Ga naar inhoud
  • 0

Hoe start die van jullie


Tiefleger

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De passat start niet zo rap als de golf 4. Denk dat de accu er aan zit te komen, maar aangezien het al een paar keer gebeurd twijfel ik of het uberhaupt de accu is, want volgens mij doet ie het of doet ie het niet.

 

k snap trouwens niet dat je auto niet al direct begint met voorgloeien als het portier geopend wordt, dat hadden Lada's van 20 jaar geleden er standaard al opzitten.

 

Ik begrijp dat wel: hoe weet de auto nu of je instapt om weg te rijden, of dat je uitstapt? Ook kan de deur open gaan omdat je iets wilt pakken. In veel gevallen is het dus niet nodig om te voorgloeien als de deur open gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als ik wacht tot het voorgloei-lampje uit is, start de mijne moeiteloos.

 

Ik snap trouwens niet dat je auto niet al direct begint met voorgloeien als het portier geopend wordt, dat hadden Lada's van 20 jaar geleden er standaard al opzitten.

 

 

Volgens mij doet tie dat wel thijs

 

ik opende van de week auto via bijrijder om wissertje te pakken en starte de auto

kreeg auto niet in 1 keer gestart, had 3 x nodig

 

normaal start auto na voorgloeien in 1 x

 

dus heb toch het vermoeden dat er soort schakeling in deur wel aanwezig is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet zeggen dat ik nog wel eens vergeet voor te gloeien.

Maar hij start altijd direct.

Echter nooit zo snel als mijn 1995 Golf 3 90 pk tdi deed.

Daar gaf ik de sleutel maar een tikje en dan liep die.

Maar die moest je dan weer wel eerst voor gloeien, anders duurde het wel een tel of wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als ik wacht tot het voorgloei-lampje uit is, start de mijne moeiteloos.

 

Ik snap trouwens niet dat je auto niet al direct begint met voorgloeien als het portier geopend wordt, dat hadden Lada's van 20 jaar geleden er standaard al opzitten.

 

 

Volgens mij doet tie dat wel thijs

 

ik opende van de week auto via bijrijder om wissertje te pakken en starte de auto

kreeg auto niet in 1 keer gestart, had 3 x nodig

 

normaal start auto na voorgloeien in 1 x

 

dus heb toch het vermoeden dat er soort schakeling in deur wel aanwezig is

 

owkay, dat was me nog nooit opgevallen (en als t er niet ingezeten had, had ik op zn minst verwacht dat het je volgende mod zou worden :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Met welke van je 5 (of zo) auto's Mathijs?

Zit daar geen 5-cil bij.......

 

Hahaha.. goed opgelet.. momenteel is de daily idd de 5cyl Turbo. 2 andere 5cyl zonder turbo zijn nog geschorst/slapen. De V8 slaapt, net als de Passat en de Polo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden