 

Vraag is of ze je ondertussen niet hebben opgescheept met een (helder) chromen bovenkant van je grill.

 

Verder dit nog gevonden:

 

Kühlergrill mit verchromten Zierleisten

für Fahrzeuge mit INDIVIDUAL Ausstattung

chromfarben/dunkel

3C0 853 651 H UZM

229,50€ + Steuer

 

Kühlergrill mit verchromten Zierleisten

für Fahrzeuge mit INDIVIDUAL Ausstattung

für Fahrzeuge mit PDC

chromfarben/dunkel

3C0 853 651 J UZM

229,50€ + Steuer

 

Lüftungsgitter unten mitte

für Fahrzeuge mit INDIVIDUAL Ausstattung

satinschwarz/chromfarben-dunkel

3C0 853 671 A UZL

48,70€ + Steuer

 

Prijs van het onderste deel valt nog mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor je post! Is nog een optie om alles te vervangen naar donkerchroom.

 

Ik heb aangegeven dat als zij niet in staat zijn om te vervangen zoals ingeleverd, ik me het recht voorbehoudt om de complete voorzijde aan te laten passen naar R36 style op hun kosten.

 

Bovengrill die er nu op zit is exact hetzelfde als voorheen (maar hebben alle Highlines). Ik wil dat beetje extra terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Valt me nu ook pas op, maar als ik goed naar de foto kijk zijn de onderste lamellen gewoon zwart. Net nog even in een PDF uit 2006 zitten kijken mbt Individual uitvoeringen, en daar wordt alleen donker chroom genoemd, en zijn de onderste lamellen ook gewoon zwart en geen (donker) chroom.

Misschien helpt het als je eens vraagt of ze met dit partnummer willen zoeken. Vaak is het de laatste letter die de kleur of uitvoering weergeeft.

 

Verder is er nog een chromen ondergrille van Tokspeed.

 

En als laatste kan je nog even de lijst met opties op de sticker in de kuip van het reservewiel napluizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Maar weer es een berichtje...Via VW DE bij VW NL terechtgekomen en na veel uitzoekerij blijkt het te gaan om een 'chroompakket' wat los te bestellen was. Heb nu een bestelnummer gekregen, dus het gaat mss toch nog goedkomen...

 

Hou jullie op de hoogte...

 

 

Wat is het bestelnummer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik wou een tijdje geleden dat (chromen ondergrill) eigenlijk ook, maar het liefst OEM en blijkbaar bestaat het ook echt :mrgreen: (heb zelf nu een highline grill)

 

Dus.. Ronald, waar is het papiertje met het artikelnummer heen!??? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Dany

Ik zie er stuk of 5 staan bij die link, weet jij wat het verschil is? prijzen verschillen namelijk ook..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@Dany

Ik zie er stuk of 5 staan bij die link, weet jij wat het verschil is? prijzen verschillen namelijk ook..

Die van 49,90 zijn edelstaal strips om te kleven

Die van 99,90 zijn volledige grill's wat ik kan lezen bij detail.

Maar of deze gekleeft zijn kan ik je niet zeggen.

Anders even mailen naar hen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lang verhaal kort: is simpelweg niet meer leverbaar, helemaal op. Destijds was het mogelijk om de Highline icm met een aantal specifieke accessoires te voorzien van een chroompakket. Ik zie het verschil nog steeds niet, want de rest is idem aan highline.

 

Maar goed, het was dus als accessoire te bestellen en omdat er maar een 'paar' zijn afgenomen, zijn er ook maar weing reserveparts gemaakt. Opperderpopper...

 

In.Pro had mooie, maar worden ook niet meer gemaakt. Alle 'chromen' lamellen van eBay zijn prut. Enige wat er in de buurt komt is de eerder genoemde Tokspeed. Heb je weer kleurverschil...

 

Ik ga maandag voor de laatste keer de schadehersteller lastig vallen, want we zijn er nu al bijna een jaar mee bezig. De fun is er wel van af... :angry:

 

En ja, ik heb weer ns even onder m'n steen gezeten, maar heb het daglicht nu weer gezien... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En ja, ik heb weer ns even onder m'n steen gezeten, maar heb het daglicht nu weer gezien...

Heb het willen merken aan je poostings, je lijkt wel op een beroeps spammer :mrgreen:post-5402-1423827458,1346_thumb.png

Lang verhaal kort: is simpelweg niet meer leverbaar, helemaal op

Zou niet mogen, wagen is een jong model.

Stel je voor dat je met een Individual rond rijd en na een ongeval basis onderdelen omdat de onderdelen niet meer leverbaar zijn, daar sta je dan.

Of een R36 neus niet meer te krijgen en komt er een trendline neus op :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar wel raar dat ze de grille bij het schadebedrijf zomaar hebben weggegooid, weet niet wat de schade was maar op de foto is er op het eerste zicht geen schade te zien aan dat grilleke of zie ik dat verkeerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meen je dit nou echt... slaat nergens op man, dat die niet meer leverbaar is..

 

@Wulfke

Op die foto is het gewoon een voorbeeld van die grill, ik zie zelf geen schade namelijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden