Ga naar inhoud

Vakantie, waar gaan we naar toe?


The Master

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Eerst 11 dagen naar zuid Frankrijk AUPS. Le Pres Du Verdon. en dan nog een week naar montelimar.... duurt alleen nog zo lang....vertrek 16

aug

.... vorige jaar stil gestaan met de passat in Annecy.

Was een kabeltje geknapt van het (automaat) gaspedaal, wou niet meer voor of achteruit :( .

Vrijdagmiddag om 3 uur afgesleept en om 7 uur reden we weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

iroa-1, heb je nog plek voor mij? Ik wil ook wel werken in Amerika in mijn vakantie. :)

 

Ik ben bang dat je niet gekwalificeerd bent voor dit soort werk 8) Zoals ik in een andere topic schreef over mijn nickname http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?p=34043#34043 ben ik internationaal scheidsrechter. In Amerika heb ik me aangemeld om mee te werken aan de US nationale kampioenschappen en ben ik samen met twee andere nederlandse collega's (en vrienden) uit de aanmeldingen geselecteerd. Op dinsdag heenvliegen, woensdag tot en met vrijdag werken, zaterdag omgeving verkennen etc. en zondag weer terugvliegen.

 

Dit zijn hele leuke evenementen, afgelopen jaar 3 weken in Ecuador door mogen brengen voor de Wereldkampioenschappen. Samen met een groep van ca. 50 scheidsrechters vanuit de hele wereld zo'n 1000 schutters door het toernooi begeleiden is een ongekende ervaring :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen laatste dingen regelen op de zaak en dan geht's los. Hoop binnen een uurtje of 12 de 1300 kilometer af te leggen zonder daarbij de snelheidsrecords te hoeven verbreken. Het leeuwendeel zijn snelwegkilometers dus dat moet wel goedkomen.

 

Tot over een week of 2 1/2! 8)

 

Groeten,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan naar Italy en dan naar Noord Italie om precies te zijn naar Lago di Ledro , ligt 15km ten westen van het Gardameer.

Prachtig gebied om met de auto te rijden in de bergen daar heb je hele mooie routes waar je ook prachtige foto's kan maken van je auto met een adembenemend uitzicht op de achtergrond.

We gaan nu voor de 6 keer steeds een ander gebied, blijft trekken daar.

Kom daar trouwens ook veel getunde duitse auto's tegen daar.

 

gr,

 

Duncan

post-1652-1423822019,1667_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Mensen..

 

Ik ben vannavond voor 5 weekjes weg, een week zee Kroatie en vier weken naar huis in Bosnie.

Dus word zondag mijn 18de verjaardag daar gevierd met de verre familie en vrienden.

 

En maar hopen dat het mee zit in de Internetcafe's. :D

 

Nog veel plezier allemaal, en tot over enkele weken...

 

Groeten.. Senad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net 2 weken terug uit toscane heerlijk weer gehad en aardig wat kilometers gereden iets meer dan 5000 in totaal.

 

Hier nog een leuke foto, met de passat door een heel klein bergdorpje heen.

Naar het dorpje toe hellingen van 19% gereden.

In het dorpje had ik met de auto aan bijde kanten van de speigels nog ongeveer 2cm over.

 

DSCF0042.jpg

DSCF0043.jpg

DSCF0046.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet met de auto gaat.. stal em goed!!

 

Forse toename diefstal nieuwe auto's

 

Uitgegeven: 14 juli 2006 08:48

Laatst gewijzigd: 14 juli 2006 10:24

 

RIJSWIJK - Het aantal diefstallen van auto's van nul tot drie jaar oud is dit eerste halfjaar sterk toegenomen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Er werden 145 meer jonge auto's gestolen dan in 2005.

 

In de politieregio's Gelderland-Midden, Gelderland-Zuid, Limburg-Noord en Brabant-Noord is de kans op het verdwijnen van een jonge auto het grootst. Dat meldt de Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit (AVc), waarin onder meer politie, verzekeraars en autobranche samenwerken.

 

Volkswagen

 

Vooral Volkswagens zijn populair onder dieven, gevolgd door Opels en Seats. Het totaal aantal auto's dat het eerste halfjaar van dit jaar is gestolen, is met 5,4 procent afgenomen.

 

In het totaal werden in het eerste halfjaar van 6484 personenauto's gestolen, dat waren er 369 minder dan in het eerste halfjaar van 2005. Het beeld verschilt per leeftijdscategorie. Van de auto's van 0 t/m 3 jaar oud werden er 1317 gestolen, 145 meer dan in de eerste helft van 2005. Van de oudere voertuigen werden er 5167 gestolen, dat is 514 minder dan in 2005.

 

Volgsysteem

 

Directeur Guus Wesselink van het AVc pleit voor het verplicht stellen van een voertuigvolgsysteem met behulp van GPRS om auto's makkelijker terug te vinden. Op dit moment is zo'n systeem al verplicht bij auto's boven 70.000 euro. Wesselink wil dat ook goedkopere auto's ermee worden uitgerust.

 

De meeste gestolen auto's verdwijnen naar landen in Afrika en het oosten van Europa, zoals Roemenië, Georgië en Wit-Rusland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden