Ga naar inhoud

Diverse aanpassingen Vdub(update pag 20 )


Vdub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Idd, ik heb ook een andere achterklep, maar omdat daar nog geen ruit in zit kan die er nog niet in, ik maak de auto dus voor zover helemaal klaar, leg de nieuwe klep op de achterbank en rijd daarmee naar Autohaas waar ze er een nieuwe ruit in zetten, daarna ga ik terug naar de schuur, haal ik de oude klep eraf en monteer de nieuwe.

 

Het is nl makkelijker werken als de klep niet in de auto zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis foto 80.... ;)

 

Dat zal dan wel de kinky foto zijn waar Matthijs met een zweepje de mensen dwingt harder te werken aan zijn auto :D

 

Puik werk hoor :)

Als mijn appartement af is dan kan ik ook weer eens wat meer centjes in mijn passat gaan steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en vandaag weer verder gestoeid met de auto..

 

De nogal opzichtige FMIC heb ik ook voorzien van een laagje zwart..

 

Ook heb ik wat meer foto's gemaakt van het nokje van de electrische ramen, voor het geval iemand ook dat probleem krijgt en het zelf wil repareren.

 

Foto's vanaf 94 zijn nieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha chippie. Welcome Back!!!

 

Ja, geldt ook voor jou. Heb net jouw fotorapportage bekeken. Heb niet zoveel met de kadett maar dat zag er echt perfect uit, zeker in combinatie met dat chroom. Het leek bijna alsof de witte lak elke dag wordt gepoetst. En die motorruimte ook, smetteloos wit. Daar zal zeker een bijzonder fraai gespoten motorblok inkomen vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha chippie. Welcome Back!!!

 

die motorruimte ook, smetteloos wit. Daar zal zeker een bijzonder fraai gespoten motorblok inkomen vermoed ik.

 

Hey Rob, allereerst: it is good to be back ;)

 

ten tweede: ja er komt een keurig nieuw, gereviseerd en gespoten motorblok met maar liefts 45 pk in te hangen :P

post-1582-1423822256,4186_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo... de auto staat weer thuis.. morgen even de 3BG achterklep naar Autohaas brengen voor de nieuwe achterruit en een paar losse achterkleponderdelen bestellen en dan is ie van buiten helemaal klaar.

 

Foto's vanaf 109 zijn nieuw

 

@Speedyace

In eerste instantie blijven ze voor de sier..

 

@Scorpiosoft

Ik vindt het zwart geel contrast mooier, dus geen meegespoten dakrails.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg vet Vdub! Ik vind alleen jammer dat je 2e uitlaatpijpje niet verbonden is.

Ben ook benieuwd naar de nieuwe klep!

 

Sterker nog, ze zijn geen van beide verbonden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden