Zat ook even te kijken maar de mijne doet exact ghet zelfde gisteravond en vanochtend. Steek koude lucht uitblazen terwijl de clima op 23graden staat. Motor temp op 90 gr en als je hem op hi zet komt er wel warme lucht maar had het idee dat dit nbiet constant was. Stond op voorraam gericht kon niet constant voelen maar weet bijjna zeker dat er geen constante temp uit de roosters kwam. Zal kijken of ik hem tussen middag even kan uitlezen.
netjes gedaan, ik heb de mijne wel oger hangen als de jouwe zie ik nu. Heb er btw wel een hitteschild tussen zitten .
Lijkt me bij jou ook niet nodig netjes gedaan verder.
Valt op zich wel mee het enige dure wat eraan zit is tijd.
Het is enkelt een buis extra aanleggen. Vanaf de linker kant naar de rechter. en de linker pijp iets met een bocht verlengen.
Het grootste tijdrovende probleem zit in de pijpen even hoog en even ver de bumper laten uitsteken.
Ja klopt alles in orde zo hoort het systeem te werken. Geen dingen om je zorgen over te maken.
De druk valt niet weg maar word met hulp van de rembekrachtiger steeds hoger
Dan klopt dat hij wat zakt. Als je het echt wilt testen moet je motor uitzetten, paar keer op de rem trappen dat de bekrachtiger "leeg" is. Rem pedaal is dan echt hard. Dan druk op zetten en dan mag het pedaal niet zakken. Als dat wel zo is heb je een probleem.
Heb het laatst toch nog gedaan met de auto van Robl dus anders moet je hem vragen hij stond er bij het is met gelukt. Zal binnenkort de andere kant op zelfde manier doen dit om dat idd die bouten als een huis zitten en daar hebben we wweinig zin in om alle maal los te halen. (
De makkelijkste manier voor thuis is beide voor wielen van de grond af voor keur op de brug. Linker wiel eraf bout van aandrijfas los. stuur helemaal naar rechts draaien en dan kun je de as er tussen uit halen. De kop van de aandrijfas kun je er met een stevige tik met een hamer af slaan nadat je de oude hoes hebt verwijderd.
Nieuwe hoes en vet en alles weer opbouwen
Je kunt als je er echt niet uitkomt met de kleuren ook altijd nog meten. Knipperlicht aan zetten bijv. kijken waar stroom op komt en die op de juiste positie aan sluiten enz.
Let wel op dat je de juiste stekker hebt en niet de bedrading van je trekhaak
Uitbouwen
– Contact uitschakelen.
– Bovenstuk van portiergreep -1- met kunststof keg -3409- naar boven uit de montagegaten in de portierbekleding loswippen.
– Afhankelijk van de wagenuitvoering de kabelstrengen van het bovenstuk van de portiergreep losmaken.
– Drie parkers -2- bij de portiergreep eruit draaien (1 Nm).
– Twee parkers -3- eruit draaien (2 Nm).
– Portierbekleding onderaan met demontagetang -3392- uit de steunen losmaken.
– Portierbekleding aan de zijkanten met demontagetang -3392- uit de steunen losmaken.
– Portierbekleding loodrecht naar boven uit de ruitschacht trekken.
– Kabelstreng van de portierbekleding van het portierregelapparaat losmaken.
– Bowdenkabel -4- uit slotgreep -5- loshaken
Zo moet het wel duidelijk zijn neem ik aan
nr.13 Michelin Pilot Sport PS2 - ruim voldoende
heb ik er onder had hem wel wat hoger verwacht vind het een goede band lekker stil en genoeg grip op droog en nat.
Ik zou eens eens kijken of het bus je waar de as van je wisser door heen loopt niet vol zit met roest. Heb ik met de mijne ook gehad even insprayen en wisser aan zetten en beetje mee helpen wisser dus bewegen. zo moet je hem meestal wel weer gangbaar krijgen