Ga naar inhoud

Een forumlid gaat jullie verlaten + pics nieuwe ride


GJ&H

Aanbevolen berichten

Hallo mensen dit is hem

 

dsc0105v.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

dsc0104hv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ik vind de nieuwe polo errug mooi. Toch wel een beetje een landmark in het VW modellengamma op dit moment. Het nieuwe model onderscheid zich zeer sterk van het vorige model (in tegenstelling tot de Golf IV), en ik vind de lijnen in het front, het 'opgetrokken' derde achterruitje en de achterlichten erg mooi.

 

Aangezien ik lease, zit ik stiekum wel eens aan de Polo BM te denken, dan ga ik vele, vele honderden euro's per maand minder betalen! Gewoon een afgeladen Polo BM, rij je toch goedkoop in een fatsoenlijk VW product, en niet in zo'n achterlijke prius of honda waar je niet dood in gevonden wil worden.

 

De auto is natuurlijk kleiner dan de Passat, laat dat duidelijk zijn, maar ben benieuwd hoe het comfort is.

 

Ik denk dat jij in ieder geval erg veel gaat genieten in je super Polo! 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge De Polo is niet meer de polo van vroeger he :wink:

 

Zit inderdaad een iets verschil in... :lol:

 

2009-VW-Polo-1976-YHVWP010909.jpg

 

Ben zelf niet zo weg van VW's nieuwe design, maar feit is dat VW met deze Polo BM een kaskraker van jewelste heeft. Deze auto gaat binnenkort Neerlands wegenbeeld bepalen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige auto. Verlgane, 17 ichjes en kalar

sven, had je een paar biertjes op?;-)

 

Maar idd een erg mooie auto... De polo is idd niet meer het "deuske" van vroeger maar eigenlijk een volwaardige wagen.

 

Mijn vriendin heeft een fabia 1.2 3 cilinder uit 2009 (wel benzinge, dat is dit toch ook?), dat is in principe dezelfde onderkant als deze? Ze rijdt gemiddeld 1:16 met combi N18/A18... dus netjes.

Comfort is goed, ruimte zat (volgens mij bijna meer dan de Octavia II van mijn pa). Alleen materialen zijn niet zo luxe afgewerkt als de octavia...

 

Motortje is meer als genoeg. Mijn zus heeft een swift 1.3I uit 2007/2008 en de fabia 1.2 is echt een stuk vlotter dan de 1.3 swift...

 

Kan maar een ding zeggen, veel plezier ermee/ervan, maar dat gaat zeker goed komen, toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden