Ga naar inhoud

Een forumlid gaat jullie verlaten + pics nieuwe ride


GJ&H

Aanbevolen berichten

Volgende week zal de Passat op non-actief worden gesteld. Maw hij de verkoop in. Het plan was om hem helemaal af te rijden, dat gaat dus niet meer lukken.

 

Als het mee zit heb ik eind volgende week een nieuwe Polo Bluemotion vd zaak. Dus qua ruimte leveren we "iets" in :wink:

Aan de andere kant scheelt het nogal wat in de kosten... niet dat ik 1 op 30 rij.... :mrgreen:

 

Foto's komen dus niet eerder dan eind volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een achteruitgang... Van een echte Passat naar een miljeu-boodschappenkar.

Wat voor baas heb jij die je afscheept met zo'n wijvenbakkie...

 

Van 0 tot 100 in 6,2 minuten. Nee dankjewel.

Een treurige dag GJ&H...

 

:mrgreen:

valt reuze mee. is best pittig. niet zo soepel als de passat met zijn grotere motor. kost mij 90 euro aan bijtelling en ik kan heen rijden wat ik wil... :mrgreen:

 

tuurlijk lever ik "wat" ruimte in, maar da's voornamelijk in de kofferbak (en de kinderen op de achterbank :wink: ). wij zijn niet al te groot, dus met de binnenruimte kunnen wij zeker leven. Qua grootte is ie vergelijkbaar met de golf3.

 

als het goed is heb ik hem morgen. de trekhaak staat nog in backorder.

en de passat wordt zaterdag opgehaald :( . deze hebben we gisteravond verkocht. de passat gaat naar amsterdam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GJ&H,

 

ik rij al even geen Passat meer, maar kom hier nog dagelijks.... het blijft een super leuk en interessant forum!

 

Enne... veel veilige km's met jullie nieuwe Polo!

 

kweet. zo snel zijn jullie ook niet van mij af... :mrgreen:

 

auto bevalt goed. qua breedte had het wel wat ruimer gemogen.

Is wel ff wennen. onze passat was erg soepel en kon je schakellui rijden. de polo moet je wat op toeren houden. rond de 2000 toeren met die turbo er in te hakken. en dan is ie aardig pittig met zijn 1.2 en 3 cilindertjes.

 

trekhaak staat nog in backorder. duurt wrsl nog 2 weken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden