Ga naar inhoud

Pakketje vanuit DL verstuurd, nooit aangekomen.


Aanbevolen berichten

Geplaatst

De verkoper stuurde me net een berichtje dat ik even op track&trace moest kijken. Hij zei dat het pakketje inmiddels een wereldreis aan het maken is.

 

2ced6717b3f7d84ac5c4eea28e0c1bad.jpg

Geplaatst
  Op 28-1-2019 om 16:39, 35iB4 zei:

Je pakketje is gelukkig onderweg, lijkt wel of deze via de noordpool gaat

De aarde is toch rond, dus dat geeft niet.

Geplaatst
  Op 28-1-2019 om 16:32, Tarabass zei:

De verkoper stuurde me net een berichtje dat ik even op track&trace moest kijken. Hij zei dat het pakketje inmiddels een wereldreis aan het maken is.

 

2ced6717b3f7d84ac5c4eea28e0c1bad.jpg

Haha, soms gekkenwerk he

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst

Heb ook zo 1 nog lopende bij PostNL.

Is al bijna aan week 8 bezig met een wereld reis.

Zogezegd leverings adres onbekend en ondertussen al aangetoond dat het adres wel bestaat.

Maar blijkbaar vinden ze mijn retour adres ook al niet, al 10 dagen in België.

 

Hun best doen om te achterhalen doen ze ook al niet.

De informatie die ze me doorgeven die zie ik ook wel via de track&trace.

Echt hulpzaam zijn ze niet.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)
  Op 29-1-2019 om 08:07, PassatMotion zei:

Heb ook zo 1 nog lopende bij PostNL.

Is al bijna aan week 8 bezig met een wereld reis.

Zogezegd leverings adres onbekend en ondertussen al aangetoond dat het adres wel bestaat.

Maar blijkbaar vinden ze mijn retour adres ook al niet, al 10 dagen in België.

 

Hun best doen om te achterhalen doen ze ook al niet.

De informatie die ze me doorgeven die zie ik ook wel via de track&trace.

Echt hulpzaam zijn ze niet.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Dit heb ik momenteel dus ook met Postnl. Volgens mijn nummer is het in depot. Ze zijn een intern onderzoek gestart en het antwoord wat ik afgelopen vrijdag kreeg is dat ze het waarschijnlijk kwijt zijn of het is al bezorgt. Dit laatst is niet het geval dus ze zijn het kwijt :evil:  :evil: . En dan zeggen ze doodleuk sorry meneer we kunnen niks meer voor u doen. :evil:  :evil:

aangepast door golfiev5
Geplaatst

Daar vrees ik voor dat het verdwenen is.

Gaat om een verzekerde zending maar zelfs dat blijkt dus ook al een klucht.

Het antwoord dat ik ook al kreeg was dat ik zelf moest uitzoeken met het postorderbedrijf waar zij hebben aan doorgegeven.

 

Heb hen even duidelijk gemaakt dat ik een arrangement heb met postNL en niet met bedrijf B en zij het maar moeten uitzoeken.

 

Je betaalt voor levering en extra voor zekerheid en service wat zij dan niet naleven en de klant in de kou laat staan.

 

Hoevaak ik hier pakketten ontvangen van postNL die aangetekend zijn waar ik zelfs niet moet aftekenen, echt onbegrijpelijk.

Bij Bpost is het aftekenen en of afhalen indien niet thuis.

Hoe het gaat van Bpost naar NL via postNL weet ik niet.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Geplaatst
  Op 23-1-2019 om 21:04, tiptronic zei:

Waarschijnlijk bij mij afgeleverd.

 

Bennekom doet dat ook altijd,

ik ben gek op kleine lettertjes.... Maar Bennekom is een plaats aan de andere kant van de veluwe, explain...

 

@@Tarabass, sorry voor het kapen

Geplaatst (aangepast)
  Op 29-1-2019 om 12:51, dhr.Banuyn zei:

ik ben gek op kleine lettertjes.... Maar Bennekom is een plaats aan de andere kant van de veluwe, explain...

 

@@Tarabass, sorry voor het kapen

@@tiptronic bedoelt Van Bennekom: https://www.van-bennekom.nl/

 

Omdat je zo gek bent op kleine lettertjes. Leuk dat je me nog even bedankt hebt voor de info die ik je via pm gestuurd hebt. Daar doen we het voor :neutral:

aangepast door Tarabass
Geplaatst
  Op 29-1-2019 om 14:06, Tarabass zei:

Omdat je zo gek bent op kleine lettertjes. Leuk dat je me nog even bedankt hebt voor de info die ik je via pm gestuurd hebt. Daar doen we het voor :neutral:

sorry, bedankt voor het nummer, zie verder ook PB  :neutral: 

  • 2 weeks later...
Geplaatst

Nou, mijn pakketje is terecht. Niet dat ik er wat aan heb, want hij is na 4 weken afgeleverd bij de...verkoper. Hij moest 13 Euro betalen als hij het pakket terug wilde, omdat het niet afgeleverd kon worden bij mij. DHL NL is dus 4 weken mijn pakket kwijt, je ziet via t&t dat hij elke keer verplaatst en zelfs tot 3 keer toe geleverd zou zijn en vervolgens brengen ze hem terug naar de verkoper die ook nog eens betalen moet als hij het pakketje aan wil nemen.

 

Wat nu? Opnieuw laten opsturen? DHL contacteren? Wat een bedrijf :cry:

Geplaatst

Het is inderdaad een idee om het nu te versturen met een andere partij. Maar er zijn nu kosten gemaakt bij DHL. Zijn die te verhalen? Ik ga hem denk ik ook vragen om een foto van het pakket. Kijken of het adres er goed op staat en hoe de staat is. Het ding heeft nu 4 weken door nl gezworven

Geplaatst (aangepast)

Toch weer eigenaardig dat iemand (in dit geval de verkoper) uberhaupt moet betalen omdat de koerier de mist in gaat !? Mits hij geen fout in de adressering heeft begaan natuurlijk.

Kl*te zooi bij DHL !

aangepast door Bonny
Geplaatst

Ik heb een foto gevraagd en gekregen. Zoals je ziet heeft hij het postcode er verkeerd opgezet. Twee keer de cijfers achter elkaar.

 

Wel raar dat DHL telefonisch aangeeft dat hij naar mijn postcode onderweg is, maar dat hun (automatische) scansysteem er niet mee om kan gaan.

 

3a3aebb454bdee777c32249b1564f5f1.jpg

Geplaatst
  Op 12-2-2019 om 11:18, BARRY_TDI zei:

Nou lekker dan.

Dus fout van de verzender.

En nu?

Gaat hij opnieuw verzenden?

Fouten Kunnen nou eenmaal gemaakt worden

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Geplaatst
  Op 12-2-2019 om 11:18, BARRY_TDI zei:

Nou lekker dan.

Dus fout van de verzender.

En nu?

Gaat hij opnieuw verzenden?

Ik ga zo met hem overleggen. Vind het wel lullig voor hem, maar ben blij dat ik om een foto heb gevraagd. En inderdaad, een fout van hem. Ik hoop dat hij hem opnieuw gaat verzenden. Ik ben daarbij wel bereid om de kosten te delen, maar liever niet.

Geplaatst
  Op 12-2-2019 om 11:29, Tarabass zei:

Ik ga zo met hem overleggen. Vind het wel lullig voor hem, maar ben blij dat ik om een foto heb gevraagd. En inderdaad, een fout van hem. Ik hoop dat hij hem opnieuw gaat verzenden. Ik ben daarbij wel bereid om de kosten te delen, maar liever niet.

 

Wel netjes dat je daar toe bereid bent, maar net wat Barry zegt, is eigenlijk niet jouw probleem dat hij het verkeerd noteert en opstuurt.

Maar ik heb even gemist waar het vandaan moet komen? want woont er nie een forumlid in debuurt? die het zou kunnen ophalen?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden