Tarabass Geplaatst 12 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Ja, natuurlijk is het niet mijn probleem. Strikt gezien. Maar ik wil tot een oplossing komen. Als de oplossing is dat we de verzendkosten splitten vind ik het prima. Maar zoals gezegd, liever niet. Het moet uit duitsland komen, het adres staat op de foto 2
BARRY_TDI Geplaatst 12 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Fouten Kunnen nou eenmaal gemaakt worden Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Tuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden.Wat ik bedoelde was niet duidelijk. Aanvankelijk dachten we dat DHL fout bezig was. Klaar blijkelijk is de adressering niet goed gegaan. Dus mijn reactie moest zijn; de fout is door de verzender gemaakt en het ligt dus niet aan DHL.
BARRY_TDI Geplaatst 12 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Ik ga zo met hem overleggen. Vind het wel lullig voor hem, maar ben blij dat ik om een foto heb gevraagd. En inderdaad, een fout van hem. Ik hoop dat hij hem opnieuw gaat verzenden. Ik ben daarbij wel bereid om de kosten te delen, maar liever niet. Zou mooi zijn Peter. Zelf zou ik als verzender de verantwoording nemen maar is wel fijn als je de kosten wil delen. Meende dat verzending uit Duitsland €20.--. Kost de wereld ook niet.
Tarabass Geplaatst 12 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 Zou mooi zijn Peter. Zelf zou ik als verzender de verantwoording nemen maar is wel fijn als je de kosten wil delen. Meende dat verzending uit Duitsland €20.--. Kost de wereld ook niet. Ik zou dat zelf ook doen. Mijn fout. Aan de andere kant, je blijft afhankelijk van iemand aan de andere kant van Duitsland. Ik ben allang blij dat hij bijvoorbeeld een onderzoek is gestart etc.. Ben benieuwd naar zijn reactie. Het kost uit m'n hoofd €18,-. Hij is dus samen met de €13,- voor het terugnemen van het pakket €31,- kwijt. De eerste keer verzenden waren op mijn kosten.
passatbeginner Geplaatst 12 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2019 fijn dat er hiet nu wat meer inzicht in is verkregen TIP: mocht je het nou opnieuw laten opsturen, door de verkoper, geef dan ook even je postcode door 1
Tarabass Geplaatst 19 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 19 februari, 2019 De verkoper heeft inmiddels meerdere keren contact gehad met DHL. Zij blijven volhouden hem aangeboden te hebben en dat ze niet in staat waren hem af te leveren. Kortom, het zou m'n eigen schuld zijn. Gelukkig denkt de verkoper er anders over. Hij gaat het pakket opnieuw versturen, maar dan via DPD. Zou het dan toch nog goed komen? 4
BARRY_TDI Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 19 februari, 2019 Mooi man. Komt het toch nog goed 1
Tarabass Geplaatst 22 februari, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2019 Joepie! Pakket is vandaag aangekomen. Met DPD, dat wel 4
Aanbevolen berichten