ja ja de dealer, vakmensen zou je daar verwachten, heb al eens meegemaakt dat ze de golf 1 van mij wel even wilden uitlezen,om erachter te komen wat er mis mee was , hoop in ieder geval dat je probleempje is opgelost nu
kan ook zonder dus, koppelingsplaten centreren zichzelf op de as van de versnellingsbak, is dus alleen een kwestie van zo recht mogelijk in de drukgroep zetten
wat verstaan we hier precies onder speciaal gereedschap, heb al veel koppelingen vervangen in mijn leven bij ongeveer alle merken auto's die er rond rijden, maar heb nog nooit 1 stuk speciaal gereedschap nodig gehad zoals vaak beschreven staat .dus ben wel een beetje nieuwsgierig wat je hier extra voor nodig hebt
dan moet ik even terug naar de stealer, deze heeft me geen beugel erbij gegeven alleen maar de haak zelf, daarom vond ik het al raar hoe het vast kwam te zitten, als het niet gaat lukken laat ik het wel weten
groet marc
ik wil weten waar de haakhouders precies komen te zitten, of wijst zich dit vanzelf als je de hemel daar los maakt, of hoeft deze niet los, laat me maar weten hoe jij dat hebt aangepakt.
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar iemand met een passat variant met een scheidingsnet erin, heb er net eentje gekocht maar ik moet weten hoe deze precies overal vast zit, met foto's als het gaat.
groet marc
voor de passat had ik een seat cordoba, ben vaak genoeg bij de vw dealer geweest met hem om onderdelen te halen, motorisch dan, sommige motoren zijn identiek aan de polo, dus alleen voor de garantie ben je aan het verkeerde adres
starten met de airco uit of op de econ stand, is het geluid er dan, dan is het de pomp niet of de pomp moet niet uitschakelen, dit kun je makelijk testen als de motor even een beetje van toerental verspringt met het in of uitschakelen ervan.