guyke Geplaatst 7 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 7 januari, 2011 hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden foto's volgen
0 Riconl Geplaatst 9 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2011 100 euro incl inbouw? Is het zelf ook in te bouwen die ringen?
0 PassatMotion Geplaatst 9 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2011 En het scheelt een hoop geknutsel Dan mis je net de fun er aan maat
0 Fopperr Geplaatst 9 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2011 idd, dat moet je samen doen... Heb het destijds samen met Anton (ahp78) gedaan. Is best goed te doen met een beetje hulp en is errug gezellig. Helemaal met een grote groep. misschien moet Guy een "leraar" functie innemen. Dan legt hij uit hoe de ringen gemonteerd worden en mogen degene die de ringen gemonteerd willen hebben zelf de mods in elkaar zetten. Scheelt hem veel grijze haren... of misschien ook niet
0 Arnout Mobiel Geplaatst 9 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2011 100 euro incl inbouw? Is het zelf ook in te bouwen die ringen? Misschien kan er een korte bouwbeschrijving gemaakt worden of een update van de bestaande biegmod documentatie.
0 guyke Geplaatst 9 januari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2011 ik voel weer een volgende guymod dag er aan komen tijdens de guymod dag worden de lampen met mijn hulp door de eigenaren zelf gebouwd nu er zijn 2 keuzes , de gamakelijke weg de ring door mij en dreke ontworpen of gewoon oldscool en lekker smodderen met soldeer tin en draadjes en weerstandjes voor de leden met sedans raad ik al direct de ring aan omdat het solderen met ledjes al veel problemen heeft gekend; door plaats gebrek en kortsluitingen de eerste 2 zijn al bekend en het word een internationaal deze keer 1 bigwill 2 janko van duitsland
0 guyke Geplaatst 10 januari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 januari, 2011 ik voel weer een volgende guymod dag er aan komen tijdens de guymod dag worden de lampen met mijn hulp door de eigenaren zelf gebouwd nu er zijn 2 keuzes , de gamakelijke weg de ring door mij en dreke ontworpen of gewoon oldscool en lekker smodderen met soldeer tin en draadjes en weerstandjes voor de leden met sedans raad ik al direct de ring aan omdat het solderen met ledjes al veel problemen heeft gekend; door plaats gebrek en kortsluitingen de eerste 2 zijn al bekend en het word een internationaal deze keer 1 bigwill 2 janko van duitsland 3 grayson van groningen ( grunn)
0 dreke Geplaatst 10 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 10 januari, 2011 Heb ondertussen de mijne d'er ook inzitten... voorlopig nog met de potentiometer, maar de extra bekabeling naar achter ligt al klaar. Nog invoeren in de achterklep, en dan kunnen we eens gaan zien dat onze dromen uitkomen... grtz, dre
0 wulfke Geplaatst 10 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 10 januari, 2011 Heb ondertussen de mijne d'er ook inzitten... voorlopig nog met de potentiometer, maar de extra bekabeling naar achter ligt al klaar. Nog invoeren in de achterklep, en dan kunnen we eens gaan zien dat onze dromen uitkomen... grtz, dre goe bezig Andre ben benieuwd hoe het eruit ziet. (kunnen we nog eens afspreken om CC stuur in te bouwen)
0 Mr.Proper Geplaatst 10 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 10 januari, 2011 goeie avond guyke , mij mag je ook op de lijst zetten ich will das auch haben hahahahaha zeg maar een tijd en een dag en ik ben er ..... wel de nieuwe versie aub voor mij
0 guyke Geplaatst 10 januari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 januari, 2011 ik voel weer een volgende guymod dag er aan komen tijdens de guymod dag worden de lampen met mijn hulp door de eigenaren zelf gebouwd nu er zijn 2 keuzes , de gamakelijke weg de ring door mij en dreke ontworpen of gewoon oldscool en lekker smodderen met soldeer tin en draadjes en weerstandjes voor de leden met sedans raad ik al direct de ring aan omdat het solderen met ledjes al veel problemen heeft gekend; door plaats gebrek en kortsluitingen de eerste 2 zijn al bekend en het word een internationaal deze keer 1 bigwill 2 janko van duitsland 3 grayson van groningen ( grunn) 4 mr proper
0 Nard Geplaatst 10 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 10 januari, 2011 Guyke goes international.... where are the chearleaders??
0 reyhyper Geplaatst 12 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2011 Onder voorbehoud van datum ben ik ook van de partij. Natuurlijk nieuwe ringen. Wellicht gelijk ook nog enkele VAG aanpassingen indien mogelijk?
0 guyke Geplaatst 12 januari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2011 ik voel weer een volgende guymod dag er aan komen tijdens de guymod dag worden de lampen met mijn hulp door de eigenaren zelf gebouwd nu er zijn 2 keuzes , de gamakelijke weg de ring door mij en dreke ontworpen of gewoon oldscool en lekker smodderen met soldeer tin en draadjes en weerstandjes voor de leden met sedans raad ik al direct de ring aan omdat het solderen met ledjes al veel problemen heeft gekend; door plaats gebrek en kortsluitingen de eerste 2 zijn al bekend en het word een internationaal deze keer 1 bigwill 2 janko van duitsland 3 grayson van groningen ( grunn) 4 mr proper 5 rehypner ( ovb van datum)
0 guyke Geplaatst 15 januari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2011 ik voel weer een volgende guymod dag er aan komen tijdens de guymod dag worden de lampen met mijn hulp door de eigenaren zelf gebouwd nu er zijn 2 keuzes , de gamakelijke weg de ring door mij en dreke ontworpen of gewoon oldscool en lekker smodderen met soldeer tin en draadjes en weerstandjes voor de leden met sedans raad ik al direct de ring aan omdat het solderen met ledjes al veel problemen heeft gekend; door plaats gebrek en kortsluitingen de eerste 2 zijn al bekend en het word een internationaal deze keer 1 bigwill 2 janko van duitsland 3 grayson van groningen ( grunn) 4 mr proper 5 rehypner ( ovb van datum) 6 kevin vi
0 dreke Geplaatst 15 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2011 Vandaag aangesloten op de extra bedrading, en boordnet gecodeerd : nu heb ik twee achteruitrijlichten, de linkse ring werkt als mistlamp, en beide ringen branden met de standlichten. Ik kan ze ook nog als stoplicht laten werken (is getest geweest en werkend). Hiervoor is er één draad van het boornet (bruine 12 polige stekker pin 3) naar de rechterlamp nodig. De twee achteruitrijlichten zijn in de klep doorverbonden... Intensiteit van de lampen is ingestelt met vagcom op 15%, waardoor je een volledig gelijk lichtbeeld krijgt met de originele lampen. Er zijn ook geen extra weerstanden nodig om foutmeldingen tegen te gaan. Alles werkt perfect! grtz, dre
0 wheeler Geplaatst 15 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2011 top doktor Dre, maar.... dit vraagt natuurlijk wel om een paar hele mooie foto's!
0 dreke Geplaatst 15 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2011 Ok, zal iets voor morgen zijn, als de passi in bad geweest is... grtz, dre
0 Fopperr Geplaatst 15 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2011 dan komt die set er bij mij ook nog wel... wacht even af hoe de ringen het houden ivm trillingen en vocht....
0 guyke Geplaatst 15 januari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2011 ik denk een datum te hebben voor de 3 de guymod dag zaterdag 19 februari
0 3errors Geplaatst 15 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2011 ik denk een datum te hebben voor de 3 de guymod dag zaterdag 19 februari Damn, kan ik niet Ik neem wel eens contact op voor een afspraak. Top dat je/jullie dit allemaal doen
0 Arnout Mobiel Geplaatst 16 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2011 ik denk een datum te hebben voor de 3 de guymod dag zaterdag 19 februari En waar gaat de 3e Guymod dag plaatsvinden?
0 dreke Geplaatst 16 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2011 Zoals beloofd foto's. Genomen bij klaarlichte dag, dus niet optimaal, maar het is zo al moeilijk om licht goed op foto te krijgen...
0 guyke Geplaatst 16 januari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2011 waarschijnlijk weer bij mijn thuis in hasselt ( belgish limburg )
Vraag
guyke
hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden
foto's volgen
Top Posters For This Question
62
44
29
25
Popular Days
18 feb
45