Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst (aangepast)

RTL4 zendt as zaterdag (13 juni) om 13:25 een item uit over ons, leuk om bij ons eens in de werkplaats te kijken.

Tevens zal onze nieuwe geavanceerde website online gaan. Aan de website is lang gewerkt, zo is het vanaf nu mogelijk om via je kenteken exact te zien wat de mogelijkheden zijn wbt tuning en kosten van de chiptuning.

Heb je na het zien van de website op of aanmerkingen dan horen wij die graag via:

nieuwewebsite@@Vagtechniek.nl

aangepast door Lucas
Geplaatst

Das vast goede reclame.

Hebben in België die zender niet, dus als het mogelijk is kan je een link van die uitzending op het forum zetten Lucas.

Ben benieuwd, succes

zie bovenstaande quote! :)

Geplaatst

Was zeker kort, maar ach meer hebben ze niet nodig ;)

Had Thijs al aan de telefoon de complimenten gegeven, maar Toppie @@Lucas... Site ziet er goed en rustig uit.

Geplaatst

Wel een vraag wanner de nieuwe website dan in de lucht gaat?

Als ik nu mijn kenteken invoer krijg ik alle typen motoren te zien, zowel diesel als benzien, behalve degene die ik heb....

Geplaatst

Wel een vraag wanner de nieuwe website dan in de lucht gaat?

Als ik nu mijn kenteken invoer krijg ik alle typen motoren te zien, zowel diesel als benzien, behalve degene die ik heb....

Zou nu moeten werken, zo niet mail me aub je kenteken? (website@@Vagtechniek.nl)

Geplaatst

ik heb net zitten zoeken op de site van RTL uitzending gemist, maar weet in feite niet waarop te zoeken? hoe heette het programma in kwestie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden