Ga naar inhoud

Zaterdag voor andere Passat kijken! UPDATE, is gekocht!!


JoMe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb een 20l-20v uit 2003 en in het instructie boekje wordt een interval van 180.000 (!) km aangehouden. De motor heeft pas 58000 km gedraaid dus ik kan nog wel even. Maar ik denk niet dat ik zulke stalen zenuwen heb. :wink:

 

Groet,

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt beter voor een jongere passat 2.0 20v gaan . deze motoren zijn een stuk fijner/zuiniger met brandstof en olie. De oude 2.0 is een hele oude motor met gevoelsmatig weinig vermogen. Als je een diesel gewent bent is het een hele terug uitgang qua koppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... de deal is rond! Donderdagavond kan ik hem ophalen.

 

Hij ziet er bijna piekfijn uit, wat kleine beschadigingen op de bestuurdersdeur en wat stoeprandschade aan de velgen. Het was wel even wennen bij de proefrit qua vermogen. Het is nogal een verschil de 170pk die ik nu heb of de 115pk benzine. Maar daar wen ik vast wel een keer aan.

 

Nu alleen nog mijn eigen auto zien te verkopen voor een redelijke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt beter voor een jongere passat 2.0 20v gaan . deze motoren zijn een stuk fijner/zuiniger met brandstof en olie. De oude 2.0 is een hele oude motor met gevoelsmatig weinig vermogen. Als je een diesel gewent bent is het een hele terug uitgang qua koppel.

 

Dat kan maar laat de portemonnee niet toe. Daar komt bij dat ik deze voor een goede prijs heb kunnen kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden