ok dus dat is een leuke weg te behandelen .eventueel dan maar weer een schroefset even voor de keuring omhoog zetten . of zijn pollitie als het daar om gaat ook flauw??
die wordt idd gelijk mee genomen in het plan. diesel is echter nog een optie alleen kom ik er niet aan uit wat de mrb is en of hoe ik dat moet uitrekening. alle andere tips mogen altijd gedeeld worden heb nog veel uitzoek werk
huis heeft zo wie al waafschijnlijk een slimme meter gezien het of nieubouw of jong bestaand is niet ouder dan een jaar of 4/5
dus het laden gaat eigenlijk altijd aan de kabel . heb je extra panelen laten leggen ? gezien de stroom verbruik en gasloos willen wonen ben ik aan kijken of ik genoeg pv panelen kan plaatsen op het dak wil namelijk kwa stroom op 0 uit komen
ik ben aan het overwegen om een GTE aan te schaffen zou graag ervaringen weten mbt tot het thuis laden
is het mogelijk om je accu vol te laden tijdens het rijden ?
hoeveel stroom verbruik je per jaarlijks bij een 20k op jaar basis.
hangen jullie de wagen elke dag aan de lader thuis om vol te laden en heb je rekening mee gehouden met in de aanschaf van extra zonnen panelen
dit omdat wij bezig zijn met een pand in belgie en hier nog geen PV is voorzien is het handig om extra te laten leggen voor de GTE
Ik heb die ooit gehad . Maar ik moet zeggen de helix ligt nu in de mk6 hatch en ik hoor geen verschil . Ik zou hem zelf ook niet meer afstellen . Voelt een beetje als een marketing tool voor extra inkomsten. Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik weet niet hoe dat bij b8 is maar bij b7 zaten deze compleet in de bekleding gestikt wat een kut klus om los te halen Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
hemel bekelding is gewoon gekrompen door de tempraturen
enige goede oplossing is compleet vervangen de rest komt met de tijd toch weer los
laten doen kost je minimaal 350 euro