Ga naar inhoud

Onze passat 3C uitgebrand


VWilbrand

Aanbevolen berichten

Vanavond belde mijn vrouw me op dat ze voor haar ogen onze VW passat 3C uit 2007 heeft zien uitbranden. Niets van over. Stond naast een caravan die in de brand gestoken was door vandalen :angry: Het vuur was overgeslagen naar onze Passat en hij stond al in brand toen ze aan kwam rennen.

 

Eén vraag heb ik in het bijzonder, WAAROM? Nou ja, zal ik wel nooit te weten krijgen want die gasten zijn toch niet meer te vinden waarschijnlijk. Morgen naar de politie in onze woonplaats en de rest van de papierwinkel maar eens in gang zetten.

 

Korte uiting van frustratie door een "voormalig" trots bezitter van een VW Passat 3C....... :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

de caravan was aangestoken toch? en vuur overgeslagen

 

waarom: pech dus

 

wel heel erg vervelend voor je, doet zeer om je eigen auto te zien afbranden

 

(feit dat ze caravanin de fik steken is voor normaal denkend mens niet te bevatten)

 

sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een 3C mag ik ervan uit gaan dat de auto verzekerd is tegen dit soort ellende, hoe vervelend het ook is zou ik toch nog graag 1 ding willen adviseren en dat is;

'Ga nooit accoord met de 1e twee bedragen waarmee de verzekeringsmaatschappij of expert mee aan komt dragen'.

 

Ik heb al diversen malen meegemaakt dat er veel meer in zit dan waarmee ze je in 1e instantie mee willen afschepen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden