Ga naar inhoud

Het nieuwe model staat in D al bij de dealer


W E

Aanbevolen berichten

Het nieuwe model staat in Duitsland al in de showroom. De afgebeelde auto is een 1,4TSI Trendline. Ik wordt er persoonlijk niet warm of koud van maar dat had ik ook toen de 3C geïntroduceerd werd. En nu rij ik er zelf één :embarassed:

 

De voorkant kan ik nog wel mooi vinden maar de achterkant heeft mij iets teveel Skoda cq Seat design. Ik had iets chiquers verwacht voor zo'n dure auto.

post-5183-1423825226,4351_thumb.jpg

post-5183-1423825226,4976_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind me die gespiegelde lampen aan de voorkant toch lelijk (lampunits/mistlampen)...Mag het licht uit?

 

Maar ach, ik zag mezelf een jaar geleden ook niet in een Passat rijden. Ik denk dat als we een jaartje verder zijn, we ook enthousiaster zijn...En er zullen er zat komen, zeker in het lease segment...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lelijke auto. Vind hem echt niet mooi!

Ik moet er ook aan wennen.

Ik heb voor ik de 3C reed, 2x een 3BG gehad.

Ik vond de 3C in het begin ook erg lelijk in vergelijking met de 3BG en nam mij voor om nooit en 3C te kopen.

Echter na enkele jaren aan de 3C gewend te zijn, hem toch stiekem mooi beginnen te vinden en uiteindelijk een gekocht.

Zonder spijt, ik vond het een ontzettende vooruitgang t.o.v. de 3BG die ik had.

Inmiddels heb ik mijn auto minder standaard gemaakt met het R-Line pakket en de S6 DRL, waardoor hij nog meer in het oog springt en "specialer" is dan de standaard rondrijdende 3C's

 

Maar zoals ik al las, vonden meerdere forummers de 3C erg wennen destijds en zijn ze er ook voor gezwicht.

Ik verwacht dat dit met het nieuwe model ook bij mij wel weer zal gebeuren. Ik vind hem wat dat betreft minder ingrijpend veranderd dat destijds van de 3BG naar de 3C met die grote chromen grill.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het zo raar dat ze over een nieuwmodel spreken terwijl het een grote facelift is. Miss even wennen maar om na 160000km weer 160000 de ''zelfde'' portier en bijna zelfde dachboard te zien....ikke niet en ga richting de A4 of V70 of de CC. Ook zelfde dashboard maar totaal andere koets en deur ;-)

 

en VW heeft niets geleerd met de RNS 510.....dus inbraakgevoelig of je moet 4 champions op je dashboard willen in een auto van 40/45 duizend...no thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net effe wezen kijken bij de dealer. Ik vindt hem in real-life mooier dan op de plaatjes die ik tot nu gezien heb. Hij had alleen een Comfortline staan, dus met alle chroomlijsten. Wat mij opviel waren de stoelen; deze leken sportief gezien meer steun te bieden dan de Comfortline stoelen in de 3C. Verder netjes afgewerkt, maar dat klokje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

ik heb de variant bij de dealer bekeken....moet zeggen dat ik aan de voorkant even wennen moest, de achterkant vind ik super.

ze hebben wat dingen van de pheaton getrokken...onderandere het klokje in het dashbord en de achterlichten.

 

voorde rest wat kleine verschillen binnen in, en dat start en stopsysteem vind ik wat eng...

komt van vroeger toen ik veel kans had dat mn auto niet meer wou starten na het tanken bv :embarassed:

 

en ook een beetje jammer is dat je kiest voor notenhouten inleg, er toch geborsteld aluminium op de middenconsole komt.

en dat als je kiest voor leren bekleding met memorystoel dat dat niet icm lichtlijsten in de deurpanelen kan.

geen 6cil. tdi voor de passat..ook jammer.

 

maar voor de rest zijn er wel talloze dingen die een passat zo super maken,en die zijn dan zo gewoon geworden eigenlijk.

al met al is het gewoon een superauto dus waar ik me waarschijnlijk wel heerlijk in zal voelen.

weet iemand wat het nieuwe type nr is van de nieuwe passat?? geen 3c maar een 4c ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

meer phaeton toch? Die kont doet mij daar aan denken...

 

Ben het wel eens met het feit dat na 200.000km in een passat gereden te hebben, het best leuk is om een nieuw interieur te hebben ipv een bijna dezelfde... Ik zeg Audi A6 of Skoda Superb.... prachtige wagens die qua luxe en comfort hetzelfde doen als de passat (of beter)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er onlangs een dag mee kunnen rijden en op een mini meeting bij Guyke mee geweest.

Niemand was er voor gevallen of tenzij achterover :lol:

onderandere het klokje in het dashbord en de achterlichten.

Is toch niet te lezen door het invallend licht (klokje zou al veranderd zijn en dat nog voor het goed en wel in omloop is :roll: )en dus geen meerwaarde naar mijn mening

en dat start en stopsysteem vind ik wat eng...

Kan je ook uitschakelen naast de versnellingspook

weet iemand wat het nieuwe type nr is van de nieuwe passat?? geen 3c maar een 4c ofzo?

Chassis nr zegt nog steeds 3C

Is geen nieuwe passat maar een grondige facelift, dus een nieuwe jas er overheen met zelfde motoren en interieur enkele details veranderen en kleuren.

Volgens VW is het wel ne nieuwe (tja ne 2de hands zal je nog nie vinden :mrgreen: )

ik zag op tv dat de hoofdsteunen ook naar voren kunnen afstellen dat vind ik wel fijn. omdat ze bij vw vaak te ver naar achter zitten.

en een auto in 3d is altijd beter dan in 2d

Geprobeerd maar was me niet gelukt enkel in hoogte. :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet iemand wat het nieuwe type nr is van de nieuwe passat?? geen 3c maar een 4c ofzo?

Chassis nr zegt nog steeds 3C

Is geen nieuwe passat maar een grondige facelift, dus een nieuwe jas er overheen met zelfde motoren en interieur enkele details veranderen en kleuren.

Volgens VW is het wel ne nieuwe (tja ne 2de hands zal je nog nie vinden :mrgreen: )

Op de Wikipedia meer info. model in chassis is 3C maar i.p.v B6 (oude)is deze (nieuwe) een B7 geworden.

3.6 V6 zit ook nog in de lijst "misschien toch nog een R36 :P "

http://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden