Ga naar inhoud

jeroentdi

Members+
  • Aantal items

    198
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over jeroentdi

  • Verjaardag 09-12-1983

Profile Information

  • Plaats
    weert
  • Naam
    Jeroen

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

jeroentdi's Achievements

0

Community reputatie

  1. ik was op ebay aan het kijken en zag ik dat er nog 2 cilinders inzitten 1 achter het pedaal en de ander weet ik niet waar die zit. Ze zitten beiden in het remvloeistof cirquit. http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.de-DE.3B-S-S01EA/1466429/2 Het gaat dan om nummer 9 en 11
  2. Nou heb ik sinds een week last van een af en toe slippende kloppeling in zijn 4 en 5 bij vol gas met warme motor. Verder doet de koppeling het goed, ook de test met afslaan gaat redelijk goed. Alleen zit mijn pedaal nu ook erg hoog. Nou vroeg ik me af of de koppeling wel versleten is. Deze koppeling zit er nu 120k in de vorige heeft er 307k in gezeten. Is wel een erg groot verschil. Heb al beetje gezocht op het internet dat hij zelfstellend is en dat hij op vloeistof en vaccuum stelt. Kan het niet zijn dat 1 van die onderdelen kapot is en hoe kan ik dat testen. Vindt het beetje onnodig om koppeling te gaan vervangen als het een cilindertje is van 30 euro. Zijn er meer mensen die dit probleem al eens gehad hebben of er meer vanaf weten.
  3. Opzich vindt ik het niet belangrijk welke stikker erop zit. Maar het is wel handig dat je ook een beetje het centrum in mag. Zoals het in dusseldorf was moest je hem buiten de centrum ring parkeren en dan pokke eind lopen om te winkelen:( Maar ik hoefde maasr 5.95 te betalen in duitsland voor de stikker en 5 min. later had ik hem. Bijna elke merkdealer mag ze uit te geven. (ongeacht je merk auto). Maar ze controleren er wel degelijk op met name buitenlandse auto's
  4. Vandaag ff op en neer naar dusseldorf gelukkig dat ik aan de umweltplakette dacht. Nu heb ik er gehaald en volgens hun systeem kom ik uit op zone2 (rode) Nu is het rare dat ik meerdere passats heb gezien met diverse motoren en die hebben bijna allemaal zone 4 of soms zone 3. het gaat hier om een 1999 3b variant tdi 81kw. Welke zone hebben jullie en kan ik in het bezit komen van een groene die wel legaal is en niet zelf gemaakt want er zit een soort merk in wat ze kunnen zien.
  5. jeroentdi

    9J et45

    Maar voor de 9j zou dus een 215 of 225 banden goed op kunnen zonder dat er iets gaat aanlopen.
  6. jeroentdi

    9J et45

    Heb vorige week een andere set wielen gekocht voor onder de passat (3B variant). Nu zijn ze voor 8J et 45 dat gaat wel passen. En achter zijn ze 9J et45. Nu weet ik dat er mensen rondrijden met deze configuratie. Maar zijn er nog spacers nodig en wat voor bandenmaat kan erop. Had begrepen dat er getrokken banden op moeten.
  7. Idd zo dacht ik ook al. Meyle en Febi zijn in de zelfde prijs. Denk dat ik volgende week een meyle set ga bestellen. Ga me wel nog even verdiepen in de garantie voorwaarden bij de goedkopere.
  8. Als je op de duitste ebay kijkt wordt het verschil al kleiner. Ook zie je verschil in rubber of siliconen bescherm hoesjes.
  9. Ben nu aan vervanging toe van een paar draagarmen die speling hebben. Alleen nu lijkt het me verstandig om een complete set te monteren, auto is verlaagd en met 380k op de teller zou het wel eens tijd worden. Alleen nu lees ik het een en ander of versterkt of niet? Waar zit het verschil nu in? Heel veel aanbieders geven aan versterkt met 12.9 bouten ipv 10.8 is dat het verschil of is er meer? Wat is wel en wat is niet aan te raden om te kopen?
  10. Gister nog blokjes voor beide kanten kunnen regelen. Tenminste dat dacht ik tot vandaag. De linker kant is nu weer helemaal gemaakt voor 20 euro. De bijrijders kant was ook al een beetje aan het kraken dus dacht, heb de blokjes dan vervang ik die ook. Nu blijkt dat links en rechts verschillende blokjes zijn(spiegelbeeld). Heb ook nog de blokjes van de golf vergeleken maar gaan niet passen op passat komen de raamhouders op een andere plek te hangen.
  11. Dit is de 2e keer voor de bestuurderskant en 1 keer de bijrijderskant. Heb de achterste 2 mechanismen ook allebei al 1 keer zelf gemaakt met metalen stripje die houden het goed. Ga vrijdag als het op het werk uitkomt toch de opnames van de beide blokjes even bekijken
  12. Nu is bij het raammechanisme ook voor de 3e keer kapot. Was wat op internet aan het zoeken kwam ik eerst coulance regeling tegen. Maar ik ga met mijn 355dkm en 1999 er denk ik niet echt onder vallen. Nu had ik ook reparatiesetjes gevonden. Weet iemand toevallig of de sets van de golf ook passen? Het gaat dan alleen om de blokjes, ze lijken namelijk wel verdomd veel op elkaar. De reparatieset van de golf heeft namelijk alu blokjes
  13. Niemand?? Even ter verduidelijking het gaat om de kapjes waar het blokje omheen staat.
  14. jeroentdi

    meespuiten dorpels

    Heb mijn de plastic kappen over mijn dorpels mee laten spuiten en de onderste kappen op de deur. Alleen de losse achterste kapjes zit een rubber laagje overheen. Nu was mijn vraag hoe hebben jullie dat laten spuiten zonder dat de lak gaat scheuren door het onderliggende rubber laagje. De onderste deurkappen heb ik uit aluminium gemaakt hier heb ik er geen last van. Alleen om de achterste kapjes te maken van alu is me nogal geen werk. Was ook al bij de dealer geweest en die zeggen dat ze alleen in de uitvoering bestaan met rubber bescherm laagje.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden