guyke Geplaatst 7 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2011 hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden foto's volgen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikeske Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 ik heb al meerdere keren enkele uren gereden voor mods bij dreke en guyke telkens meer dan de moeite waard Soms kan ik guyke niet missen en ga ik de zaterdag en de zondag eens langs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 marcels Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 Die foto's op die duitse site zien er wel mooi uit. Het is dus zo dubbele mist lichten, achteruitrij lichten en de middelste zijn ook remlichten? Die dubbele achteruit rijlichten zijn helemaal super heb nu al dubbel wit maarja Zag dat Ronald ook zijn nog geen half jaar oude Guykemod verruild voor de nieuwe. Had eigenlijk gehoopt dat het dream team van die dag weer bij elkaar zou komen voor de nieuwemod Maarja is nu niet meer zoveel soldeer,knip,strip,fohn en vloek werk meer nodig begreep ik @ Guyke heb je nu een 1/2dag tot 3/4dag winst met deze nieuwe ringen? Zal waarschijnlijk de volgende dag wel van de partij zijn ga alvast opzoek naar een extra witte stip. En zoals sommige weten zal ik me niet in kunnen houden om alvast alles uit elkaar te halen mijn handen jeuken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bootje_Ronald Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 Ha Marcel! Ook maar overstag... . De lampen zitten er pas sinds eind oktober in, dus nog geen 4 maanden... . We waren de meeste tijd kwijt met het sorteren en solderen van de ledjes, dus ik denk dat de nieuwe leds d'r in 15 minuten inzitten... Snel nog even een lichtunit regelen en gewoon komen (toch?)! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 marcels Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 Zal niet gaan, heb op deze dag al andere afspraken staan Gaat hem zeker nog wel worden dit jaar heb ook al xenon besteld bij Guyke misschien kan ik het wel combineren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikeske Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 ik zal proberen af te komen, maar gewoon om eens gedag te zeggen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 marcels Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 neem je dan wel je soldeer station mee? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 13 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 oke volgende week is het weer zover den zaterdag beginnen we dus weer om 8 u s'morgens , dgeen paniek voor diegene die wat later zijn appi is ook die dag aanwezig voor de uitlaat mods te doen dat kunne er nog een 5 tal zijn denk ik wat heb je nodig voor de nieuwe guymod te monteren een rolletje zwarte plakband , de tube lijm , bison hard plastiq , en thats it en jezelf en je wagen ik zelf zorg voor de weerstanden woor diegene die de full guymod willen , of voor de potentie meters voor diegene die gewoon de guymod op de kentekenverlichting aansluit als je kunt mag je een soldeer bout mee brengen en wat krimpkous s'morgens is er ontbijt en koffie en s'middags zijn er de broodjes en soep , en drank a volonté en wat goed weer is ook altijd welkom ik ben wel een beetje aant verbouwen aan mijn huis maar dat mag ons niet storen voor er op los te modden , normaal is alles netjes opgeruimd tegen zaterdag Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 marcels Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 als ik tegen die tijd een een full Guyke mod wil moet ik dan extra draden trekken ?en zoja van waar naar waar dit kan ik dan al een keertje doen als ik me verveel op mijn werk Zou dan 2 achteruit rijlichten willen en 2 extra rem lichten 1 mist licht is voldoende in nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 13 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 met de nieuwe guy mod moet je niks extra trekken van kabels alles word geprogrameerd via het mist licht , en de paar kabels die we moeten trekken komen allemaal in de kofferklep als je de zaterdag toch wilt komen doe dan de kofferklep al open , dat bespaard me een 10 tal minuten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Grayson Geplaatst 13 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 ik zal een setje voor je bouwen filip als ze klaar zijn stuur ik ze wel op en dan stuurt ge uw higline setje maar terug gij hebt ne variant he gr guy Ja ik heb een variant, bouw maar iets moois, dan zal ik kijken of ik het in kan bouwen. Alleen aftakken vanaf de kpv? Of moet ik meer doen. VAGcom moet wel goed komen. Veel leden in het noorden die een stekkertje hebben Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 13 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2011 maak wel weer ne mooie how t o op de meeting dag , dan zijn er leden genoeg die mooie foto's kunnen maken tijdens het inbouwen , ik zal dan eens gedetaillerde foto's maken en posten zodat het een eitje voor je word Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 @ marcels : Als je een full mod wil zonder weerstanden om foutmeldingen te voorkomen : Eén draad van je boornet (A-stijl) tot in de kofferklep... (een beetje werke bij een variant, makkelijker bij een sedan). grtz, dre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 14 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 jep de aller echten trekken dus een extra draad van het boornet links voor tot in de koffer klep maar vermits we daar op de guymod dag geen tijd voor hebben plaatsen we een weerstand vanvoor op het boordnet , die weerstand simuleerd dan die 2 de mistlamp je kunt dus een extra draad trekken van voor tot achter in de koffer helaas durven de meesten dat niet , omdat het gewoon te moeilijk is Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 Guy, kunnen we dat ook een keer buitenom de guymod dag doen? Heb je mijn pb trouwens gehad? Zaterdagen is voor mij lastig omdat het 2.15 uur rijden is en ik in het weekend werk... (lig nooit voor 03.00 uur in bed...) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 14 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 geef me even de tijd om me aan te passen aan mijn nieuwe werk moet nog zien hoeveel tijd ik kan vrij maken door de week en op welke dagen dat geld overigens ook voor al die andere aanvragen van modificaties die ik nog binne krijg grz guy had je pb ontvangen . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 dat zal ook idd, heb er niet heel veel haast mee, maar icm m'n werk woon je gewoon ver weg . Ben je al bij je nieuwe baas begonnen? Hoe bevalt het? Ik neem de kapotte canbus-adapters wel mee als ik langs kom, kun je er gelijk naar kijken en wat er fout kan zijn gegaan. Geloof nl. niet dat dit toeval kan zijn... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 14 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 ik denk dat het uw linbus systeem is dat dwars licht voor die canbus adaptors of wel hadden we de optie xenon moeten activeren , nu werkt toch alles naar behoren he Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 alles werkt, matthijs heeft de optie xenon aangezet. Matthijs had net de optie aangezet waarna de eerste explodeerde (maak het wel hel spannend maar de onderkant van de adapter is kapot geknapt...) een half uur later na 30km rijden wilde mijn andere xenon niet starten. Adapter verwijderd en geen probleem tot nu toe... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 14 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 gewoon zo laten dan kga eens bij de heren pilot uitlg vragen waarom de weerstanden knappen zou toch nie mogen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 gevaarlijk zou ik het niet willen noemen, maar we schrokken toch ff... maar we gaan je topic niet verder vervuilen. Ben wel benieuwd wat pilot hiervan te vertellen heeft... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Kevin V.I. Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 De koffer klep (zwart gedeelte) is er volledig af ! Nog is een vraagje had voor de controle nieuwe koplampen besteld ,links en rechts van voor is da een karweitje om te plaatsen ?? Is het misschien niet beter dat ik ineens xenon unit steek zonder de lampen ? (afhankelijk van de prijs) Want de lichten en misschien de uitlaat samen dat is al een som uiteraard. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 kevin, je klinkt nu als een Nederlander , ik heb daar ook een handje van... maar achteraf had je het beter in eens kunnen doen... De volgende keer koop ik een Full option highline passat ipv een Trendline ombouwen tot highline... Hartstikke leuk maar kost toch ook een aardige duit... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Grayson Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 Daar heb je lang niet zoveel lol aan. Je wil niet weten hoe blij ik al was met mn stuurclip, terwijl de passat zelf tjokvol met opties zit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 ken dat, kleine mods zoals alu lichtschakelaar is bijna leuker dan nieuwe schoenen voor de passat! Zelfde nu met de CC schakelaars.... maar goed, dat is dan ook de "passie" voor het modden dan... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Kevin V.I. Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 februari, 2011 heb sport line En vind het leuker om alles persoonlijk te maken zoals die van guy en de rest uiteraard. onze guy dat is een voorbeeld van het forum uiteraard Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
guyke
hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden
foto's volgen
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
62
44
29
25
Popular Days