Ga naar inhoud

• 0

nieuwe guymod lampen

Vraag

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

heb even het onderwerp verplaatst want da stond nog steeds in te koop forum

en da is uitgegroeid tot een heus topic

hier bij electronica staat da op zijn plaats

• 0
Geplaatst

kevin het zal nie meer lukken zo laat man

we moeten gewoon te veel doen om da nog goed te kunnen afwerken

ge zult er toch es ne dag voor vrij moeten nemen zunne , of ge moet eens afspreken met dre voor op ne zondag als die da wilt doen , ik kan helaas de zondagen nooit

• 0
Geplaatst

Bij mij zitten ze er ook in. Ben van het weekend naar mijn broer gereden in Hengelo om samen deze mod in te bouwen. Na een berichtje aan Guy had ik de voorbereidde ringen binnen 4 dgn in huis.

Het e.e.a. Aangesloten volgens de tips van Guyke en het werkte helemaal super.

Als ik de klep voor de gevarendriehoek openmaak zit daar een mooie dimmer die de lichtsterkte regelt.

Zodra iemand in de regio Utrecht/Amsterdam me geholpen heeft met de vag-com voor het uitschakelen van de middenstip in de achterlichtunit dan kan ie op de foto.

Toen ik de mod liet zien aan Auto protech in Deventer werd daar enthousiast op gereageerd. Na uitleg wie de leverancier is kan het zomaar zijn dat er binnenkort weer 2 setjes bij Guy besteld gaan worden.

Kan niet anders dan Guy complimenteren over de kwaliteit van de ringen, de snelheid van leveren en de tips en adviezen.

• 0
Geplaatst

Pfff, zit te dubben of ik R36 lampen ga aanschaffen. Heb een zwarte passat en vind het erg mooi staan om de achterlichten ook wat donkerder te hebben. Maarja, dan wordt het ruilen natuurlijk niks :P

Keuzes keuzes keuzes :D

• 0
Geplaatst

hey grayson je kan altijd je nieuwe lampen naar mij opsturen die mod ik dan en stuur ze trug naar jou

heb van de week nog een 2 tal sets nieuw binne gekregen voor te modden , ze beginnen ze zelfs langs te brengen vanuit antwerpen

en die duitsers sturen masaal de donkere op die zijn daar gek van ( hellas)

ik wou nu net beginnen aan een setje voor je , moet ik dan nog wachten tot je beslist hebt :?:

• 0
Geplaatst
hey grayson je kan altijd je nieuwe lampen naar mij opsturen die mod ik dan en stuur ze trug naar jou

heb van de week nog een 2 tal sets nieuw binne gekregen voor te modden , ze beginnen ze zelfs langs te brengen vanuit antwerpen

en die duitsers sturen masaal de donkere op die zijn daar gek van ( hellas)

ik wou nu net beginnen aan een setje voor je , moet ik dan nog wachten tot je beslist hebt :?:

hee Guyke, het zaakje begint goed te draaien lees ik. Is dan ook 1 van de mooiste mod op een 3c.

Straks gaan diegene die geen Guymod hebben dan exclusief zijn ipv die die er wel 1 hebben :lol:

• 0
Geplaatst
Ik ken zelfs al rijders die hun Guymod V1 verkopen...Tweedehands begint dus ook al aardig te lopen... :lol:

eh... ere wie ere toekomt... dit waren dan wel de beroemde BIEGmod lampen! :mrgreen:

• 0
Geplaatst

en daar zijn we trots op "MADE IN BELGIUM" , een regering vormen lijkt dan toch iets moeilijker maja :lol:

• 0
Geplaatst

jetta zijn er ondertussen ook ringen maar golf nog niet ben ik nog bij bezig

zowel de lampen van de jetta als die van de golf zijn niet identiek aan die van de passat

die van de golf zijn een echte marteling , die van de sedan passat zijn daar nog maar watjes tegen

zodra ik er een heb maak ik foto's

• 0
Geplaatst
waarom gaat het nou nooit eens makkelijk of niet Guy!!!! Denk dat er vooral bij de Golfjes heel veel interesse zal zijn!!!

alleen met de golf plus en wat voor mensen rijden ermee 50+ ers dankzij de hooge instap( niets verkeerd bedoel)

die zien ons aan als jhonny en marina's maar veel jonge mensen met een golf plus zie je niet

en de golf 5 heeft dit niet

• 0
Geplaatst

heb eerlijk gezegd nog niet veel (getunde - gewijzigde ) jetta's gezien dus weet ook niet of daar veel animo voor te vinden zal zijn. Zo hier en daar es 1tje met een iet wat grotere velg maar voor de rest heel braafjes.

Voor de golf V zijn er toch lichtunits te kopen zo dezelfde stijl als passat - jetta lichten

Foto-TXZMAWDL.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden