Ga naar inhoud

HEMA ijskrabber FINALE!


Max1966

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

.En voor de rest gebruik ik eerder warm water of zo..Maar ik gebruik niet zo graag een krabber omdat dat kan krassen..Tja sorry maar ik zal ook nooit mijn paneel of dak met een krabber doen? Zal inwezen wel moeten kunnen als zo'n ding voor 100% niet zou krassen.Toch???????Nee ik ben het gewoon niet helemaal met je eens dat geeft niks ik hoop voor je dat je er wat mee klaar krijgt om stappen te ondernemen.Maar boos worden op de winkel?nee dan zou ik mijzelf eerder voor de kop slaan.

 

Ik denk dat vanzelf het moment komt dat je ruit een keer barst doordat je warm water op een beijzelde ruit gooit, dat is dan pas echt een actie om jezelf voor je kop te slaan.

 

Een ruitenkrabber ( waar begint t woord ook alweer mee.....) is gemaakt om je ruiten schoon te maken, je mag e dan vanuit kunnen gaan als consument dat ie dat dan doet zonder schade aan t richten.

 

De vergelijking met zo'n ding op je lak gebruiken is hetzelfde als je afvragen waarom je geen vliegensponsje op je lak gebruikt. Gewoon domweg omdat ie daar niet voor gemaakt is dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ruitenkrabber ( waar begint t woord ook alweer mee.....) is gemaakt om je ruiten schoon te maken, je mag e dan vanuit kunnen gaan als consument dat ie dat dan doet zonder schade aan t richten.

 

Dat is zo'n ding die je gebruikt als je elders bent en je wilt vertrekken en je raam onverhoopt toch is bevroren?

Iedereen heeft er toch thuis zo'n veilig alufolie kleedje over z'n voorruit? Veel veiliger lijkt me.

 

Net wat blauwwikel zegt, er zit veel troep op je raam. En dan met ook nog eens met een hard voorwerp op je raam bewegen. Vond ik vroeger al eng ben er daarom maar mee gestopt :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een topic....en een paniek...ja goedkoop is duurkoop en vuil op ramen in combi met pekel en dan zo'n plastic ding erover...ja is 1+1 dus krassen. Heb je de originele ruit vanaf de fabriek erin zitten??

 

Ik weet destijds dat de voorruit van me Peugeot 407 vanaf fabriek harder leek....geen krassen van schrappers en dergelijke (lees cd doosjes) en toen deze door carglas werd vervangen deze van ''zachter'' kwaliteit was...veel sneelr krassen en zeker met zo vol met putjes van stenen en krassen...

 

als je een auto gaat wassen ook eerst afspoelen en dan pas de spons erover..anders ook..... juist

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm ......paniek? :|

 

Je voorruit vol krassen. Geen pretje.

 

Omdat als je rijdt er door heen kijkt. Toch?

 

En wat zie ik nu? Krassen.

 

Als ik opzij kijk zie ik krassen.

 

Geen paniek maar g*d kwaadheid voel ik. :angry::angry:

 

Mijn wagen was / is altijd schoon maar dat heb ik al gemeld.

 

De ruit is orginele ruit en met mijn vorige krabber heb ik vorig jaar nooit iets gezien. Die ligt nu ergens op de Duitse autobahn waar ik m verloren ben. Die was 1 euro bij de Blokker.

 

Dat was dus goedkoop en goede koop. Bestaat ook hoor. :wink:

 

Een vraagje: ga jij eerst je wagen helemaal wassen en ontdooien als je om 6:30 met -5 bij je wit bevroren wagen staat en weg moet?

 

Volgens mij is een krabber om te krabben en niet om als accessoire in je deurvak te hebben.

 

En al helemaal niet om tientallen krassen op bijna elke ruit te maken.

 

Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dingen die schurende bewegingen maken kunnen.......:-)

 

maar is vervelend en over het reinigen klopt helemaal en doe ik ook niet als ik elke ochtend om 9.00uur me auto start.

ik moet zeggen een driehoekkrabber met reclame en geen krassen dus zal me goedkoop duurkoop even terug nemen. wel laat ik de motor draaien en hoef dus niet met kracht te krabben...eerder er af wrijven.

 

Maar succes met je claim en hoop op een positief antwoord/reactie voor je. ben alleen bang dat je het bewijs moeilijk kan aan tonen en zij wel ergens hele kleine lettertjes hebben over eigen risico en zo....zelfde in de discotheek vroeger...verplicht je jas op hangen voor een gulden maar risico is geheel voor jezelf dus jas weg jij pech....beetje raar vergelijk maar denkende zij verkopen iets om je te helepen het ijs te verwijderen maar de gevolgen zijn voor jou als er mogelijke schade komt....

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de sodem...... allemaal naar het Kruidvat om 1/2 litertje ruitenontdooierspray te scoren. Kost daar €1,65 (!)(of zoiets) er werkt perfect en je hoeft maar weinig te sprayen !!!!!!! Andere koek als bij Brezan/benzinepomp ed; kost daar >5-6 euro........!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krabber = dus slecht voor je ruit,

Motor laten draaien = slecht voor de motor,

 

Mijn oplossing... klein electrisch kacheltje ( 150 watt), een omvormer 12 volt naar 220 en een tijd klok!

auto elke ochtend ontdooid, en alvast een beetje warm! Gewoon kachel aan laten slaan een half uurtje voor vertrek!

 

ik zou het overgens niet gebruiken als je niet elke dag een flinke afstand rijd, anders gaat je accu wel erg snel leeg!

Of eventueel i.p.v. een omvormer een verlengsnoer vanuit huis.Spaart je accu. Nadeel daar van alleen, dat je die niet moet vergeten op te ruimen ;)

 

Update...

net ff gevonden.....http://shop.mikro.nl/catalog/product_info.php?products_id=17593

een oplaadbaar kacheltje met timer! voor nog geen 60 euro!

Voor die prijs kan je toch geen krassen riskeren dacht ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n kacheltje zou ik niet zo snel gebruiken...noem me ouderwets maar zo'n stroomvreter , in een koude en klamme auto zonder toezicht......

 

Is dat niet wat link ivm kortsluiting , accu leegzuigen , oververhitting?

 

Bij mij is een aantal jaren geleden midden in de nacht voor de deur een mooie Audi in de fik gegaan. Ontbranding door kortsluiting.

 

Vergeet ik nooit meer. Wat een brand. Zag er echt heel dreigend en heel dramatisch uit. Ik werd wakker van de gele gloed die ik door de slaapkamer gordijnen zag en daarna de ramen en banden horen knallen.

 

Benzine tank is gelukkig niet aan de beurt gekomen , toen was de brandweer er al.

 

Sindsdien weet ik wat kortsluiting kan doen met een auto....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

HEMA BV heeft niks laten horen.

 

Ik heb ze net gesproken en ja : "ze hadde het errug druk ,kon wel 4 weken gaan duruuh ,hadde ze dat dan nie gezegd"(op z'n Amsterdams) was hun antwoord.

 

 

Nee, dat hadden ze niet. Maar 2 weken zonder dat ik iets hoor (terwijl mijn klacht bij hen is aangekomen en in het systeem zit) vind ik al knap lang.

 

ABN - ARAG gaan het nu overnemen.

 

 

Moest vast even navragen en vermelden hoeveel het vervangen van de voorruit en 4 zijruiten gaat kosten.

 

Dat is dus 1500 euro. Weten jullie dat ook vast. ;-)

 

 

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo , alle gegevens zijn opgestuurd in overleg met ARAG naar hun kantoor.

 

Vandaag weer even met de zon in mijn wagen op pad geweest en me kunnen ergeren aan de vele krassen.

 

Ik heb dan ook echt mijn hakken in het zand gezet en verwacht niks anders dan dat HEMA gaat vergoeden.

 

Zou te idioot voor woorden zijn dat ze hiermee weg komen.

 

M'n vriendin kreeg gisteren nog een reclame-mail van de HEMA , waarin ze gratis rechtsbijstandverzekering aanboden.

 

Moesten we wel wat om lachen...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden