Ga naar inhoud

  • 0

Plaats hier je winterslofjes 2011/2012


Sander Wa Oars

Vraag

Op navolging van het succesvolle topic "Plaats Hier je Leuke zomerslofjes 2011" lijkt het me leuk om ook zo'n topic-je te maken voor onze winterwielen .

 

Je kunt hier dus foto's van je eigen setje wielen van deze winter plaatsen of die van de forumleden bekijken ;)

 

Zelf ben ik nog niet zo ver, maar volgens mij zijn er al wel leden die de wintersloffen er weer onder hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

die van mij staat ook erg zielig te zijn nu.. helaas nog geen staal, maar lmv 15 inch en winterbanden.

Ik vind het helemaal niks, en heb de set ook snel maar te koop gezet, zoals nu lijkt komt mijn zwager erop te staan.

En ik zal zelf wel door zien naar idd wat groter voor de winter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2 weken geleden een stel Bridgestone Blizzak LM25 gekregen van Profile, terwijl ik 3 maanden geleden Dunlops had besteld. Niet echt netjes om zonder toestemming andere banden te monteren.

Gisteren kreeg ik goed nieuws van Athlon, die een helpende hand bood. Binnenkort komen er dan toch Dunlop D4 banden op. Alleen worden het 225 ipv 235 banden.

 

Ben benieuwd hoe het rijd, want met de Blizzak glijd de auto nu al alle kanten op en er ligt geeneens sneeuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi, op 5 december heeft Profile tyre center een fout hersteld. De Bridgestones Blizzak LM25 in de maat 235/40R18 zijn eraf en er liggen nu Dunlops SP Winter Sport D4 banden op. Helaas zijn het wel 225/40R18 banden waardoor ze er iets overtrokken uitzien. Maar het weggedrag is veeeeeel beter. De Bridgestones gleden alle kanten op met droog en nat weer, terwijl de Dunlops weer gewoon strak op de weg liggen.

 

Zo staat hij er nu bij:

IMG-20111205-00338.jpg

IMG-20111205-00336.jpg

IMG-20111205-00337.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden