Ga naar inhoud

Inbouw motorblok (help!?)


JoMe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ DM Bij een diesel nog steeds niet verplicht een cat bij een benzine wel.

@ JoMe snel worden zal het probleem niet worden maar met je blok swap behoud je nu je orginele versnellingsbak? Neem aan dat dat een vijf bak is/was. Mijn benieuwen hoe dat rijd verhoudingen zijn anders als ik het goed heb.wel een leuk projekt zo.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote="Den en Bren

@ JoMe snel worden zal het probleem niet worden maar met je blok swap behoud je nu je orginele versnellingsbak? Neem aan dat dat een vijf bak is/was. Mijn benieuwen hoe dat rijd verhoudingen zijn anders als ik het goed heb.wel een leuk projekt zo.

 

Grtz. Den

 

Ik behoud mijn 5-bak gewoon. De verhoudingen verschillen niet heel veel met een 6-bak dus in dat opzicht moet het niet echt problemen geven. Ik dacht zelfs dat er ook wagen zo afgeleverd werden met een 130 pk en een 5-bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dat hele reclame verhaal van jos nu eindelijk ophouden?

zo krijgt die jongen het steeds drukker, en ik moet nu al 2 weken wachten totdat ik eindelijk mijn auto kan brengen. :angel:

 

En ik moest 4 weken wachten, nu nog 10 dagen en dan ben ik aan de beurt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil met een 130 pk met 5 of 6 bak zit in het koppel van de motor, deze is bij een 5 bak lager.

Wel een leuk project :thumb:

 

Eric

 

Is dat zo? Mij is enkel bekend dat de AVF 310 Nm heeft en de AWX 285 Nm. Zou dit betekenen dat de AVF alleen met 6 bak is geleverd en de AWX alleen met 5 bak? Ik heb zelf een AVF met 6 bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het was eindelijk zover!! Na anderhalve week autoloos te zijn geweest en bij iedereen lopen bedelen voor een auto heb ik vanavond mijn Passat weer opgehaald.

 

Wat rijd dat fantastisch! 130 pk blok en een chip. Hij gaat als de brandweer! Ben enorm tevreden. Alleen tijdens het optrekken nog een vreemde ratel te horen waar Jos denk ik nog even naar moet kijken. Maar verder enorm tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden