Ga naar inhoud
  • 1

Verstuivers reinigen?

Vraag

Geplaatst

Iemand ervaring met het (ultrasoon) laten reinigen van je verstuivers?

Ik wil mijn 1.9 (435k op de teller) nog even door laten gaan..en merk wat stotteringen soms.

Iemand?

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ultrasoon reinigen doet Matthijs/Vdub ook.

• 0
Geplaatst

Als een blikje injectorcleaner niet helpt dan zal ultrasoonreinigen ook niet helpen, doe al jaren heel veel met TDI's en heb nog geen setje TDI verstuivers ultrasoon hoeven reinigen.

Als je auto stottert is er misschien gewoon wat anders aan de hand, gezien de km-stand misschien wel lekkende brandplaatjes en of injectorseals(uitgeslagen verstuivers) en dat soort dingen

• 0
Geplaatst (aangepast)

Moet zeggen..na 1x Wynn's en 2x JLM op kwart tank merk ik toch nu meer verschil. Het duurde even wat kilometers, maar de laatste waren nagenoeg weer normaal....

aangepast door RedCell
  • 0
Geplaatst

Beste is om dan meteen ook je dieselfilter te vervangen. Heb je alles weer mooi schoon.

over ca 4-5000 km nog een rondje cleaner er doorheen jassen.

• 0
Geplaatst
On 27-11-2020 at 21:11, Roy_01 said:

Trilt je auto bij afremmen op de snelweg of als je er vanaf komt en langzamer gaat rijden? Denk ook dat je beter af bent met andere verstuivers. 

• 0
Geplaatst

Filter besteld en binnen. Wat is beter na plaatsen van nieuw filter. Vullen met brandstof/reiniger..of ontluchten? (Dmv 10x contact aan/uit begreep ik?? )

• 0
Geplaatst

Hoelang heeft de cleaner (Wynn's) nodig voor het effect heeft? Moet zeggen...na het vullen en ongeveer ff 30km op hogere toeren gereden te hebben leek er al verschil.

• 0
Geplaatst
ik zou het dieselfilter vullen met de inhoud van zo'n blikje reiniger
Iemand goede ervaringen met een bepaald merk om het brandstoffilter mee te vullen?
De meeste merken schrijven dat het in de tank moet worden gedaan?

Met vlagen ben ik geniaal...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden