Ga naar inhoud

Vakantie, waar gaan we naar toe?


The Master

Aanbevolen berichten

De vakantie staat weer voor de deur en ik ben wel benieuwd waar iedereen zo'n beetje naar toe gaat.

 

Zelf ga ik samen met vrouw en zoon op 24 juni met de caravan, een Hobby Easy de Luxe 470 van 2003, naar Italie. We zitten zo'n 30 km van Pescara af, Tortoreto Lido.

De planning is om er 3 dagen over te doen, lekker rustig aan dus.

Eerst wilden we door Zwitserland maar ik wil graag m'n passat heel houden. (ivm vallende rotsblokken) De gotharttunnel is tot 25 juni geblokkeerd dus we gaan nu door Oostenrijk.

 

Zal bij terug komst wel een paar foto's posten, en als je in de buurt bent kom gerust een biertje drinken. We zitten op camping Salinello.

 

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

4 weken Italie. Eerst naar huis Milaan en dan naar zee in de buurt van Venezie. Wel erg vroeg dit jaar van nl al op 15 juli. Normaal gesproken gaan we in augustus maar aangezien we rekening moeten houden met de schoolvakantie is het dus vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dit jaar waarschijnlijk niks van komen.

We gaan bezig met verbouwen van ons huis.

Misschien als het hier slecht weer is dat we nog last-minute gaan.

Maarja vorig jaar was voor ons al een goed vakantie jaar........3 weken Thailand en 2 weken Bonaire. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan naar Frankrijk, eerst naar the family in Antony daarna naar Furas, lekker een paar weken niets doen, waar ik geen zin in heb.

 

 

 

 

 

 

Oh ja voor de dievengilde heb ik een verrassing klaar staan bij mij thuis :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van 16 juni tot 2 juli naar zuid Frankrijk aan de Middelandse zeekust, vlakbij Cape D'agde. Huisje op 200 meter van de zee. Helemaal goed voor de meiden (bijna 3 en 1)

 

We vertrekken vrijdagavond, blik op oneindig, benzinetank vol en ergens de volgende ochtend zullen we de Passat op de plaats van bestemming parkeren en dan ruim twee weken geen telefoon, geen e-mail, geen werk of andere storende factoren als je op vakantie bent. Een paar boeken, wat goede flessen wijn, m'n fototoestel en m'n gezin.....let the fun begin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan 2 weken naar Salou (Spanje). Feestlocatie voor mijn tienerdochters (13 en 15 :lol: ), daarna nog snel weekendje Griekenland voor vergadering, paar dagen werken en afronden met een week USA met twee vrienden (werkvakantie).

 

We hebben er zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden