Tarabass Geplaatst 28 januari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 28 januari, 2019 De verkoper stuurde me net een berichtje dat ik even op track&trace moest kijken. Hij zei dat het pakketje inmiddels een wereldreis aan het maken is. 1
35iB4 Geplaatst 28 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 28 januari, 2019 Je pakketje is gelukkig onderweg, lijkt wel of deze via de noordpool gaat
bm-er Geplaatst 28 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 28 januari, 2019 Je pakketje is gelukkig onderweg, lijkt wel of deze via de noordpool gaat De aarde is toch rond, dus dat geeft niet.
roelh Geplaatst 28 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 28 januari, 2019 De verkoper stuurde me net een berichtje dat ik even op track&trace moest kijken. Hij zei dat het pakketje inmiddels een wereldreis aan het maken is. Haha, soms gekkenwerk he Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Tarabass Geplaatst 28 januari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 28 januari, 2019 Zie net dat hij alweer onderweg is. Nouja, elk rondje is anders zullen we maar zeggen.. 1
PassatMotion Geplaatst 29 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 29 januari, 2019 Heb ook zo 1 nog lopende bij PostNL. Is al bijna aan week 8 bezig met een wereld reis. Zogezegd leverings adres onbekend en ondertussen al aangetoond dat het adres wel bestaat. Maar blijkbaar vinden ze mijn retour adres ook al niet, al 10 dagen in België. Hun best doen om te achterhalen doen ze ook al niet. De informatie die ze me doorgeven die zie ik ook wel via de track&trace. Echt hulpzaam zijn ze niet. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk 1
golfiev5 Geplaatst 29 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 29 januari, 2019 (aangepast) Heb ook zo 1 nog lopende bij PostNL. Is al bijna aan week 8 bezig met een wereld reis. Zogezegd leverings adres onbekend en ondertussen al aangetoond dat het adres wel bestaat. Maar blijkbaar vinden ze mijn retour adres ook al niet, al 10 dagen in België. Hun best doen om te achterhalen doen ze ook al niet. De informatie die ze me doorgeven die zie ik ook wel via de track&trace. Echt hulpzaam zijn ze niet. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk Dit heb ik momenteel dus ook met Postnl. Volgens mijn nummer is het in depot. Ze zijn een intern onderzoek gestart en het antwoord wat ik afgelopen vrijdag kreeg is dat ze het waarschijnlijk kwijt zijn of het is al bezorgt. Dit laatst is niet het geval dus ze zijn het kwijt . En dan zeggen ze doodleuk sorry meneer we kunnen niks meer voor u doen. 29 januari, 2019 aangepast door golfiev5
PassatMotion Geplaatst 29 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 29 januari, 2019 Daar vrees ik voor dat het verdwenen is. Gaat om een verzekerde zending maar zelfs dat blijkt dus ook al een klucht. Het antwoord dat ik ook al kreeg was dat ik zelf moest uitzoeken met het postorderbedrijf waar zij hebben aan doorgegeven. Heb hen even duidelijk gemaakt dat ik een arrangement heb met postNL en niet met bedrijf B en zij het maar moeten uitzoeken. Je betaalt voor levering en extra voor zekerheid en service wat zij dan niet naleven en de klant in de kou laat staan. Hoevaak ik hier pakketten ontvangen van postNL die aangetekend zijn waar ik zelfs niet moet aftekenen, echt onbegrijpelijk. Bij Bpost is het aftekenen en of afhalen indien niet thuis. Hoe het gaat van Bpost naar NL via postNL weet ik niet. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
dhr.Banuyn Geplaatst 29 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 29 januari, 2019 Waarschijnlijk bij mij afgeleverd. Bennekom doet dat ook altijd, ik ben gek op kleine lettertjes.... Maar Bennekom is een plaats aan de andere kant van de veluwe, explain... @@Tarabass, sorry voor het kapen
Tarabass Geplaatst 29 januari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 29 januari, 2019 (aangepast) ik ben gek op kleine lettertjes.... Maar Bennekom is een plaats aan de andere kant van de veluwe, explain... @@Tarabass, sorry voor het kapen @@tiptronic bedoelt Van Bennekom: https://www.van-bennekom.nl/ Omdat je zo gek bent op kleine lettertjes. Leuk dat je me nog even bedankt hebt voor de info die ik je via pm gestuurd hebt. Daar doen we het voor 29 januari, 2019 aangepast door Tarabass 2
dhr.Banuyn Geplaatst 29 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 29 januari, 2019 Omdat je zo gek bent op kleine lettertjes. Leuk dat je me nog even bedankt hebt voor de info die ik je via pm gestuurd hebt. Daar doen we het voor sorry, bedankt voor het nummer, zie verder ook PB 1
Bart-sss Geplaatst 29 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 29 januari, 2019 https://www.telegraaf.nl/nieuws/3084029/bij-post-nl-besteld-pakket-van-700-ontdekt-op-marktplaats Nee joh bij PostNL moet je zijn voor pakketjes... Ze moeten zich daar kapot schamen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tarabass Geplaatst 10 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2019 Nou, mijn pakketje is terecht. Niet dat ik er wat aan heb, want hij is na 4 weken afgeleverd bij de...verkoper. Hij moest 13 Euro betalen als hij het pakket terug wilde, omdat het niet afgeleverd kon worden bij mij. DHL NL is dus 4 weken mijn pakket kwijt, je ziet via t&t dat hij elke keer verplaatst en zelfs tot 3 keer toe geleverd zou zijn en vervolgens brengen ze hem terug naar de verkoper die ook nog eens betalen moet als hij het pakketje aan wil nemen. Wat nu? Opnieuw laten opsturen? DHL contacteren? Wat een bedrijf 1
Vinniepilon Geplaatst 10 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2019 Wat een gekloot zeg Peter!! Kan het niet met dpd verzonden worden!!
Passat Rdi Geplaatst 10 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2019 Vragen of het met gls verstuurd kan worden.
mikerosauer Geplaatst 10 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2019 Ophalen. Weet je zeker dat je het ontvangt Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk 1
Tarabass Geplaatst 10 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2019 Het is inderdaad een idee om het nu te versturen met een andere partij. Maar er zijn nu kosten gemaakt bij DHL. Zijn die te verhalen? Ik ga hem denk ik ook vragen om een foto van het pakket. Kijken of het adres er goed op staat en hoe de staat is. Het ding heeft nu 4 weken door nl gezworven
Vinniepilon Geplaatst 10 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2019 Als het er goed op staat, dan moet hij de kosten verhalen
BARRY_TDI Geplaatst 10 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2019 De kosten zijn voor hem daar kan jij niks aan doen. Hij heeft een relatie met DHL niet jij. Zou of vragen ander post dienst. En de kosten, tja voor hem.
Bonny Geplaatst 11 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 11 februari, 2019 (aangepast) Toch weer eigenaardig dat iemand (in dit geval de verkoper) uberhaupt moet betalen omdat de koerier de mist in gaat !? Mits hij geen fout in de adressering heeft begaan natuurlijk. Kl*te zooi bij DHL ! 11 februari, 2019 aangepast door Bonny
Tarabass Geplaatst 12 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Ik heb een foto gevraagd en gekregen. Zoals je ziet heeft hij het postcode er verkeerd opgezet. Twee keer de cijfers achter elkaar. Wel raar dat DHL telefonisch aangeeft dat hij naar mijn postcode onderweg is, maar dat hun (automatische) scansysteem er niet mee om kan gaan.
BARRY_TDI Geplaatst 12 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Nou lekker dan. Dus fout van de verzender. En nu? Gaat hij opnieuw verzenden?
mikerosauer Geplaatst 12 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Nou lekker dan. Dus fout van de verzender. En nu? Gaat hij opnieuw verzenden? Fouten Kunnen nou eenmaal gemaakt worden Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Tarabass Geplaatst 12 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Nou lekker dan. Dus fout van de verzender. En nu? Gaat hij opnieuw verzenden? Ik ga zo met hem overleggen. Vind het wel lullig voor hem, maar ben blij dat ik om een foto heb gevraagd. En inderdaad, een fout van hem. Ik hoop dat hij hem opnieuw gaat verzenden. Ik ben daarbij wel bereid om de kosten te delen, maar liever niet. 1
Thijn Geplaatst 12 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Ik ga zo met hem overleggen. Vind het wel lullig voor hem, maar ben blij dat ik om een foto heb gevraagd. En inderdaad, een fout van hem. Ik hoop dat hij hem opnieuw gaat verzenden. Ik ben daarbij wel bereid om de kosten te delen, maar liever niet. Wel netjes dat je daar toe bereid bent, maar net wat Barry zegt, is eigenlijk niet jouw probleem dat hij het verkeerd noteert en opstuurt. Maar ik heb even gemist waar het vandaan moet komen? want woont er nie een forumlid in debuurt? die het zou kunnen ophalen?
Aanbevolen berichten