guyke Geplaatst 7 januari, 2011 Rapporteer Geplaatst 7 januari, 2011 hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden foto's volgen
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 14 februari, 2011 beter goed gejat dan slecht bedacht, maar je gaat het toch niet exact kopiëren neem ik aan? Dat zou wel heel "makkelijk" zijn. Maar hij heeft idd een errug mooie wagen!!! Geen twijfel daarover!
0 Kevin V.I. Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 14 februari, 2011 neee de guy dat is ne knappe auto mits toelating van dee vriendin wil ik een full zwarte passat grill, achterlichten, voorlichten velgen geen chrome zijlijsten maar aangezien ze zelf ook een centje bij legt moet er wat chroom aan zijn maar kopieeren dat doe ik niet heb zo mijn eigen stijl (alleen paar details)
0 Charles16v Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 14 februari, 2011 zeg waar is de meeting zaterdag voor de lampen en uitlaatjes???. Wil misschien wel een uitlaatje. Ik woon in middenlimburg
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 14 februari, 2011 neee de guy dat is ne knappe auto mits toelating van dee vriendin wil ik een full zwarte passat grill, achterlichten, voorlichten velgen geen chrome zijlijsten maar aangezien ze zelf ook een centje bij legt moet er wat chroom aan zijn maar kopieeren dat doe ik niet heb zo mijn eigen stijl (alleen paar details) Gelukkig Maar die V.I. mod he.... daar bedoel je mee dat je de Guymod hebt, 2 witte kapjes en aan de ene kant een rode lamp en aan de andere kant een witte lamp (zal wel leds worden)... Achteruit rijlicht gebruiken om "iets" te zien in het donker is bijna kansloos, dan moet de guymod maar harder branden ... Maar eerst maar eens de guymod installeren, liefste met remlicht e.d. maar dat zal bij mijn auto ongetwijfeld weer niet zo gaan als het zou horen gaan....
0 Kevin V.I. Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 14 februari, 2011 Ja, maar bij mij is het andersom de 2 witte stipjes worden dan mistlichten, de rondingen achteruit rij lichten Om achter uit te rijden met verlichten heb ik ook iets gevonden, ik heb een transformator van 1500 Watt. Ga een fahre in mijn koffer installeren, als der dan een %@#!* aan mijn bumper kleeft krijgt hij een onverwachte suprise .
0 Fopperr Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 14 februari, 2011 haha, ja dat kun je idd ook doen , sluit deze dan gelijk aan op je radio... maar ik houd het gewoon voor witte kapjes in de binnenste lampen en zet daar wel 2 witte leds in. Mistlicht gaat via de guymod. Verder zie k het wel...
0 Kevin V.I. Geplaatst 14 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 14 februari, 2011 ben je er zaterdag ook ? het pimpen gaat wel tijd koste nu we volop bezig zijn met het verhuis van de magazijn ...
0 guyke Geplaatst 15 februari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2011 kevin ik kan nie in uwe portefeuille kijken he kerel ge moet doen wa ge zelf wilt en wa ge kunt missen zonder u pijn te doen financiel die passat loopt nie weg he , en ge zult er nog wel een paar jaar mee door rijden dus tijd genoeg voor alles te verbouwen , zo redeneer ik toch en nie naar foppe luisteren want die maakt u zo gek als een deur , die zijn doel bestaat er in u zo snel mogelijk lid te maken van de pma club ( als da al nie te laat is ) nee en iedereen mag mijne passat kopieren ik kan er alleen fier op zijn dat ze de mijne als voorbeeld gebruiken ben trouwens genomineerd als passat van het jaar op het engelse forum , als ik da win dan sta ik een heel jaar bovenaan op de forum banner ( coooooooooooooooooooooooooooooooooooool ) als ik het van die andere engelsen ga halen da betwijfel ik nog en nu stoppen met mijn topic te vervuilen he want anders ban ik u allemaal
0 Fopperr Geplaatst 15 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2011 ben ik dan al lid van PMA? Volgens mij is Kevin inmiddels al wel lid... als ik zo zijn foto bekijk
0 guyke Geplaatst 15 februari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2011 nee foppe gij zijt nog ne graad erger dan lid van pma voor u moeten we nog iets uitvinden extreme passat mod verslaving foppe is lid van de epmv club direct onder uw opschrift plaatsten
0 Fopperr Geplaatst 15 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2011 haha, nou prima Maar als ik lid van PMA ben, ben ik iig niet alleen... bij EBMV ben ik wel alleen en das nie gezellig
0 Fopperr Geplaatst 15 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2011 zo goed guy? nu weer on-topic...
0 Charles16v Geplaatst 15 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2011 Zeg waar is die meeting zaterdag misschien dat ik ook wel wil komen voor een uitlaat mod!! Woon zelf in midden-Limburg en uit de leden tre zien die komen moet het hier ergens in de buurt zijn.
0 guyke Geplaatst 15 februari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2011 voorstraat 48 3500 hasselt belgie
0 Charles16v Geplaatst 16 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 16 februari, 2011 voorstraat 48 3500 hasselt belgie aha kijk 70 km dat is nog te doen. Lukt dat nog voor een dubbele uitlaat voor mijn 2.0 fsi.? Misschien beginnnen de lichten mij dan ook al te kriebelen.
0 mikeske Geplaatst 16 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 16 februari, 2011 zal blijkbaar druk worden zaterdag
0 Kevin V.I. Geplaatst 16 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 16 februari, 2011 guyke ik ga ineens mijn uitlaatje ook mod en foppe heb briljante ideeen en verklap ze alleen maar aan guy en waarschijnlijk appi ook he dus gezult moeten wachten tot we de mod hebben uitgepluisd @guy heb er foto's van getrokken moet ik ook nog iets van spullen meenemen ? lijm en dergelijke ?
0 Bootje_Ronald Geplaatst 17 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2011 Niet om vervelend te doen of zo, maarre...Is Foppe door de ballotage heen gekomen? Ik heb geen contributie zien binnenkomen...En weet de voorzitter er wel van? Kom op jongens, dat gaat zo maar niet...
0 guyke Geplaatst 17 februari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2011 guyke ik ga ineens mijn uitlaatje ook mod en foppe heb briljante ideeen en verklap ze alleen maar aan guy en waarschijnlijk appi ook he dus gezult moeten wachten tot we de mod hebben uitgepluisd @guy heb er foto's van getrokken moet ik ook nog iets van spullen meenemen ? lijm en dergelijke ? ge kunt kripmkous meebrengen en of kabel soldeerbout eventueel ik moet wel zien voor die uitlaatmod dag als ik wel genoeg uitlaatstukskes heb he jongens , want iedereen begint zich hier maar in het wilde weg aan te melden ga straks eens tellen voor hoeveel auto's ik nog heb en eerst diegene die zich al een tijdje geleden hebben aangemeld krijgen voorang
0 guyke Geplaatst 17 februari, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2011 De aangepaste lijst: 1 bigwill 2 3 mr proper 4 kevin vi 5 6 Bootje_Ronald uitlaatstukskes plaatsen heb 5 sets over van de ronde uitlaatstukskes 1 sven op den citroen c1 2 wulfke 3 kevin -vi 4 charles 16 v 5 vul even zelf aan want ik ben den tel kwijt xenon plaatsen 1 wulfke 6000 k h7 ik heb dan nog 1 set 6000 k h7 over voor eventuele geintereseerden alle andere prullen zoals vagcom tacho ombouw radio pruts werk 1 bootje ronald 2 3 4 en natuurlijk niet onbelangerijk de komen kijkers 1 mikeske 2 guyke ( iik doe lekker niks zaterdag ) 3 4 graag even aanvullen aub ivm den drank die ik moet bestellen en het eten en ontbijt ik wil niet dat jullie verhongeren of omkomen van den dorst he
0 oele Geplaatst 17 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2011 De aangepaste lijst: 1 bigwill 2 3 mr proper 4 kevin vi 5 6 Bootje_Ronald uitlaatstukskes plaatsen heb 5 sets over van de ronde uitlaatstukskes 1 sven op den citroen c1 2 wulfke 3 kevin -vi 4 charles 16 v 5 vul even zelf aan want ik ben den tel kwijt xenon plaatsen 1 wulfke 6000 k h7 ik heb dan nog 1 set 6000 k h7 over voor eventuele geintereseerden alle andere prullen zoals vagcom tacho ombouw radio pruts werk 1 bootje ronald 2 3 4 en natuurlijk niet onbelangerijk de komen kijkers 1 mikeske 2 guyke ( iik doe lekker niks zaterdag ) 3 Oele (gaat lekker in de weg lopen en domme vragen stellen, kom rond lunch tijd ) 4 graag even aanvullen aub ivm den drank die ik moet bestellen en het eten en ontbijt ik wil niet dat jullie verhongeren of omkomen van den dorst he
0 dreke Geplaatst 17 februari, 2011 Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2011 Ik kom ook eens kijken... grtz, dre
Vraag
guyke
hier kunnen de vragen over de nieuwe guymod lampen verder gezet worden
foto's volgen
Top Posters For This Question
62
44
29
25
Popular Days
18 feb
45