ReflexSilver Geplaatst 31 december, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2008 dieseltje doet ´t prima Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeroen114 Geplaatst 31 december, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2008 Diesel loopt prima! Duurt wel even langer voordat de koelwatertemperatuur bij de 90 in de buurt komt... De climatronic moet er ook behoorlijk aan trekken, maar na het krabben is ook de evt. restcondens behoorlijk snel weg. Het is hier de afgelopen paar dagen vrij vochtig geweest met -7 's morgens vroeg (op Texel vakantie aan het houden...) Bevalt prima, alhoewel de ruitenwisservloeistof wel is bevroren (zou toch tot -15 goed moeten zijn met dit mengsel...). Hopelijk heb ik daar geen schade van... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marcel van Es Geplaatst 31 december, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2008 Mijn trouwe Passat 3B TDI TT5 heeft maar 1 tot 2 extra 'slagen' nodig en dan start ie heel mooi. Heeft iemand andere ervaringen? (Moeten er nog meer mensen werken vandaag? ) Hoi DurkieBoy Nergens geen last van, ik start de passat van uit huis zonder sleutel op afstand in 1 x en toen ik instapte waren de ruiten lekker schoon van ijs stoeltje lekker warm toen ik instapte om 06.30 uur. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 1 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2009 -13,5 hier, no problemo met de oliestoker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bink2006 Geplaatst 1 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2009 Auto start zonder problemen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hakar Geplaatst 1 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2009 Net als vorig jaar in de winterse omstandigheden geen probleem met starten. Alhoewel, winterse omstandigheden? Hier deze keer maximaal -13,6 gemeten. Was vorig jaar tijdens werk in Oostenrijkwel anders Tempjes tot - 24 en altijd starten zonder morren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 1 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2009 Geen enkel probleem met starten. ff wat langer voorgloeien en verder nog een echter PD. Lekker rauw als die koud is. Was met de punto van mijn vrouw wel ff anders. Die had moeite met starten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dimitri-Turbo Geplaatst 2 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2009 Die van mij moet ook even wat langer voorgloeien maar daarna zijn alle paarden wakker en ronken de 6 cilinders..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 2 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2009 Gewoom direct sleutel om. spiraal niet op gelet. Liep direct! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
darkmen Geplaatst 2 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2009 @blastaway kan niet kerel , je moet drukken bij een 3c..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 2 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2009 @blastaway kan niet kerel , je moet drukken bij een 3c..... Je hebt me... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeroen114 Geplaatst 2 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2009 Ruitensproei is weer ontdooid. Geen schade... Wel meteen een flesje extra erbij gekiept om herhaling te voorkomen. Start volgens de buurman als een busje (maar daar is'tie gek op dus da's ook een soort compliment... ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis tdi Geplaatst 2 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2009 Hier hadden we overdag 3 graden nachtvorst, en het was loop en tikken. dennis Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 2 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2009 En dit tikte je aan de hoek van je ronde tafel Dennis? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
keek Geplaatst 4 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2009 Heb de auto in Tsjechie gestart bij -12 gr. Voorgloeilampje bleef wat langer branden en accu was iets trager. Maar hij startte gelijk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dafreak Geplaatst 7 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2009 iedere keer gestart zonder problemen,vanmorgen nog min 16 graden, tot een uur geleden,even snel m'n meisje van haar werk halen, pats in 1 slag accu helemaal dood, gelukkig nog een reserve staan en morgen gelijk even een nieuwe halen en gelijk een jasje voor om de accu. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 7 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2009 Dat hoor je niet vaak, meestal gaat het langzaamaan minder. In jouw geval dus kortsluiting tussen de platen geweest. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blaauwwiekel Geplaatst 7 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2009 Tik en lopen.Geen moeite....Moet er niet aan denken dat je te laat op het werk zal komen doordat de auto niet loopt. :mrgreen:Maar nee geen lasten erger me wel kapot aan die aanslag op de ramen en krabben doe ik liever niet,want alle zandkorreltjes ram je ook als een gek over het glas met krabben,heb verdikke al een krasje voor op het raam die mij een beetje iriteerd.En dan bij krabben in de kou er nog meer krassen in het glas helpen doe ik liever niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
robbietdi Geplaatst 8 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2009 De passat start gelijk, nergens last van. Polo van vrouw start stuk slechter. Bij het starten lijkt het of hij op op 1 of meer poten loopt. en dan de rest later mee doet. Denk dat ik de gloeibougies ff na moet meten. Tevens komt hij niet goed op temp. Koelvloeistof is in orde en zie op eerste gezicht geen lek. Tips waar ik naar kan kijken ?? Polo sdi / d 2001 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 8 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2009 Thermostaat? Sneuvelen momenteel bij bosjes... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blaauwwiekel Geplaatst 8 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2009 Tempsensor wil ook wel stuk... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marcel van Es Geplaatst 8 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2009 Die van mij moet ook even wat langer voorgloeien maar daarna zijn alle paarden wakker en ronken de 6 cilinders..... Hoe doen jullie dat dan voorgloeien gewoon sleutel erin doen contakt maken en dan tot 5 tellen en dan starten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 8 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2009 Goorvloeien? Gewoon gelijk starten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
robbietdi Geplaatst 8 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2009 Ik gloei 2 x voor. Waarom, ooit ergens gelezen dat het beter zou zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
robbietdi Geplaatst 8 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2009 Thermostaat? Sneuvelen momenteel bij bosjes... Veel werk om zelf te doen of mischien slim om de garage zich er op te laten storten ??? Tempsensor wil ook wel stuk... Vag com deed het laatst niet op de polo. van het weekend eens kijken waar het nou aan ligt. Kijken of de buiten temp. overeen komt met wat hij in vagcom aangeeft. zo niet dan zou dat het euvel wel eens kunne zijn gelooof ik . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten