guyke Geplaatst 7 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2011 hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden foto's volgen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 18 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 18 januari, 2011 Moet ff kijken of dat de 19e wel lukt. Zeker gegeven afstand. Dre: ziet er goed uit! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 20 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2011 Vandaag technische keuring (BE versie van APK) gedaan met de lampen - ook als mistlamp : Ik had één opmerking : "Mooi stuur mijnheer!".... grtz, dre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikeske Geplaatst 20 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2011 goed om te horen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Grayson Geplaatst 21 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 21 januari, 2011 Heuj, k mag hier nu ook posten Hoe staat het met de duurtest van de ringen? Hoe lang van te voren moet men aangeven welke optie ze willen? Ben er in februari zoals het er nu naar uit ziet gewoon bij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 21 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 21 januari, 2011 Je kan deze ringen monteren als alleen achterlicht, dat is geen probleem. Alle andere opties zijn verder nog mogelijk, mits het aanbrengen van ofwel een extra kabel naar het rechterlicht, of het aanbrengen van een extra weerstand (in dat geval heb je twee mistlampen, in het eerste geval kan je kiezen tussen één of twee mistlampen). Als je een 30 byte high-end boordnetmodule hebt kan je ook nog de optie als remlicht kiezen. grtz, dre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Grayson Geplaatst 21 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 21 januari, 2011 In principe zal alleen achterlicht wel voldoen. Zoveel mogelijk plug and play, dus als ik een dergelijk module heb is het leuk om ze ook als extra remlichten te kunnen gebruiken. Extra kabels trekken lijkt me alleen veel werk, iets waar k zelf me niet aan durf te wagen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Arnout Mobiel Geplaatst 21 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 21 januari, 2011 Guy, heb je ook plannen om de ringen aan enthousiaste thuis knutselaars te leveren? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 22 januari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 januari, 2011 ringen kunnen gewoon gekocht worden voor diegene die het zelf willen monteren 65 euro per set verzending inbegrepen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 22 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 22 januari, 2011 Nee, mij gaat dat niet lukken op gegeven datum. Volgende keer... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 22 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 22 januari, 2011 3de keer, goeie keer ? Bij deze kom ik de 19de wel eens langs om de nieuwe Guyke-mod te komen bekijken. Eventueel dan ook mogelijk de xenon op te halen (of misschien zelfs in te bouwen ?) En als Appi dan ook beschikbaar is een uitlaatmodje te doen ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 22 januari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 januari, 2011 ik voel weer een volgende guymod dag er aan komen tijdens de guymod dag worden de lampen met mijn hulp door de eigenaren zelf gebouwd nu er zijn 2 keuzes , de gamakelijke weg de ring door mij en dreke ontworpen of gewoon oldscool en lekker smodderen met soldeer tin en draadjes en weerstandjes voor de leden met sedans raad ik al direct de ring aan omdat het solderen met ledjes al veel problemen heeft gekend; door plaats gebrek en kortsluitingen de eerste 2 zijn al bekend en het word een internationaal deze keer 1 bigwill 2 grayson van groningen ( grunn) 3 mr proper 4 kevin vi dien duitser heeft ook afgezegd , die stuurt zijn lampen op en gaat ze zelf monteren achteraf er is nog plaats he mensen xenon kan gemonteerd worden , uitlaatstukskes zal appi wel voor zorgen dien dag Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 23 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 23 januari, 2011 xenon kan gemonteerd worden , uitlaatstukskes zal appi wel voor zorgen dien dag thx Guyke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 30 januari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 januari, 2011 ik voel weer een volgende guymod dag er aan komen tijdens de guymod dag worden de lampen met mijn hulp door de eigenaren zelf gebouwd nu er zijn 2 keuzes , de gamakelijke weg de ring door mij en dreke ontworpen of gewoon oldscool en lekker smodderen met soldeer tin en draadjes en weerstandjes voor de leden met sedans raad ik al direct de ring aan omdat het solderen met ledjes al veel problemen heeft gekend; door plaats gebrek en kortsluitingen de eerste 2 zijn al bekend en het word een internationaal deze keer 1 bigwill 2 grayson van groningen ( grunn) 3 mr proper 4 kevin vi 5 marco tfsi (van zeeland) er is nog plaats he mensen xenon kan gemonteerd worden , uitlaatstukskes zal appi wel voor zorgen dien dag Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blastaway Geplaatst 31 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 Moet nog een uitlaatstuk op de c1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 31 januari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 Moet nog een uitlaatstuk op de c1 moet lukken sven om da ook dien dag te doen en anders even in de lente als het wat warmer word , moet ge zelf maar beslissen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blastaway Geplaatst 31 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 dan kom ik ook mits de dag voor mij ok is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 31 januari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 dan kom ik ook mits de dag voor mij ok is. okai man , zal appi op de hoogte brengen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wheeler Geplaatst 31 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 appie met slijpschijf aan citroen?@#!? oh ow... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nard Geplaatst 31 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 Als die citroen maar niet uitgeknepen wordt.... appie met slijpschijf aan citroen?@#!? oh ow... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 31 januari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 shit sven appi is uitgeschampt met de slijfschijf Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 31 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 januari, 2011 btw... Oele zegt dat ik gewoon dat kunststoffen ding moet doorzagen voor de xenon..... Ga kijken of ik een adapter kan kopen, anders is zagen een optie of ik zat evt. te denken om de kabels door te knippen en met stekkertjes weer vast te maken. Wat jij? Nu weer on-topic... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Kevin V.I. Geplaatst 7 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 7 februari, 2011 guy hoe gaan we mijn mod noemen met die andere lichtenvoorstel en de uitlaatstukjes kan dat voor mij ook eventueel nog meegenomen worden of liever andere keer ?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 7 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 februari, 2011 ik ga eerst eens tellen hoeveel sets uitlaatstukskes ik nog liggen heb als dat er genoeg zijn moet da nog wel kunnen jouw mod gaan we de vi mod noemen ik heb de units al in lampen gemonteerd , dan gaat het lekker snel als ge wilt kunt ge het achterste paneel al demonteren in de koffer klep , spaart weer tijd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nard Geplaatst 7 februari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 7 februari, 2011 De vi mod??? Ik ben nu wel heel nieuwsgierig. Geef eens een hint Guyke....?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 7 februari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 februari, 2011 De vi mod??? Ik ben nu wel heel nieuwsgierig. Geef eens een hint Guyke....?? tja ik heb gewoon de mod genoemd naar kevin vi het zijn binneste lichten in de kofferklep die aangepast zijn naar zijn wensen , en ik denk dat nog niemand dat heeft inplaats van de 2 witte stippen wilt ie 2 rode stippen en geen biegmod maar wel witte leds in de plaats die gaan dienen voor het achteruit rij licht zal een foto plaatsen zodra de lampen gelijmd zijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
guyke
hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden
foto's volgen
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
62
44
29
25
Popular Days