Ga naar inhoud
  • 0

wie gelooft zoiets??


ambuPijl

Vraag

Vandaag een mail ontvangen met oa. onderstaande instructie. Natuurlijk heb ik dit uitgeprobeerd op m'n Passat met een onderlinge afstand van nog geen 200mtr en...............het werkte NIET. :twisted::twisted:

Heeft iemand een suggestie voor als ik straks op m'n vakantieadres in het buitenland m'n sleutels een keer wel in de afgesloten auto heb laten liggen??( en ik heb zeker geen zin om 'n ruitje in te tikken)

 

 

2. Je autosleutels zitten nog in de wagen of in de koffer?

Je hebt afstandsbediening?

De reservesleutels liggen thuis?

Bel met je Gsm naar huis (ook Gsm) en hou jou Gsm op +- 30cm van de autodeur.

Laat de persoon aan de andere kant van de lijn de

afstandsbediening tegen de Gsm houden en op de unlock-knop drukken.

Voilà, Sesam open u!

Afstand is geen obstakel, al sta je met gesloten deuren in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1 April is toch allang geweest hahaha.Bij de oudere modellen van Ford met CV kon je met een gootsteen ontstopper wel de deuren open krijgen (dit is geen grap) ontstopper op het slot en trekken en dan sprong je slot open doordat het op pneumatiek werkt trok je het slot open.Alleen heb ik nu een echte auto :)

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je goed oplet zie je bij de telefoon met afstandsbediening een velg. En kijk eens wat voor velgen onder die witte auto zitten??

 

Hij staat er gwoon klein beetje vanaf.

 

 

Maargoed, vandaag hjeb ik het ook geprobeerd. Wat gebeurde er? De auto van de buurjonge zonder CV ging open, en het alarm v/d andere buurman ging af.

 

Opzich toch wel stoer niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit zou mogelijk zijn moest de afstandsbediening een bepaalde unieke en (voor de mens) onhoorbare frequentie uitsturen die via een GSM doorgestuurd kan worden. Maar ik vrees dat de meeste GSM's & telefoons maar een beperkt frequentiebereik hebben... Zou mooi geweest zijn, maar ook redelijk gemakkelijk te kraken door de frequentie te zoeken met een oscilloscoop ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gelukkig zal dit niet kunnen, want dan is het erg makkelijk om in andermans auto te komen, ga in de buurt staan van een persoon met een AB, neem het akoestisch signaal op en bij het afspelen bingo. Dus dat werkt natuurlijk niet, gelukkig dus maar. Het is een radio signaal, denk op 434 Mhz (vrije band). Overigens zijn die ook te onderscheppen en opnieuw te reproduceren, gelukkig is er nog een fysieke sleutel om tegen het wegrijden beschermd te worden, maar je bagage is niet veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden