Ga naar inhoud

Nieuwe Update DaveBKK


DaveBKK

Aanbevolen berichten

Netjes! Het nadeel van aftermarket dempers (en ook van losse opzetstukken) vind ik altijd dat ze te laag onder de achterbumper komen, maar dat is met die spoilerlip weer mooi gecompenseerd. Het lijkt nu net of ze half in de bumper vallen, oogt veel mooier naar mijn bescheiden mening :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, had ik gezien, sorry voor de ongelukkige formulering. Ik zal mijn reactie even iets aanpassen. Op de foto die recht van achteren is genomen zie je rechts de demper zitten, mooi glimmend nog :-)

Ik heb zelf al wel eens gekeken naar Remus-dempers voor mijn 4Motion, maar die komen ook heel laag uit. Omdat ik een 3B heb zonder losse spoilerlip, kan ik daar dus niet zoveel mee. Deze oplossing vind ik heel netjes, vandaar mijn opmerking.

Even een andere vraag: heb je toevallig ook foto's of tekeningen hoe je die demper en buizen geplaatst hebt? Ikenmijnkois van dit forum is al tijden op zoek naar een oplossing hiervoor onder een FWD-TDI 3BG namelijk. Die van jou is toch ook een FWD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Even lang geleden dat ik heb ingelogd , nadat een taxi iets te dicht op mijn auto zat heb ik de Passat laten herspuiten

Ter info, KN filertje is echt een aanrader het geeft een mooie brom en voelbaar extra push bij tussen acceleratie

 

Aangezien ik deze auto niet meer gebruik voor het dagelijks verkeer, gaat er nog wat aangesleuteld worden om een track car te worden.

 

Op het lijstje met nog uit te voeren aanpassingen om hem naar 300pk te brengen staat nog:

 

GT- Wing en ECU upgrade: volgende week

KW Competetion suspension: volgende maand eronder

Sport Header : november

Brembo brakes: november

Vortrex Supercharger : december

 

Groeten uit Bangkok

post-3058-1423822940,9417_thumb.jpg

post-3058-1423822941,0198_thumb.jpg

post-3058-1423822941,1448_thumb.jpg

post-3058-1423822941,1917_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden