guyke Geplaatst 7 januari, 2011 Geplaatst 7 januari, 2011 hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden foto's volgen
0 Charles16v Geplaatst 21 februari, 2011 Geplaatst 21 februari, 2011 En waar is het remlicht boven in de klep nu heen? Dit zijn de remlichten niet. Dit is gewoon dimlicht.
0 guyke Geplaatst 21 februari, 2011 Auteur Geplaatst 21 februari, 2011 zozo, dat ziet er vet uit!!! Wilde ze sowieso al hebben, maar nu ik dit zo zie met mistlicht en achteruitrij licht... VET!!! Guy, Is het misschien een idee om dit ook te doen op de "knutsel" dag 16 april in zupthen? Denk dat er heel wat geïnteresseerd zijn in deze mod alleen vanaf groningen tot Hasselt... da kan moet alleen even toestemming vragen aan de verantwoordelijke die deze dag organiseren en als ik het doe is het maximaal 2 auto's want ik wil ook eens genieten van een meeting , heb de laatste meetings alleen staan knutselen en leds monteren
0 Bootje_Ronald Geplaatst 21 februari, 2011 Geplaatst 21 februari, 2011 Guy en 'maar' twee mods doen op een dag? Jongen, wees nou verstandig: ga met de auto van je vriendin (kunnen ze niks van je auto plukken), en neem verder niets mee. Dan geef ik je nog maar 20% kans dat je zelf kan genieten van de meeting...
0 guyke Geplaatst 21 februari, 2011 Auteur Geplaatst 21 februari, 2011 Guy en 'maar' twee mods doen op een dag? Jongen, wees nou verstandig: ga met de auto van je vriendin (kunnen ze niks van je auto plukken), en neem verder niets mee. Dan geef ik je nog maar 20% kans dat je zelf kan genieten van de meeting... ik weet het waar blijven de foto's nu die er gemaakt zijn heb niets gevolgd wat er rondom mij gebeurt is heb alleeen maar lampen en passats gezien , was er ook volk aanwezig ,
0 guyke Geplaatst 21 februari, 2011 Auteur Geplaatst 21 februari, 2011 ik heb dringend variant lampen nodig , help eens een beetje mee zoeken aub , desnoods draai die van u er uit en verkoop die aan mij en zet er 2 kaarsjes in
0 Bootje_Ronald Geplaatst 21 februari, 2011 Geplaatst 21 februari, 2011 Er was heel veel volk aanwezig, maarre, weinig camera's (of fotografen). Iedereen was druk aan het sleutelen...Ik heb toch keurig wat plaatjes gedoneerd die je weer kunt misbruiken, op zeg een Duits forum?
0 Kevin V.I. Geplaatst 21 februari, 2011 Geplaatst 21 februari, 2011 ja ik heb 1 foto getrokken in je garage maar alleen de auto guyke ik moet in maar op control en er moet nog iets gemaakt worden (voor de verandering) mijn rechtse deur achter wilt niet open met die bots van de lijn nu dat slotwerk da in de deur zit is blijkbaar afgescheurd en heb je de oplossing al gevonden voor de lichtjes ?
0 guyke Geplaatst 22 februari, 2011 Auteur Geplaatst 22 februari, 2011 ja ik heb 1 foto getrokken in je garage maar alleen de auto guyke ik moet in maar op control en er moet nog iets gemaakt worden (voor de verandering) mijn rechtse deur achter wilt niet open met die bots van de lijn nu dat slotwerk da in de deur zit is blijkbaar afgescheurd en heb je de oplossing al gevonden voor de lichtjes ? ik heb er op lopen brainstormen volgende week maak ik speciaal een dag vrij voor u zullen we da allemaal in orde maken
0 vwsp220remon Geplaatst 22 februari, 2011 Geplaatst 22 februari, 2011 Guy en 'maar' twee mods doen op een dag? Jongen, wees nou verstandig: ga met de auto van je vriendin (kunnen ze niks van je auto plukken), en neem verder niets mee. Dan geef ik je nog maar 20% kans dat je zelf kan genieten van de meeting... ik weet het waar blijven de foto's nu die er gemaakt zijn heb niets gevolgd wat er rondom mij gebeurt is heb alleeen maar lampen en passats gezien , was er ook volk aanwezig , zonder fotos heb ik al een aardige indruk gekregen. dit moet weer reuze gezellig geweest zijn. gr
0 wulfke Geplaatst 22 februari, 2011 Geplaatst 22 februari, 2011 Guy en 'maar' twee mods doen op een dag? Jongen, wees nou verstandig: ga met de auto van je vriendin (kunnen ze niks van je auto plukken), en neem verder niets mee. Dan geef ik je nog maar 20% kans dat je zelf kan genieten van de meeting... ik weet het waar blijven de foto's nu die er gemaakt zijn heb niets gevolgd wat er rondom mij gebeurt is heb alleeen maar lampen en passats gezien , was er ook volk aanwezig , Voor foto's moet je even bij Dreke aankloppen. Heb namelijk zijn toestel gebruikt om wat prentjes te schieten. Mijn toestel had een platte batterij. Kom ik thuis, wil ik de accu opladen. vind ik de lader niet meer.. Volledige huis doorzocht en geen lader te vinden. Moet ik even wat uit mijn koffer halen en wat zie ik liggen .... de lader natuurlijk . Maar zoals ik al zei , Dreke heeft redelijk wat foto's op z'n toetsel staan van de bende.
0 Kevin V.I. Geplaatst 22 februari, 2011 Geplaatst 22 februari, 2011 ja ik heb 1 foto getrokken in je garage maar alleen de auto guyke ik moet in maar op control en er moet nog iets gemaakt worden (voor de verandering) mijn rechtse deur achter wilt niet open met die bots van de lijn nu dat slotwerk da in de deur zit is blijkbaar afgescheurd en heb je de oplossing al gevonden voor de lichtjes ? ik heb er op lopen brainstormen volgende week maak ik speciaal een dag vrij voor u zullen we da allemaal in orde maken ja ik heb pas gedaan met werken om 18u dus tegen dat ik bij u ben is het 19u gemakelijk zonder file op de e313 moest je al een dag weten kan ik eventueel vragen om vroeger te stoppen als het regent heb ik om 17u al gedaan
0 dreke Geplaatst 22 februari, 2011 Geplaatst 22 februari, 2011 Op dinsdag wil ik komen helpen... ik heb nog sloten liggen vn de achterdeuren ook. grtz, dre
0 mikeske Geplaatst 22 februari, 2011 Geplaatst 22 februari, 2011 kan er dan ook achterste zetelverwarming / verwarmde voorruit / zelfdimmende spiegel aangesloten worden
0 Kevin V.I. Geplaatst 22 februari, 2011 Geplaatst 22 februari, 2011 Op dinsdag wil ik komen helpen... ik heb nog sloten liggen vn de achterdeuren ook. grtz, dre ja dat zou super zijn het ligt in de deur zelfs een overbrenging van de deurklink buiten en de deurklink binnen en de koplampen en dan kan ik toch al op auto inspectie gaan
0 guyke Geplaatst 23 februari, 2011 Auteur Geplaatst 23 februari, 2011 kevin hoe laat kunt ge dinsdag hier zijn , nie om 6 u want da is te laat dan krijgen we da allemaal nie klaar spreek maar af met dre hoe laat ik kan den hele dag in principe , als ge mij iets laat weten en nee er word dan dien dag niks anders aan genomen want we gaan ons handen al vol hebben met die van kevin he mike
0 Fopperr Geplaatst 23 februari, 2011 Geplaatst 23 februari, 2011 ik heb iets gemist, maar hoezo heb je deursloten nodig voor je Guymod
0 guyke Geplaatst 23 februari, 2011 Auteur Geplaatst 23 februari, 2011 nee foppe die guymod heeft niks met de deursloten te maken hij heeft de deursloten kapot en daarom vervangen we die mee
0 Fopperr Geplaatst 23 februari, 2011 Geplaatst 23 februari, 2011 ik dacht al... maar zullen wel meer voorkomen he...
0 Kevin V.I. Geplaatst 23 februari, 2011 Geplaatst 23 februari, 2011 ik hoop hier om 3u te ku nnen stoppen ben ik er rond 4u
0 guyke Geplaatst 23 februari, 2011 Auteur Geplaatst 23 februari, 2011 als dre dan ook kan is het goed
0 Kevin V.I. Geplaatst 23 februari, 2011 Geplaatst 23 februari, 2011 werkt je laptop of vag-kabel al?
0 guyke Geplaatst 23 februari, 2011 Auteur Geplaatst 23 februari, 2011 nope die is stuk blijkbaar kan dre dan ook maar 2 uurtjes , en ik heb absoluut een vagcom kabel nodig den zaterdag kunt ge ook nie vroegen komen dan zijn we bij dreke zijn thuis ne interieur aant inbouwen , kunnen we ook nog vanalles aan die ven u doen eventueel is in de omgeving van leuven t' is verdikke nie gemakkelijk om ne goeie datum te vinden omdat ge altijd zo laat werkt en als ge kunt moet ik den hele dag werken
0 Kevin V.I. Geplaatst 23 februari, 2011 Geplaatst 23 februari, 2011 ja ik weet het maar ja de centen zijn ook belangrijk voor mij. ben al blij dat ik vroeger kan stoppen maar in ruil voor uw werk zal ik voor u een nieuwe kabel kopen moest je dat willen ja ik kan na mijn werk naar daar vliegen dat is nog geen half uurtje rijden denk ik dus ben ik er zaterdag om 17u30? ik kan ook nog wat gereedschap meenemen ik ga er niet staan geilen op jullie tenslote kan ik toch ook de handen uit de mouwen steeken wat moet er zeker gebeuren? koplampen deur (de lichten vanachter misschien is blijkbaar niet verplicht voor de keuring) wat na de control ? (eind maart) kabels versterkers Xenon velgen (dat kan ik wel radio ? deurstijl
0 guyke Geplaatst 24 februari, 2011 Auteur Geplaatst 24 februari, 2011 kunt ge echt nie vroeger stoppen den zaterdag , t'is voor een goed doel he ik moet rekening houden met dre t'is bij zijn thuis te doen en ik weet nie tot hoe laat em wilt sleutelen we horen het wel van em t'is nog nie zaterdag he
Vraag
guyke
hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden
foto's volgen
Top Posters For This Question
62
44
29
25
Popular Days
18 feb
45