Ga naar inhoud

  • 0

Ramen te openen en sluiten met std. VW afst. bed.


Golfer

Vraag

  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zeg helemaal niets meer, maar als ik het zo allemaal lees, kan het niet met VAG-com en niet met al die VAS- apparaten.

Volgens mij, als je die link volgt kom je ook nergens tegen dat het ook met VAS of met VAG-Com gedaan wordt.

Maar ja, als iemand nog eens het wiel wil uitvinden, mij zege heb je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als iedereen het verhaaltje even goed leest staat er dat het met VDC gedaan wordt, dit is dus een apart proggie dat via een dos/win98 opstartdiskette(ja zon vierkant plastic ding) word geladen..

 

Ook heb je kans dat het niet met elke goedkope kabel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
DM begrijp ik het goed, dat je de functie zonder enig soldeer werk, wel hebt geinstalleerd, de automatische raamfunctie via a.b.?

 

Jazekers, geen alientech oid maar de comfort module geherprogrammeerd met een paar andere waarden met de VDS software. In die link van passatworld staat bij mijn bijdrage het eea beschikbaar, een cd-image + een pdf voor passats. Wel op eigen risico!!

 

Je moet een aantal waarden in de EPROM van de module wijzigen en klaar. Punt is, is dat sommige obdII kabels niet werken met VDS, ik heb een nieuwe gekocht (pro-chip op ebay.de) en die werkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jazekers, geen alientech oid maar de comfort module geherprogrammeerd met een paar andere waarden met de VDS software. In die link van passatworld staat bij mijn bijdrage het eea beschikbaar, een cd-image + een pdf voor passats. Wel op eigen risico!!

 

Je moet een aantal waarden in de EPROM van de module wijzigen en klaar. Punt is, is dat sommige obdII kabels niet werken met VDS, ik heb een nieuwe gekocht (pro-chip op ebay.de) en die werkt wel.

 

Moet je het kontact aan hebben met de vds software, of moet ik een ander kabel kopen? :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden