Ga naar inhoud
  • 0

Chippen voor en nadelen


Darkxceed

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ga gewoon naar JD/VVT/Vagtuning oid en niet naar een prutser, zoals bijv. Tunex en je auto gaat echt niks sneller kapot dan nu. Na een rit de motor even na laten lopen voor je hem uit zet en de motor, voor dat je hem flink belast, goed op temperatuur rijden!

 

Natuurlijk kan er iets aan kapot gaan maar dat heeft niks te maken met goede chiptuning!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ga gewoon naar JD/VVT/Vagtuning oid en niet naar een prutser, zoals bijv. Tunex en je auto gaat echt niks sneller kapot dan nu. Na een rit de motor even na laten lopen voor je hem uit zet en de motor, voor dat je hem flink belast, goed op temperatuur rijden!

 

Natuurlijk kan er iets aan kapot gaan maar dat heeft niks te maken met goede chiptuning!

 

Waarom de motor even na laten lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of de motor stuk gaat is meer afhankelijk van de gebruiker.

Mijn passat is bij km stand 170.000 getuned van 100 naar 135 pk. Km stand is op dit moment 486.000 en geen centje pijn

niets stuk alles nog origineel. zelfs de automaat bak!

Kwetsie van je motor netjes warm laten lopen en normaal rijden. En dan bedoel ik niet rijden als een bejaarde slak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb het met VAG techniek in Neunen over gehad en met vertrouwen de chip tuning bij hun te laten doen.

Tevens krijgt de auto een grote beurt en distriburiem wordt vervangen.

Ook de Airco ontkomt niet aan onderhoud.

 

Ik laat de auto echt niet tunen om plakgas hard te kunnen maar zoals men zegt het duwtje in de rug is wel fijn.

 

Heb verder nooit auto's laten tunen dus ik ben erg benieuwd, hoop niet dat er grote gebreken blijken te zijn maar wil het wel weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de 110pk CR 2L tdi is een softwarematig teruggetunede 140pk CR tdi. Na tuning zal deze dus net zoveel doen als een 140pk die je tuned.

 

 

de 1.4tsi is overigens ook goed te tunen naar iets van 150pk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden