guyke Geplaatst 7 januari, 2011 Geplaatst 7 januari, 2011 hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden foto's volgen
0 Kevin V.I. Geplaatst 17 februari, 2011 Geplaatst 17 februari, 2011 ja guyke er moeten 2 foutmelden eruit bij mij als het kan e uiteraard ik wil gerust wel met die koplampen ook doen die emmisions workshop en een airbag foutje maar prest niet he man maar wat is de kostprijs om de vagcom aan te passen ?
0 Grayson Geplaatst 17 februari, 2011 Geplaatst 17 februari, 2011 Tijd x verbruik laptop x oplaadefficientie x belgische stroomprijs x bewegingsenergie guy x eten benodigd voor die energie (jupiler) x 1/24e deel kratprijs jupiler....... Afgegerond 1 kratje jupiler???? Gokje hoor
0 dreke Geplaatst 17 februari, 2011 Geplaatst 17 februari, 2011 Opgelet! Die Belgische stroomprijs doet je de das om.... wat natuurlijk gecompenseerd wordt met de bewegngsenergie van Guy, want die gaat niets doen zaterdag...
0 guyke Geplaatst 17 februari, 2011 Auteur Geplaatst 17 februari, 2011 De aangepaste lijst: 1 bigwill 2 mannaerts_yannick 3 mr proper 4 kevin vi 5 Bootje_Ronald uitlaatstukskes plaatsen heb nog 1 set over van de ronde uitlaatstukskes 1 mannaerts_yannick 2 wulfke 3 kevin -vi 4 charles 16 v 5 vul even zelf aan want ik ben den tel kwijt xenon plaatsen 1 wulfke 6000 k h7 ik heb dan nog 1 set 6000 k h7 over voor eventuele geintereseerden alle andere prullen zoals vagcom tacho ombouw radio pruts werk (vagcom is gratis) 1 bootje ronald 2 kevin-vi 3 4 en natuurlijk niet onbelangerijk de komen kijkers 1 mikeske en zijn vriendin , nu gaat het aantal kijkers fenomenaal stijgen 2 guyke ( iik doe lekker niks zaterdag ) 3 Oele (gaat lekker in de weg lopen en domme vragen stellen, kom rond lunch tijd ) 4 docter dre ( die ook niks gaat doen ) graag even aanvullen aub ivm den drank die ik moet bestellen en het eten en ontbijt ik wil niet dat jullie verhongeren of omkomen van den dorst he het word weer lekker druk , we gaan weer kunnen sleutelen ,
0 Kevin V.I. Geplaatst 17 februari, 2011 Geplaatst 17 februari, 2011 wat kabel moet da zijn? Krimpkous zulle ze daar normaal wel hebben, kan alleen vrijdag na mijn werk nog even na de brico. Moet er toch even zijn voor metalen en plaatje. Soldeerbout heb ik niet meer.
0 Bootje_Ronald Geplaatst 17 februari, 2011 Geplaatst 17 februari, 2011 De aangepaste lijst: 1 bigwill 2 mannaerts_yannick 3 mr proper 4 kevin vi 5 Bootje_Ronald uitlaatstukskes plaatsen heb nog 1 set over van de ronde uitlaatstukskes 1 mannaerts_yannick 2 wulfke 3 kevin -vi 4 charles 16 v 5 vul even zelf aan want ik ben den tel kwijt xenon plaatsen 1 wulfke 6000 k h7 ik heb dan nog 1 set 6000 k h7 over voor eventuele geintereseerden alle andere prullen zoals vagcom tacho ombouw radio pruts werk (vagcom is gratis) 1 bootje ronald 2 kevin-vi 3 4 Navi-ombouw: 1. Bootje_Ronald Stuur-ombouw: 1. Bootje_Ronald Stuurmodule-ombouw: 1. Bootje_Ronald Carkit-ombouw: 1. Bootje_Ronald Gateway-ombouw: 1. Bootje_Ronald en natuurlijk niet onbelangerijk de komen kijkers 1 mikeske en zijn vriendin , nu gaat het aantal kijkers fenomenaal stijgen 2 guyke ( iik doe lekker niks zaterdag ) 3 Oele (gaat lekker in de weg lopen en domme vragen stellen, kom rond lunch tijd ) 4 docter dre ( die ook niks gaat doen ) graag even aanvullen aub ivm den drank die ik moet bestellen en het eten en ontbijt ik wil niet dat jullie verhongeren of omkomen van den dorst he het word weer lekker druk , we gaan weer kunnen sleutelen , Ik vrees met de grootst mogelijke vrees dat Dr. Dre & zijn dreamteampartner Dr. Guy het stiekum heel druk gaan krijgen... P.s. Ik kan slap lullen, maar als Edwin (Oele) komt, hou dan maar op met denken...Dan moeten we dus gewoon klaar zijn...
0 oele Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 Even een vraag over het adres, want het is niet waar de poets-clinic meet was destijds? Waar de 'aanhanger passat' staat. Want als het echt bij jezelf thuis is loop ik misschien alleen maar echt in de weg. Dat schiet ook niet op. Aangezien ik wat afspraken heb lopen met enkele andere gasten wil ik graag komen, ook voor de leuke sfeer daar. Maar deze afspraken zijn evt ook anders op te lossen, dus als het te druk is laat je het maar weten Guy, no-problem. Dan gebruik ik Ronald als koerier.
0 guyke Geplaatst 18 februari, 2011 Auteur Geplaatst 18 februari, 2011 hoe meer zielen hoe meer vreugde het is te doen zowel bij mij als op de locatie waar de poetsclinic gehouden werd bij mij worden de electronia aanpassingen gedaan , en op de poetsclinic plaats worden de uitlaatjes geplaatst deze plaatsen liggen maar 2 km van elkaar af , dus je kan op en neer hollen
0 ATS Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 veel plezier morgen allemaal, en Edwin straks wordt je ook nog aan het werk gezet door ronald Ronald, begrijp dat je lamp probleempje opgelost is. ben benieuwd naar de foto's
0 oele Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 schreef ATS: Edwin straks wordt je ook nog aan het werk gezet door ronald Hoezo, is die niet blij met zijn auto dan?
0 Bootje_Ronald Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 Weet je waar ik niet blij van word? Van distributiecentra...Afgelopen maandag is mijn nieuwe stuur verstuurd vanuit Duitsland via DHL. Woensdag in Nederland en wat denk je? Gaat 'ie over naar een districentrum van TNT! Kortom: morgen geen nieuw stuur... . Normaal heb ik met 2 tot 3 dagen alles binnen uit Duitsland. Dat noemen ze Express. Meer 'Expres' zal je bedoelen...Kwalitatief Uitermate Teleurstellend! Ik sta dus ff in de baalmodus...
0 Bootje_Ronald Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 Yep...Update: nog steeds baalmodus...Moet ff wegebben...M'n stinkende rotbest gedaan om de stuurmodule op tijd binnen te hebben en dat blijkt achteraf verspilde energie. Ach ja, ook dit soort dingen horen d'r bij. Heb ik alvast een reden om de volgende moddag weer naar het Hasseltse te kachelen. Da's dan weer positief, want ik ken de gezelligheid en catering...
0 Fopperr Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 Weet je wat nog belachelijker is? Dat wanneer je een pakketje via de TNT verzend, ze hem kwijt/kapot mogen maken of desnoods een andere kleur geven, ze niet verantwoordelijk zijn voor de evt. schade. Daar moet je een extra bedrag voor betalen. Is toch van de zotte? Je betaalt de TNT om een dienst te leveren, maar ze hoeven de uiteindelijke dienst niet perse na te komen. (heel zwart-wit gezegd dan). Niet verantwoordelijk en dus ook niet aansprakelijk voor de (financiële) schade....!!! Maareuuh, dat kun je toch zelf wel? Bij mij deed de module het eigenlijk direct (nadat matthijs de stekkers er goed ingestoken had ) MFA e.d. deed het perfect. Kun je beter een afspraak met matthijs maken, die woont denk ik dichter in de buurt dan Guy/Dreke, of ben je iets bijzonders van plan dat de 3c Doc nodig is ?
0 Grayson Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 @Guy, Zag je advertentie dat je op zoek bent naar lampen, ivm tze sjermans. Gaat het nog lukken met bouwen dan van de lampen voor mijn persoontje? De mijne krijg je naderhand natuurlijk gewoon toe gestuurd Heb je een indicatie van wanneer?
0 mikeske Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 moet die passie van ronald nu nog aangepast worden ... Stuur, stuurmodulle, gateway, navi, is toch iets wat bij mij al lang gebeurd is. en ook nog heel wat chroom, alu, leder, zetelverwarming, enz En dat heeft dan PMA staan in zijn onderschrift ....
0 Bootje_Ronald Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 Tsss...Komt spuit 11 ook aan...Jij hebt makkelijk praten met de experts om de hoek... . Daarnaast ben ik zo slim geweest om de auto al full option te kopen. Dat ik dan een beetje gek wordt gemaakt door jullie om nieuwe parts te installeren, daar kan ik toch ook niets aan doen?
0 wulfke Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 rustig Ronald, adem in ... en adem uit .... adem in .... en adem uit
0 Bootje_Ronald Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 Rustig?!? Rustig?!? Ik net weer bellen met TNT (a 45ct/minuut): de zending is vandaag op het geadresseerde adres aangeboden... . Da's een goeie, want ik zit expres thuis! Er lag ook geen kaartje in de bus. 'Ze' nemen contact op met de chauffeur 'om het alsnog vandaag aan te bieden, maar ja, daar moet de chauffeur maar net tijd voor hebben'. Waarom ligt er geen kaartje? Omdat 'ie niet is geweest! Waarom is 'ie niet geweest? Omdat 'ie geen tijd heeft! Ik moet spontaan aan dat zeiknummer denken 'Circle of Life' van Mr. John... Laat ik er maar de humor van inzien, voor een cabaretier betaal je meer...
0 mikeske Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 meneer de 3.2 ik moet ook wel telkens 1,5 a 2u rijden naar de experts hoor. Ik ben gewoon dat tikkeltje meer pma dan jij Voor je een"attackske" doet, grapje he, blij je morgen nog eens te zien
0 Fopperr Geplaatst 18 februari, 2011 Geplaatst 18 februari, 2011 Ronald, heb je toevallig eens aan Yoga gedacht? Met zoveel stress wordt je niet gezond oud! Btw, wel een beetje geflipt om aan dat nummer te denken ken nog meer van die leuke muziek. R. Kelly - I believe I can fly....
Vraag
guyke
hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden
foto's volgen
Top Posters For This Question
62
44
29
25
Popular Days
18 feb
45