Ga naar inhoud

  • 0

Ramen te openen en sluiten met std. VW afst. bed.


Golfer

Vraag

  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had dat op mijn Mondeo uit 2002.

Ook op mijn '97 passat had ik dat alleen dmv de sleutel in de bestuurders deur. Sleutel draaien en 2 sec. in die positie houden, ramen open. Sleutel andere kant op en 2 sec. zo houden, ramen dicht. zou idd wel handig zijn om dat via je afts.bed te kunnen doen.

Heet geloof ik een comfort module??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

toevallig omdat mijn afstandsbediening vand e week verrot was en ik bij de dealer stond probeerde de monteur dat ook via de sleutel. Na een minuut zei hij dat dit alleen ging met de oudere passats en niet met de laatste versies ;) De ramen gaan bij mij idd open met de sleutel een aaantal seconden naar links draaien en weer dicht door een aantal sec. naar rechts te draaien ;)

 

Wel jammer want het is wel gaaf met de afstandsbediening.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
toevallig omdat mijn afstandsbediening vand e week verrot was en ik bij de dealer stond probeerde de monteur dat ook via de sleutel. Na een minuut zei hij dat dit alleen ging met de oudere passats en niet met de laatste versies ;) De ramen gaan bij mij idd open met de sleutel een aaantal seconden naar links draaien en weer dicht door een aantal sec. naar rechts te draaien ;)

 

Wel jammer want het is wel gaaf met de afstandsbediening.....

 

 

Hoe oud moet een passat zijn om dit te kunnen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het nut is dat als het HEET is, bijv. 30+ graden (dan moet je denken aan Zuid Fr) is het handig.

Als je naar je auto loopt kan je alle ramen al open doen en is de eerste hitte er uit verdwenen als je instapt.

 

Werkt bij mijn Golf fantastisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb het geprogrammeerd en het werkt:

 

http://129.125.253.199/vw/diversen/ccmmod.3gp

 

Hallo Heren,

 

Ik begrijp dat we dit gewoon met de laptop en de vag-com kabel doen!

Als ik de link heb binnen gehaald en hem wil proberen, zoekt hij naar het programma wat er bij hoort, of moet ik eerst de vag-com kabel in de auto stoppen?..en gaat het dan vanzelf..

 

Ik hoor het wel

 

Gr.Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden