Ga naar inhoud

• 0

nieuwe guymod lampen

Vraag

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

denk dat het openbreken het probleem item is. aangezien er maar 1 recht stuk aan de unit is en de rest is gebogen wat het openbreken heel moeilijk maakt. Je zit met de kromming waar je moet openbreken en dan nog eens de bolling van het lampglas en daar breek het meestal

De units van een 3C van een variant zijn namelijk ook makkelijker dan deze van een sedan.

• 0
Geplaatst

Zou je het lampglas niet kunnen versterken door er iets op de lijmen, zodat het breken wat minder risico's kent.

Bijv een (dikke) sticker en daarop een dikke laag hotglue en daar weer een stukje hout op oid.

• 0
Geplaatst

Nee, nouja, de versteviging moet net zo stijf zijn als glas, anders heeft het geen zin. Je kan beter het plastic iets zachter maken door m bij in de oven bij 80 graden te leggen. Dan smelt de boel niet en buigt de boel een stuk makkelijker van t het glas weg ;)

• 0
Geplaatst

Ah zo, verwarmen klinkt t beste, verstevigen heeft geen zin omdat je idd een even stug oppervlakte moet hebben die 100% op het glas aansluit.

Of je moet met de producent overleggen dat ze niet dicht gelijmd aangeleverd worden.

In China zijn genoeg bedrijven die deze units (na)maken.... Hoeft toch niet perse OEM te zijn?

• 0
Geplaatst

Dat is het probleem niet, alleen de kwaliteit, kleur vorm enz. moet perfect zijn... OEM is altijd perfect... We hebben daar allemaal aan gedacht. We willen toch een beter product aanbieden dan onze vriend uit Romenie....

grtz, dre

• 0
Geplaatst
Dat is het probleem niet, alleen de kwaliteit, kleur vorm enz. moet perfect zijn... OEM is altijd perfect... We hebben daar allemaal aan gedacht. We willen toch een beter product aanbieden dan onze vriend uit Romenie....

grtz, dre

das gesproken Dreke, goedkoop is duurkoop is het gezegde toch ?

Geen Poolse, Roemeense brol maar degelijk Mechelse-Hasseltse kwaliteit !! :lol:

• 0
Geplaatst
jep zo een set heb ik hier nu liggen

die zijn een heeeeeel stuk moeilijker

Zijn dat toevallig de mijne :mrgreen:

Ik dacht aan de achterkant te zien dat er van die plastic pennetjes doorheen steken en dat de tip van die pennetjes gesmolten is zodat ze dicht zitten? (waarschijnlijk weer te simpel gedacht, doktersprobleem :lol: )

• 0
Geplaatst
Dit is anti-medisch gedrag, want dit heet gewoon thermisch verlijmen. Tss, een dokter die in Jip & Janneke taal praat, het moet niet gekker worden... :mrgreen:

Dat krijg je met een dochter die Jip & Janneke geweldig vindt. :mrgreen:

• 0
Geplaatst

nee kevin ben de laatste tijd met het huis bezig en bij mijn vriendin plaats aant maken voor het tuinhuis , graven en vloer leggen , geen tijd meer gehad voor te sleutelen

heb wel een manier bedacht voor de vi lampen te doen werken , moet alleeen een extra stroom draad naar de koffer

de lampen krijgen gewoon te wijnig stroom waarschijnlijk omdat ik te krachtige leds gebruikt heb en die in serie van 15 volt aangesloten heb

als ik ze via ne relai schakel die geactiveerd word door het achteruit rij signaal dan gaan ze wel , ma die relai heeft ne constant stroom nodig en die ligt nie in de koffer

• 0
Geplaatst

grtz, dre

Dan hoef je alleen maar te leveren.....

Dat zit je al 100% beter.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden