Ga naar inhoud

welke velgen zouden jullie houden?


16vcorrado

Aanbevolen berichten

Lastig.

In eerste instantie spreken die BBS-velgen mij ook meer aan, maar aan de andere kant zou ik toch voor die Carlssons gaan. Die BBS 10J is eigenlijk net iets te breed voor de auto en om dat toch passend te krijgen moet je een band nemen die eigenlijk te smal is voor de velg. Die band krijg je er m.i. nooit mooi op (zie ook die laatste foto). Bovendien ben ik geen fan van die boutjes v.e. 3-delige velg, vind ik wat kitscherig.

Die Carlssons zijn mooie rustige velgen, vallen minder op maar hoe meer je er naar kijkt, hoe mooier ik ze vind. Waarschijnlijk hoef je daarmee ook minder te verbouwen aan je binnenschermen (zie TÜV-Gutachten bij de velgen).

Dus uiteindelijk: Carlsson

Link naar reactie
Delen op andere sites

allebei verkopen en minder brede kopen die op de BBs velgen lijken. want die zijn het mooist (vind die andere nep mercedes dingen) alleen idd wat te breed.

zoeken naar de w8 velgen (phoenix? of was het wat anders) die zijn heel mooi onder de passat

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoeken naar de w8 velgen (phoenix? of was het wat anders) die zijn heel mooi onder de passat

W8 velgen zijn de Madras. Deze zijn 17 inch en hebben ET waarde 45. Komt dus een heel stuk naar binnen. Moet je weer spoor verbreders gebruiken. Is in deze situatie dus geen aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden