Ga naar inhoud

  • 0

nieuwe guymod lampen


guyke

Vraag

  • Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

De fop mod... :mrgreen: Nu krullen mijn mondhoeken...!!

 

dat is toch wel vaker in verschillende varianten voor gekomen? Of rood of wit? heb zelf laatst nog led-achteruitrijlichten geopperd... maar van mij mag het de "VI-Mod" genoemd worden. De Fop-Mod zal toch niet serieus genomen worden :wink:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dat is toch wel vaker in verschillende varianten voor gekomen? Of rood of wit? heb zelf laatst nog led-achteruitrijlichten geopperd... maar van mij mag het de "VI-Mod" genoemd worden. De Fop-Mod zal toch niet serieus genomen worden :wink:

 

het duurde even voordat ik de FOP mod door had nu ik pas je naam zie

ja hallow ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik zal de 19e van de partij zijn...Mijn 'zelf-gesoldeerde-Guyke-mod' moet natuurlijk plaatsmaken voor de nieuwste versie. Ik kan natuurlijk niet met enkele remlichten af... :lol:

 

Als er liefhebbers zijn voor een complete set (onbeschadigde) gemodificeerde 'binnenlampen met leds' met twee 'witte' stippen (sedan), stuur dan even een pm. Mogen weg tegen 'forumtarief'...:angel:

 

Dre zal zijn kunsten botvieren op een berg elektronica, dus ik ben reuzebenieuwd naar het eindresultaat!

 

De aangepaste lijst:

1 bigwill

2 grayson van groningen ( grunn)

3 mr proper

4 kevin vi

5 marco tfsi (van zeeland)

6 Bootje_Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ey nu nie de banaan gaan uithangen he

t'is wel geen 4 uur enkel

hoogstens 3 u ,

 

Volgens de routeplanner is het 4 uur en 8 minuten, woon niet in Groningen zelf namelijk, maar nog een stukje daarboven :embarassed:

Noorwegen was het toch? :wink:

 

Min of meer, als je nog iets noordelijker rijdt, val je naar beneden :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

flip ik kan je altijd een setje opsturen das geen probleem

kosten voor het opsturen gaan natuurlijk nie zo veel zijn als je op en af moet rijden

 

en in duitsland zijn ze ook wakker geworden , eerste mooie foto's van de full guymods staan er al op :D:D

http://www.passat3bg.de/forum/viewtopic ... 78#p230578

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
flip ik kan je altijd een setje opsturen das geen probleem

kosten voor het opsturen gaan natuurlijk nie zo veel zijn als je op en af moet rijden

 

en in duitsland zijn ze ook wakker geworden , eerste mooie foto's van de full guymods staan er al op :D:D

http://www.passat3bg.de/forum/viewtopic ... 78#p230578

 

Wil je de mijne dan hebben oid? Soort van ruil onderdeel. Zijn speciale highline achterlichten, met extraspeciale gouden stekkertjes 8-):angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
flip ik kan je altijd een setje opsturen das geen probleem

kosten voor het opsturen gaan natuurlijk nie zo veel zijn als je op en af moet rijden

 

en in duitsland zijn ze ook wakker geworden , eerste mooie foto's van de full guymods staan er al op :D:D

http://www.passat3bg.de/forum/viewtopic ... 78#p230578

 

K twijfel nog wel hoor, of k wel of niet kom. Is natuurlijk wel een mooi ritje, maar zie het alleen niet zitten om om 4 uur van huis te gaan. Ook ivm de gebroken nachten die ik nu al heb ( heb een tweeling van 3 weken oud :lol: ). Lastig en wil natuurlijk ook wel de mods in wording van Ronald zien :mrgreen:

 

Ik ga er nog even over nadenken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Flip: 'T is even afzien, maar zeker de moeite waard...Doe daar nog wat Belgische gastvrijheid bij en een aantal andere Passat-gekken en je hebt een dag met fun. En je tweeling (gefeliciteerd nog): die blijft de komende maanden nog voor gebroken nachten zorgen. Juist een ideale reden om er even tussenuit te gaan... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden