Ga naar inhoud

nooit gedacht dat mijn Passat zo populair is


Robl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Niet gekregen.

 

Je hoeft m.i. ook niet trots te zijn als je z`n brief krijgt. In de brief staat per slot van rekening dat de staat van de auto, leeftijd en de kilometrage niets uitmaakt. Barrels kopen ze dus ook.

 

Serieus: Inderdaad opmerkelijk dat zo`n bedrijf blijkbaar kan beschikken over gegevens bestanden van auto`s die zij aantrekkelijk vinden. Wat mij ook opvalt, voor zover ik dat snel kan overzien, hebben ze alleen interesse in diesels!?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb zelf binnen 1 week tijd 3 van deze brieven gehad, van verschillende bedrijven.

 

Momenteel rijdt mijn Passat nog prima, dus ik was niet echt van plan om 'm te verkopen, maar bij het juiste bod, wie weet...

 

Heb toen de stoute schoenen aangetrokken en opgebeld. Er kwamen toen twee heren naar de auto kijken (helemaal vanuit Utrecht, en ik woon in Roermond!), maar boden precies 1000 Euro minder voor mijn auto dan ik zelf voor ogen had.

 

Uiteraard ben ik het met dat bod niet accoord gegaan, maar ze gaven ook verder niet toe. Zo gewild was mijn Passat bij nader inzien dus toch niet.

 

Ze zijn dus zonder mijn auto gekocht te hebben vertrokken. Het is me overigens nog steeds niet volledig duidelijk waar die bedrijven mijn gegevens vandaan halen.

 

Groetjes,

 

Ruben

Link naar reactie
Delen op andere sites

....Ze zijn dus zonder mijn auto gekocht te hebben vertrokken. Het is me overigens nog steeds niet volledig duidelijk waar die bedrijven mijn gegevens vandaan halen.....

 

RDW. Ik krig ook regelmatig brieven maar dan voor onze 2de viervoeter: nissan sunny uit '87... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben aan de beurt geweest.

Heb nu al 3 van die brieven onder meer ook van 2 verschillende uit utrecht.

Ook zat er 1 bij hier bij mij in de buurt.

Na wat rondvraag gedaan te hebben hier heb ik de brief maar met rust gelaten en en besloten er niets mee te doen.

Zijn niet al te frisse figuren.

Ook belde ze al op, verkoop je de auto niet?

Heb hem vriendelijk afgewimpeld.

Komen vaak ook kijken naar de auto bieden dan een bedrag wat eigenlijk nooit aanstaat en paar dagen/weken later auto weg.

Nu is het hier al voorgekomen dat er gestolen auto's zijn terug gevonden in de export.

Dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn maar toch.

 

Toch moet er wel iets aan te doen zijn denk ik zo het is toch van de gekke dat iedreen maar in ieders gegevens kan en met adressen telefoon nummers en wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de week de 2e gehad, de eerste was een vodje, de tweede was een op mooi briefpapier gemaakte brief.. het mag dus wat kosten.. bij Auto Hassan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Coentje

Wordt er niet goed van, brieven, visitekaartjes, kladjes ga zo maar door....

 

Offtopic: kan nog sterker kreeg laatst een brief van een of ander bedrijf die precies wist te vertellen dat ik veel op de A2 rij in spitsuren en ik geobserveerd ben via traject controle, of ik mee wilde doen aan dit onderzoek, mot nieh gekker worden!! :angry::censor:

Daarvoor is uiteraard al een "leuke" brief voor onderweg door ondergetekende :D

 

grtz

Coen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Coentje
Kreeg er ook een. Heb je geen spam in je mailbox, krijg je wel spam van een stel andere malloten. Ik ga maar eens een brief terugsturen met een rekening erbij. Kostte namelijk tijd om het te lezen en weg te gooien. Prutsers. :angry:

 

LOL :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb er inmiddels de laatste weken een stuk of 4 gehad.

Van zowel de VW dealers hier in de kop van Noord-Holland als van een onbeduidende garage ergens in een gehucht in Limburg! daar woon ik een slordige 300 km. vandaan.

 

Maar zoals eerder gezegd is hij voor de juiste prijs wel te koop, maar die prijs is nog niet geboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden