Ga naar inhoud

Roy_01

Members+
  • Aantal items

    1343
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    19

Roy_01 won de laatste dag op februari 5

Roy_01 had de meest gelikete inhoud!

2 Volgers

Over Roy_01

Profile Information

  • Plaats
    Den Helder
  • Naam
    Roy

Recente bezoekers van dit profiel

8729 profielweergaven

Roy_01's Achievements

797

Community reputatie

  1. https://www.myturbodiesel.com/d2/1000q/multi/fusebox-add-circuit.htm
  2. Ja daar heb je wel een punt inderdaad. Kan soms ook weer te ontspannend zijn. Alhoewel je met ACC dan wel weer front assist hebt die ook weer waarschuwt en ook ingrijpt als er iemand voor je sterk afremt. Dat is dan soms wel weer lastiger te zien zelf. Maar met goed afstand houden win je het meeste.
  3. Adaptive cruise control inderdaad.
  4. Klopt dit is bij een B6/B7 alleen in combinatie met ACC.
  5. Gen3 heb je nodig
  6. Leuke vergelijking, alleen het boordcomputer verbruik is niet super nauwkeurig en vaak te positief. Of heb je het gecheckt door af te tanken?
  7. Roy_01

    Andere auto gekocht.

    Vervelend zeg maar gelukkig heb je zelf niets. En geen schade dader onbekend.
  8. Het verschil tussen bruto en netto accu capaciteit is de buffer. https://evkx.net/technology/battery/buffer/
  9. Gaat hij de accucellen misschien balanceren als je hem zo lang aan de lader laat staan?
  10. Volgens mij moet er ergens een nokje/dempertje zijn dat wordt ingedrukt. Daar zit het schakelaartje in. Volgens mij is het onderdeel 3C2858309A.
  11. Roy_01

    rempedaal hard

    Misschien een idee om een hand vacuümpompje te lenen met manometer. Dan kun je de delen op onderdruk zetten en het lek zoeken.
  12. Roy_01

    Oliedruk sensor

    Dan heb ik niets gezegd. Lijkt mij weinig uit te maken zijn gewoon 2 kanalen in het oliefilter/koelerhuis. 2 schakelaars met aparte instelling. Wel goed checken dat het de juiste draad heeft. Niet dat je parallelle draad in een rechte draad aansluiting draait of andersom.
  13. Roy_01

    Oliedruk sensor

    Het zijn schakelaars heh, als je echt wil gaan meten moet je een meting aansluiten.
  14. Het startrelais krijgt een signaal als jij je sleutel omdraait naar starten. Deze schakelt dan weer een groter vermogen naar de startmotor toe. Als je deze direct bediend kun je zoeken waar het probleem zit. Of meten of het signaal bij de startmotor uitkomt is ook heel slim. Zo kun je steeds meer zaken gaan uitsluiten.
  15. Brandstofretourleiding vanaf de verstuivers zit ook een minimale drukklep in. Onderdeel van de pomp ook volgens mij of hierin geschroefd. Als deze geen minimale druk houd krijg je ook dit soort problemen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden